Oooee spannend....presentatie Suzuki 2007 modellen

Goed, allemaal leuk en aardig die gixxers, lijken mijns insziens allemaal op hetzelfde spul als in 2004 en 2005. Maar waar blijft de foto van de nieuwe sv650?
Kan ik tenminste beoordelen of'ie ook op die van voorgaande jaren lijkt ;) .
hiero
full
 
Die zwarte :9~ :9~ :9~
En nu stug doorsparen :Y
Ben al een eindje dus met wat geluk misschien van het voorjaar ;)

Ik ben van het motto:
Je betaalt hem van je eigen geld en niet lenen, maar dat is ieder voor zich uiteraard.

En nog eens kijken wat ze voor de 1100 terug geven O-)

PS weet iemand wanneer ze bij de dealers staan ? dan kunnen we hem eens irl zien
 
Denk niet dat hij al bij de dealer staat. Dat duurt nog even, wanneer, dat is de grote vraag..
 
Dat schijnt dus allemaal fotosoep te zijn, op de site van raptors etc. staat volgens mij ook dat men denkt dat het er zo uit gaat zien. En officieel heeft Suzuki nog niets laten zien van de sv, dus volgens mij is dit het allemaal gewoon niet. Van die bovenste is volgens mij de koplamp ook linea recta overgenomen van een piccie van de mvagusta.
 
De 650 en 1000 blijven gewoon hetzelfde. Alleen van de 1000 is inmiddels de productie stopgezet (wegens achterblijvende verkoopcijfers) en de 650 wordt als k7 model in Nederland alleen met ABS verkocht. That's all. Er is overigens zelfs kans dat de SV gaat verdwijnen '(
 
Ik snap ook niet echt waarom mensen nog steeds allemaal raptors en rockets pics posten in dit soort topics...bijna alles van die site is fake. De naam van de photoshopper staat er notabene bij!
 
In het weekend van 25 en 26 november, wordt er in in de RAI geloof ik een beurs gehouden door alle motor-importeurs van Nederland. Dit is niet de Motorrai, want die bestaat niet meer. Dit is een initiatief van de importeurs zelf. Op deze beurs worden voor het eerst alle nieuwe modellen ten toon gesteld, daarna zullen deze modellen ook bij de dealer te vinden zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan