Oooee spannend....presentatie Suzuki 2007 modellen

ik hoop niet als dit jaar |(

met die driehoekige uitlaten * sprekend over de GSX-R lijn*
suzuki%201000gsxr2006med.jpg

die uitlaat! :r
 
Whaaaahhh,

Ik ben benieuwd naar de nieuw GSX-R 1000 en vooral naar de uitlaat!!!

Enig idee waneer Yamaha hun R1 modellen voor 2007 introduceren???
 
hey , ik kwam net deze foto tegen op een italiaanse site. ik weet niet of het the real thing is . maar er staat bij dat het het 2007 model is.
.......en over de uitlaat.....vind ik niet helemaal 'je van het'

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/420034/f9ecdbf856dc296ecf27f5925845f596 (Suzuki_GSX_R_K7_.jpg)​
 
In ieder geval doen die jongens van Suzuki niet mee met de trend van de uitlaten onder het kontje te stoppen dat is zooooooooo 2005
 
hey , ik kwam net deze foto tegen op een italiaanse site. ik weet niet of het the real thing is . maar er staat bij dat het het 2007 model is.
.......en over de uitlaat.....vind ik niet helemaal 'je van het'

lijkt me een 2006 model....
 
hey , ik kwam net deze foto tegen op een italiaanse site. ik weet niet of het the real thing is . maar er staat bij dat het het 2007 model is.
.......en over de uitlaat.....vind ik niet helemaal 'je van het'
full
;)

kleuren zijn nieuw voor mij... uitlaat ook... als dit het 2007 model is... is de uitlaat alleen maar achteruit gegaan :X
 
nee zo'n piemel met een tumor gezwel als uitlaat ziet er leuk uit...

..is vervangbaar

i.t.t. kikkerogen uit een disneyfilm, met een gapend gat waar een neus hoort te zitten (Kawa)

en een fiets die al zo spannend eruit ziet dat je al geeuwend er naartoe loopt en
vermoedelijk op in slaap flikkert (Honda)
 
2007-Yamaha-YZF-R6Sd.jpg


niet helemaal oke... tis een Yamaha in een Suzuki topic.. maar.... :9~ :9~
2007 model R6
 
Op oliepeil.nl stond een foto van de nieuwe Bandit 1250 S met watergekoeld blok

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/420146/858925d3c9c5e6e258618b5d190d0f4d (02.gif)​
 
Terug
Bovenaan Onderaan