OOOOOHHHH Wat kwam die GSXR600 er weer goed uit!!!

Soesoeki

MF veteraan
24 apr 2002
9.636
1
Kweenieh
Zijn de overige GSXR600 eigenaren ook zo blij na het lezen van de test tot 750cc in Motor van deze week? *D

Ik wist al dat ik een goeie motor had gekocht, maar het wordt nu nog maar eens benadrukt :9
 
Vertel? Ik ga d'r misschien een aanschaffen, dus wil nog wel een laatste zetje in de goede richting hebben :)

[me]The Saint geeft gebakken banaan een grote trap onder zijn reet richting de Suzuki dealer om de nieuwe Gixxer 600 te kopen.
[/me]


Graag gedaan *D
 
Hoezo? Moet ik bang zijn voor de duurtest?

Koop het blad Motor en doe er een GSXR bij zou ik zeggen.
 
Gewoon ff de Motor halen en eens goed lezen. Vette test van allerlei motoren tot 750 cc, volgende deel de rest...
 
Bij mij lag hij gister ook weer op de mat, die nieuwe MOTOR *D Die gaan we even goed lezen. Gisteravond snel de oude motor nog even uitgelezen.

Las met pijn in het hart dat ene MOTOR redacteur de RVS Mille HAGA replica had laten vallen }) Oei... }) Die krijgt volgende keer gewoon weer een RS 50 mee i.p.v. een monster :+
 
Zijn de overige GSXR600 eigenaren ook zo blij na het lezen van de test tot 750cc in Motor van deze week? *D

Ik wist al dat ik een goeie motor had gekocht, maar het wordt nu nog maar eens benadrukt :9

Ben geen lid van motor dus kan ik hem pas vrijdag kopen kutzooi. Ben benieuwd naar de rondetijd vorig jaar was de 600 sneller dan de R1 bijv. dus.... ik verwacht er veel van.
 
volgende editie tot 1000cc en verder toch? dan gaat de ducati 998r winnen vind ik.dat is toch de beste.al denk ik eerlijk dat et de gsx-r 1000 word maar ja we zullen zien.
 
De GSXR600 was in ieder geval 4 tienden sneller dan de GSXR1000 ( en ruim een seconde sneller dan de R6 geloof ik )dus da's wat mij betreft al een verrassing en een excuus voor het feit dat ik de 1000 niet kan betalen :( . Nu kan ik mijzelf gewoon blijven wijsmaken dat ik met die 1000 waarschijnlijk helemaal niet uit de voeten kan.
 
Zijn jullie van die reuzen ofzo? Ik ben zelf niet de kleinste, maar hoe groot zijn jullie dan??

190 centimeters om precies te zijn....

Maar ik heb een vrij lang boven lichaam en daardoor zie ik de kilometerteller niet en dat is toch wel aardig belangrijk hier in Nederland :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan