Oops :X

Dat denk ik wel ja. Ene moment zit je netjes op de plof en volgend moment Zit er zo`n 3 meter tussen jou en je plof

Eigen ervaring: je gaat een lange, diepe bocht in. Kijkt naar 1 punt.. blijft kijken naar dat zelfde punt. Ipv te focussen op einde van bocht. En dan kijk je opeens verder en dan gaat automatisch je motor platter. Whoops.. daar ging ik weer bijna. :P

Wat dat het niet?
 
Was jij de bestuurder? Je leeft nog? :X
Anderhalf jaar terug was deze kawa pas een half jaar op de markt. :o Hopelijk was de financiële schade niet al te erg. Hoe streng zijn ze eigenlijk als je een gehuurde motor TL rijdt? :X

Klopt de motor was nog maar een half jaartje oud enneuh... hij was TL, dus ik kon het eigen risico van 1.150,- euri ophoesten ;)

De (enorm :+) uitgebreide versie:

Lenuzzz speaks.... ;-)

Veel succes met doorlezen _O-
 
Klopt de motor was nog maar een half jaartje oud enneuh... hij was TL, dus ik kon het eigen risico van 1.150,- euri ophoesten ;)

De (enorm :+) uitgebreide versie:

Lenuzzz speaks.... ;-)

Veel succes met doorlezen _O-

Je kwam me al bekend voor. Je bent dat meisje die een eigen project is gestart. Een witte (cbr) motor?

Blij te horen dat je niets had. En die 1k oro... Geez, je bent er echt goed vanaf gekomen. _O- _O- Rij je nu op de witte motor? Of heb je nu een andere kawa gekocht om op te vouwen. B| :P
 
Je kwam me al bekend voor. Je bent dat meisje die een eigen project is gestart. Een witte (cbr) motor?

Blij te horen dat je niets had. En die 1k oro... Geez, je bent er echt goed vanaf gekomen. _O- _O- Rij je nu op de witte motor? Of heb je nu een andere kawa gekocht om op te vouwen. B| :P

Eeuhmm... nee dat ben ik nie _O-
Ik heb afgelopen jaar een GSXR 750 SRAD gekocht... ik was al niet zo'n kawa-fan eigenlijk :+
 
Kom thuis.. mijn moeder helemaal blij dat ik nog een dag motorrijden heb overleefd. Dacht.. nahh, vertel het haar maar niet. Ze is te oud voor dit soort slecht nieuws.
Hou je moeder blij niks zeggen :W :W
 
hou je moeder blij, laat haar niet op mf kijken :|

(evenals andere moeders, vooral die welke je vragen: mag je daarmee op de snelweg? en Is dat niet gevaarlijk?, kun je meteen een notaris raadplegen :+ )
 
Geef nou maar gewoon toe dat je wheelies ging oefenen en dat je op je bek bent gegaan :P

Mazzelpik *O* Welke oprit was dat?
 
Laatst bewerkt:
klinkt bekend...... vallen...... verder rijden....... dan stoppen om de schade op te nemen,
die volgorde hanteer ik ook, die deuk in je ego komt toch wel hard aan _O-
 
klinkt bekend...... vallen...... verder rijden....... dan stoppen om de schade op te nemen,
die volgorde hanteer ik ook, die deuk in je ego komt toch wel hard aan _O-

:^

Ben al 2 keer een bocht uitgevlogen met het idee, oh nee, nou is het gebeurd. *rollebol* Hmm, geen schade aan de motor. Whoopie *O* En vervolgens weer rustig naar huis rijden _O-

Schrok me rot bij het lezen van dit topic :+
 
klinkt bekend...... vallen...... verder rijden....... dan stoppen om de schade op te nemen,
die volgorde hanteer ik ook, die deuk in je ego komt toch wel hard aan _O-

Dat wel. B| Geen enkel vertrouwen meer in bochten als het heeft geregend. Moet weer alles opbouwen.

B| Niet gelijk oordelen zonder de feiten te kennen. Zoals je hierboven al hebt gelezen, gaat het om een korte invoegstrook zonder spitsstrook. En je motor daarnaast parkeren op een 30cm stukje aan berm en vangrail lijkt me niet veilig.

[edit: sorry, verkeerd begrepen]
 
Laatst bewerkt:
Geef nou maar gewoon toe dat je wheelies ging oefenen en dat je op je bek bent gegaan :P

Mazzelpik *O* Welke oprit was dat?

Wheelie? Ik? Daar ben ge veelste braaf voor. O-)
Voorbij Assendelft en Zaandam. ~5 kilometer voordat je te zien krijgt: volg rechts ring Amsterdam west (Coentunnel en Westpoort). Of noord.. Ijtunnel etcetra.

Gaat het door morgen? Heb gelezen dat de zon zichzelf zal laten zien.
 
Kom thuis.. mijn moeder helemaal blij dat ik nog een dag motorrijden heb overleefd. Dacht.. nahh, vertel het haar maar niet. Ze is te oud voor dit soort slecht nieuws.
Hou je moeder blij niks zeggen :W :W

Ze moest zelfs huilen toen ik aankwam rijden met de motor. Doodsbang is ze. B|
Maar binnenkort komt ze er toch wel achter. Als ze eenmaal ziet dat de rechter slider helemaal weggesmolten is. _O- _O-
 
Lelijke schijtbakken die Blackbirds...... :r








Vanmiddag nog heerlijk een uurtje aan het poetsen en schoonmaken van die lelijke schijtbak van mij overigens....blinkt nu weer mooi.... :W
_O-
Mjah, die lelijke schijtbak rijdt anders wel lekker :P
.... moet de mijne idd ook maar weer eens poetsen O-)
 
Ze moest zelfs huilen toen ik aankwam rijden met de motor. Doodsbang is ze. B|
Maar binnenkort komt ze er toch wel achter. Als ze eenmaal ziet dat de rechter slider helemaal weggesmolten is. _O- _O-

smelt de andere ook ff weg dan.. lijkt het net of het zo hoort :+


maargoed, als het regent ken je er op wachten dat je wel iets voorzichtiger moet zijn. :)
 
je heb er gelukkig niets an over gehoude, dat scheelt! :)

alleen een gedeukte ego.. maar dat is zo weer over

Wat mij dus echt opvalt, is dat het echt in zo'n klein hoekje zit. Als ik mijn lesje ga vergelijken met al mijn eerdere ervaringen met regen in bochten.. dan kon ik al 20 keer het asfalt hebben gekust. :N

Misschien is het wel heel wat anders.. lag er benzine oid. Heel vaag alles.
 
Terug
Bovenaan Onderaan