Oordopjes uit, volgende dag spierpijn!

Tamiya

MF veteraan
3 jun 2002
2.587
1
Super geluid, die 4-takten!!

Ik ben vrijdag naar de TT geweest, en nou vroeg ik me af wat jullie het beste geluid vonden. (staat ook in de MOTOR van deze week) Ik vond de MARLBORO YAMAHA het mooist klinken, vooral als ze het gas even dicht draaien!! Jammer alleen dat er losers op rijden, maar das mijn mening..

Zaterdag had ik enorm pijn in mijn nek, omdat ik elke keer mijn hoofd draaide.. Anderen hebben daar misschien minder last van, want bij Supersporters moet je bij hoge snelheid goede nekspieren hebben!!

Zo dat was dan mijn verhaaltje. Hebben nog andere mensen wat noemenswaardigs beleefd?

Quint.
 
Dat nekkie krijgt nog meer te verduren as je zelf op een fiets hoge snelheden gaat rijden ;)
Effies naar links en krak en dan nog effies rechts een krak en dan komt het helemaal goed.

En waarom zijn het in jouw ogen losers op die fietsen?

En alle TT dingetjes hier :+
 
heh? Ik snap het even niet, wat bedoel je met losers en fietsen? Leg even uit, ik heb iets gemist denk ik..


dit is geen aanval ofzo hoor, maar ik volg je niet..


Quint.
 
Op zondag 30 juni 2002 17:16 schreef Quint Hoekstra het volgende:
Super geluid, die 4-takten!!

Ik ben vrijdag naar de TT geweest, en nou vroeg ik me af wat jullie het beste geluid vonden. (staat ook in de MOTOR van deze week) Ik vond de MARLBORO YAMAHA het mooist klinken, vooral als ze het gas even dicht draaien!! Jammer alleen dat er losers op rijden, maar das mijn mening..

Zaterdag had ik enorm pijn in mijn nek, omdat ik elke keer mijn hoofd draaide.. Anderen hebben daar misschien minder last van, want bij Supersporters moet je bij hoge snelheid goede nekspieren hebben!!

Zo dat was dan mijn verhaaltje. Hebben nog andere mensen wat noemenswaardigs beleefd?

Quint.
Je weet toch zelf wel wat je neer zet :?

Als ik het over fiets heb, heb ik het over motor
 
Op zondag 30 juni 2002 17:25 schreef Bert.....of Henk het volgende:Ik denk dat ie je advies, knak, heeft opgevolgd en nu iets beschadigt heeft :)

LOL
 
Oh zo!!!


Sorry, mijn oprechte excuses, ik zal het even uitleggen:

Max vind ik een arrogante zak, en weet niet wat sportiviteit is. Hij heeft een onterechte hekel aan Vale. En dat beantwoordt de regerend WK kampioen met haat en nijd, maar er is 1 persoon die steeds de eerste klap uitdeelt....


En Checa, hij hoort niet thuis in 'het wereldje'. Als iedereen een baan klote vindt, vindt hij hem goed (geldt niet voor Assen).. altijd mot bij hem... ik vind niet dat er leuke mensen werken bij hen...


Enneh deze opic kunnen we beter sluiten.. ik ga vanavond wel verder op die andere....

Quint.
 
Op zondag 30 juni 2002 17:16 schreef Quint Hoekstra het volgende:


(...) Zaterdag had ik enorm pijn in mijn nek, omdat ik elke keer mijn hoofd draaide.. Anderen hebben daar misschien minder last van, want bij Supersporters moet je bij hoge snelheid goede nekspieren hebben!!! (...)

Hmz....nergens last van. Maar als jij alleen al door het kijken van voorbij racende motoren al last krijgt van je nek, hoe doe je dat normaal dan???

En even over die supersporters, hier een tip van mijzelf: probeer niet rechtop te blijven zitten bij snelheden boven de 220. Tot aan daar wil het nog wel (heel goed vasthouden), maar daarna gaat het wel erg hard waaien. 'T is misschien daarom handiger om wat weg te duiken achter je windschermpje.
 
Super geluid, die 4-takten!!

Ik ben vrijdag naar de TT geweest, en nou vroeg ik me af wat jullie het beste geluid vonden. (staat ook in de MOTOR van deze week) Ik vond de MARLBORO YAMAHA het mooist klinken, vooral als ze het gas even dicht draaien!! Jammer alleen dat er losers op rijden, maar das mijn mening..

Zaterdag had ik enorm pijn in mijn nek, omdat ik elke keer mijn hoofd draaide.. Anderen hebben daar misschien minder last van, want bij Supersporters moet je bij hoge snelheid goede nekspieren hebben!!

Zo dat was dan mijn verhaaltje. Hebben nog andere mensen wat noemenswaardigs beleefd?

Quint.

Ik vond de aprilla's errug lekkere klinken :9~
 
Op zondag 30 juni 2002 21:14 schreef Rene de Maaijer het volgende:Ik vond de aprilla's errug lekkere klinken :9~

Euh, ze rijden rondjes ... het was iedere keer dezelfde Aprilia die je zag. :?
 
. Hebben nog andere mensen wat noemenswaardigs beleefd?

Quint.


jazeker. Ik ben lekker zelf wezen toeren. Ik zal daar een beetje gek zijn en naar anderen gaan zitten kijken. Zelf rijden is toch veel leuker !!

CU

DooV
 
Het lijkt mij als je op een supersport rijdt, dat je zowiezo plat moet gaan, want alleen zo heb je de minste windsweerstand, en trek je dus het snelst op. Alleen wanneer je een tanktas bij je hebt dan is het raampie vaak te laag. Bij Ducati's is dat naar mijn mening het ergst.

Quint.

P.S. Ik heb weinig ervaring met heen-en-weer schuddende hoofden; ik ben geen head-banger en ga slechts 2 maal dit jaar naar assen. De volgende is in September, dan komt troy Bayliss en co langs. WK superbike en supersport vind ik trouwens een leukere klasse, omdat je daar meer sportiviteit aantreft, en het om 'straatmodellen' gaat. Het staat tussen aanhalingstekens omdat ze toch wel behoorlijk aangepast zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan