Oordoppen Alpine

Kuikuhnek

Die hard MF'er
25 aug 2005
358
0
Den Haag
Ik heb op de beurs in Utrecht doppen laten aanmeten van Alpine. Omdat ik pas in Juli mijn rijbewijs heb gehaald toen pas gepast. Ik weet het stom maar goed. Nu merki ik dat de doppen verschuiven met het opzetten van mijn helm. In ieder geval de rechter. De linker zit wel beter maar toch heb ik het idee dat ik wel windruis hoor. Klopt dit? Wie weet hoe coulant men is met het eventuele aanpassen bij Alpine. Ik las namelijk iets van 6 weken garantie op de pasvorm ofzo.
 
FF een mailtje sturen met je uitleg. Denk dat ze nog wel wat voor je kunnen doen :Y
 
Ze kunnen het vaak nog wel bijwerken, vergeet echter niet dat je gehoorgang in de loop van de jaren toch nog wel veranderd en dat die doppen naar verloop van tijd geluid gaan lekken of absoluut oncomfortabel gaan zitten.

Die van mij kon ik na drie jaar echt niet meer inhebben.. in ging nog wel, maar eruit halen dan verging ik van de pijn. Dus nu een doos zachte schuimpjes gehaald. Ach ja.. werkt ook wel. Maar niet zo goed als mijn alpientjes. ;)
 
bijna geen audicien werkt meer samen met alpine.....

mijn idee is dus om voor mijn volgende doppen bij een audicien langs te gaan. die maken ze voor ca 110 a 120 euro. geen haastwerk, wel iemand die dagelijks oorstukken aanmeet en verstand van oren heeft.
 
bijna geen audicien werkt meer samen met alpine.....

mijn idee is dus om voor mijn volgende doppen bij een audicien langs te gaan. die maken ze voor ca 110 a 120 euro. geen haastwerk, wel iemand die dagelijks oorstukken aanmeet en verstand van oren heeft.
Had ik ook gedaan. :Y
En die stuurde me dus eerst naar de huisarts..
 
Probleem had ik ook lag, naar mijn idee, aan de helm. Ik had een helm van Nolan en geen probleem met de oordoppen.

Nadat ik een Schubert had gekocht, verschoven de oordoppen met het opzetten van de helm. ;( Ik gebruik na de universele oordoppen van Alpine werken uitstekend en blijven altijd zitten. :)
 
Gister verstuurd en vandaag het volgende binnen:

Geachte heer Kuikuhnek,

U zou het beste even langs kunnen komen bij ons op het hoofdkantoor in Soesterberg. Wij kunnen dan even naar uw otoplastieken kijken en als het nodig is nieuwe afdrukken maken.

Eigenlijk valt het niet meer onder de pasvormgarantie, maar willen een uitzondering maken.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,


Juma Westerveld
Alpine Hearing Protection
Amersfoortsestraat 70d
3769 AL Soesterberg
0346 333350
www.alpine.nl

Petje af voor deze lui. Goeie service :}
 
bijna geen audicien werkt meer samen met alpine.....

mijn idee is dus om voor mijn volgende doppen bij een audicien langs te gaan. die maken ze voor ca 110 a 120 euro. geen haastwerk, wel iemand die dagelijks oorstukken aanmeet en verstand van oren heeft.

Alpine werkt wel samen met Audiciens in heel Nederland. Als ik het goed heb werken ze met 60 Audiciens samen.
Ik weet niet hoe jij aan die informatie bent gekomen dat Alpine niet smen werkt met Audiciens.

Voor de adressen kun je gewoon bellen naar Alpine.
 
Ik heb enkele jaren terug oordoppen van Alpine aan laten meten.
Het eerste paar werkte niet goed omdat ze lekten.
Terug gegaan en nieuwe laten aanmeten. Ook deze bleken te lekken.
Soms komt dat voor zei de verkoper. Oordopjes terug gestuurd en geld retour ontvangen.
Heb nu van die Howard Quiet (oranje dopjes) Werken perfect.
 
Ik heb enkele jaren terug oordoppen van Alpine aan laten meten.
Het eerste paar werkte niet goed omdat ze lekten.
Terug gegaan en nieuwe laten aanmeten. Ook deze bleken te lekken.
Soms komt dat voor zei de verkoper. Oordopjes terug gestuurd en geld retour ontvangen.
Heb nu van die Howard Quiet (oranje dopjes) Werken perfect.

Dat soms komt vaker voor hoor. O-)

Met het opzetten van de helm gingen bij mij die otoplastieken er ook uit of kieren. B|

Tot 3 keer teruggeweest bij die lui, gelukkig is soesterberg niet ver weg voor mij maar uiteindelijk wel me geld terug gehad.

Weet iemand een goede audicien regio utrecht ? Hans anders en dat soort toko's zullen het niet beter doen dan apline verwacht ik.
 
Ik heb ze bij een audicien in de buurt laten aanmeten. Kostte 80 Eurie. Pasvorm is perfect. Enige nadeel was dat ie geen zachte maakt, maar zo lang ze goed passen maakt me dat niet uit. Ze zijn ook makkelijker schoon te houden.
 
Heb slechts ervaring met de uni doppen van Alpine

Gebruik otoplastieken van Comfoor, aan laten meten bij een audicien

Heb op 't werk ook wel eena otoplastieken aangemeten gekregen , maar de rust van een winkel en de ervaring van een audicien gaan toch boven een stoeltje in 't rommelhok en de haast omdat er nog 50 sets gemeten moeten worden....

Zelf zou ik nooit zoiets op een beurs kopen..
Maar wel goeie zeurvis van Alpine .....
 
Ik heb de oordoppen van earmo op de beurs vorige maand in utrecht laten aanmeten...

Kreeg ze met 2 weken al binnen via de post en moet zeggen ze zijn helemaal SUPER.. *O*

ik gebruik ze ook tijdens mij werk dus doe ze sóchtens om 8 uur in en haal ze er om half 6 weer uit gewoon helemaal toppie,je kunt er gewoon mee telefoneren en je collega's zijn ook nog goed te verstaan(wat in sommige gevallen minder is haha :X
 
Het scheelt ook behoorlijk of je zachte of harde hebt. Harde oordoppen blijven veel beter op hun plek zelfs als er zo`n uitsteeksel aanzit. Mocht je uitsteeksels hebben zou ik die er direct af laten halen; heeft geen nut. Zelfs alleen maar nadelen onder je helm.
 
Het scheelt ook behoorlijk of je zachte of harde hebt. Harde oordoppen blijven veel beter op hun plek zelfs als er zo`n uitsteeksel aanzit. Mocht je uitsteeksels hebben zou ik die er direct af laten halen; heeft geen nut. Zelfs alleen maar nadelen onder je helm.
:^ Ik heb ook al jaren harde oordoppen van alpine en ik gebruik ze bijvoorbeeld ook tijdens het drummen. Heb er dan wel een ander filter inzitten. Ik heb er echter tijdens het helm op/af doen geen last van, ze blijven perfect zitten. Voor mij nix anders meer :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan