oordoppen noziezz

19 feb 2017
99
13
Wamel
Is er iemand bekend met het volgende probleem?
Ik heb sinds een poosje oordoppen van noiziezz en deze dempen prima.
Totdat ik dus de helm opzet dan is het net alsof mijn oor open springt en komt nagenoeg al het geluid er gewoon doorheen.
Er zijn nu al 2 keer opnieuw aangemeten, opgedikt maar het probleem blijft.
Weet iemand misschien de oplossing?
gr peter
 
Deze had ik ook en ook hetzelfde probleem. Mijn oor werd wat vervormd door mijn helm en zo ontstond er een lek. Ik heb toen andere gekocht van Pluggerz en daar heb ik het probleem niet mee.
 
Waren dat ook op maat gemaakte doppen van noiziezz?
Mijn universele alpine dopjes blijven ook goed zitten maar voor dagelijks leken customs beter.
 
Is er iemand bekend met het volgende probleem?
Ik heb sinds een poosje oordoppen van noiziezz en deze dempen prima.
Totdat ik dus de helm opzet dan is het net alsof mijn oor open springt en komt nagenoeg al het geluid er gewoon doorheen.
Er zijn nu al 2 keer opnieuw aangemeten, opgedikt maar het probleem blijft.
Weet iemand misschien de oplossing?
gr peter
Geld terug vragen, heb ik ook gehad.
 
Ik heb hetzelfde met universele dopjes, wat ik doe is even mijn oor glad strijken/aan mijn oorlel trekken nadat ik de helm op heb. Als ik dat heb gedaan zitten de dopjes prima en heb ik nergens meer last van. Misschien werkt het, misschien niet, zo niet dan zou ik inderdaad geld terug vragen. Succes!
 
Of een windstopper over je oren trekken.
Dat doe ik meestal. Half over mijn (achter)hoofd en mijn oren.

Zo hoef ik niet op te letten met de helm opzetten, maar ik rij dan ook altijd (zelfs in de zomer) met een windstopper.
 
Waren dat ook op maat gemaakte doppen van noiziezz?
Mijn universele alpine dopjes blijven ook goed zitten maar voor dagelijks leken customs beter.

Wellicht blijven ze niet goed zitten bij het opzetten van je helm.
Bij een beetje ongebruikelijke gehoorgang zou dat gemakkelijk kunnen.

Ik had hetzelfde bij de standaard doppen mijn gehoorgang wordt een klein stukje in mijn oor bijna vierkant in plaats van rond. Standaard doppen sloten daardoor nauwelijks af en dus was ook de demping van standaard doppen nihil.

Soms komen de doppen bij mij ook iets los bij het opzetten van mijn helm maar dat komt meestal als ik ze er niet goed genoeg in heb gedaan. Opnieuw inzetten of even met een vinger onder mijn helm prikken lost dit dan wel weer op. Het is overigens niet de bedoeling dat je een soort van vacuüm of druk voelt als je ze in hebt. Dan zit waarschijnlijk je filter dicht.
Dit is ook niet best voor je oren en zal je ook merken als je een tunnel in rijdt of in de bergen rijdt. Dit is ook de reden dat de volledig schuim dopjes een absolute no-go zijn.
 
Ja,
Schuimdopjes van de hema gebruiken. :t

Idd, waarom niet gewone schuimpies?
Heb ze zelf van 3M.
Kosten niet de hoofdprijs, en zijn in groot verpakking verkrijgbaar.

Goed puntje aandraaien en passen in (bijna) elke oor....
Dempt alles, en omgevingsgeluid blijft aanwezig.

Of ze moeten tegen je gaan l#llen met je helm op..
Ja, dan motte ze wat harder l#lle :+
 
Ik heb een aantal jaar terug ook doppen van Noizess (wel universele) gehad en het probleem wat je beschrijft, dat ze goed zitten tot je de helm op zet, had ik ook. Afgelopen jaar met Alpine (universele) gereden en die blijven gewoon goed zitten.
 
Bij de op maat gemaakte doppen van Earmo wordt een dergelijk probleem gewoon opgelost
als je het meld.
Ik zou dus nog even contact opnemen met Noziezz, misschien zijn zij ook zo aardig om het op te lossen.
 
Het gaat inderdaad over maatwerk. Noiziezz custom soft.
Al 2x opnieuw aangemeten en nog een keer een beetje opgedikt.
Net de audicien gesproken en die gaat contact opnemen met de leverancier.
Desnoods gaan we naar een andere leverancier maar hij maakt goede doppen voor me zegt hij.
 
Gaat het over Noziezz of over Noizezz?

En welk model dan?

Het model dat ik veel verkoop heeft 4 verschillende maten in elke verpakking zitten, en dan is het alleen een kwestie van de juiste maat kiezen (kan per oor verschillend zijn!).
Deze blijven dan gewoon goed zitten, ik heb er nog nooit een klagende klant over gehoord.
https://www.noizezz.com/product/noizezz-premium-strong/

Dan ben ik de eerste klagende klant. :P Ik heb ook de universele van noizezz maar voor mij werkt het niet.
Ze gaan (te?) diep mijn oren in en dan is het een ongelooflijk gefrut om ze er weer uit te krijgen.
Je moet aan dat lipje trekken maar krijg er bijna geen grip op. En dan schiet het terug je oor in. Piepend oor. :')
Maatje groter maakt niet uit, dan dempen ze weer niet....
Uiteraard is dit persoonlijk en zullen anderen het juist prima oordoppen vinden.


Ik zweer bij deze :

nonoise_oordopjes_reizen.jpg
 
Ik heb had ook de universele van Noizezz. Bagger spul, want ze doen niks.
Na een mailtje of twee zonder enige reactie heb ik ze weg gegooid. Ik koop voortaan alleen nog maar Alpine dopjes, die doen het wel. Noizezz is bij mij zwaar in de boycot.
 
Gaat het over Noziezz of over Noizezz?

En welk model dan?

Het model dat ik veel verkoop heeft 4 verschillende maten in elke verpakking zitten, en dan is het alleen een kwestie van de juiste maat kiezen (kan per oor verschillend zijn!).
Deze blijven dan gewoon goed zitten, ik heb er nog nooit een klagende klant over gehoord.
https://www.noizezz.com/product/noizezz-premium-strong/
Deze doen het prima, maar alpine bevalt mij beter. Makkelijker te verwijderen
 
Laatst bewerkt:
Heb ook op maat gemaakte Noizess oordoppen en bij mij geen problemen met geluid.

Ben er ooit 1 kwijt geraakt en had 2 jaar garantie, ook bij verlies.
Toch kreeg ik een rekening van, ik dacht 15 euro.
Vond ik niet netjes. Garantie betekend bij mij gratis een nieuwe opsturen.
Anders moet je het 2 jaar coulance noemen.
 
Ik zal Noizezz toch eens benaderen over een naamswijziging aangezien vrijwel iedereen het verkeerd schrijft.....

Komt mij bekend voor, ik heb hetzelfde "probleem" met mijn bedrijfsnaam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan