Oordoppen, wie heeft er tips

Zijn na een jaar (20000 km) aan vervanging toe. Maar voor 20 eur kan je al eens vervangen en het is geen ramp als je er in een hotel eens eentje door de gootsteen spoelt...
Mee eens. Ben inmiddels aan de 4e set toe. De alpine setjes gaan bij mij zo'n 2 a 3 seizoenen mee (rij ergens tussen 10 en 15 per jaar)

Grootste voordeel: als je ze kwijtraakt is er geen man overboord en hoef je er niet meteen een verzekeringskwestie van te maken 8-) .....
 
Belangrijk is dat je aangeeft dat ze voor de motor zijn, anders willen ze er nog wel eens oogjes aanmaken om een kabeltje er tussen te zetten. Je kunt ze dan om je nek hangen wat wel handig is, maar niet voor op de motor want dat oogje gaat tegen je helm aanzitten.


Mike

Tsja... Heb zelf aangemeten otoplasticen van AudiSafe(dank je wel werkgevertje ;) ), en daar zitten ook van die oogjes aan. Zit zelfs een stiekie(elastiekje dus) tussen zodat ik ze om me nek kan hangen. Maar heb totaal geen probleem dat ze tegen de helm aanzitten hoor. Maar de werking is perfekt :}
 
ik heb die alpine parapluutjes ook al eens met pincet uit mijn oor moeten (laten) vissen. Daarbij zaten ze ook niet echt lekker. Gewoon van die schuimpjes, comfortabel en als pluspunt je hoort niemand tegen je lullen ;-)
 
Heey, ik kick dit forum even omdat ook ik opzoek ben naar nieuwe oordopjes. Nu weet ik dat je die bij comfoor kunt laten maken met korting van de knmv enzo.

Maar ik kan me herrineren dat ik ooit iets tegen ben gekomen van op maat gemaakte gehoorbeschermers waar je ook bijvoorbeeld een mp3 speler op aan kunt sluiten. volgens mij kon er een mini jackplug in ofzo. Ik rij nogal wat lange saaie stukken af allemaal 90 en 140 dus dan is gehoorbescherming wel fijn maar muziek ook !Hebben jullie hier iemand ooit van gehoord?

Of misschien een andere tip dat ik gehoorbeschermer kan combineren met iets van aparte oordopjes ofzo? Want gewone oordopjes zitten op lange stukken ook voor geen meter.

Ik heb uiteraard al gegoogled enzo maar kan niks vinden.
 
hmm heb ook maar eens een mailtje gestuurd naar van der Aa in Geldrop, leuke prijs en rij nu nog zonder doppen, rij nog niet zo lang maar wordt gek van dat geruis
 
Terug
Bovenaan Onderaan