Oostenrijk 2018

Mooi verslag.
Mag ik nog een tip geven: het is heel prettig als iemand bij een verslag ook de (dag-)route op een kaartje er bij doet. Dan weet de lezer meteen waar iets precies ligt....
 
Leuk verhaal!👍
Dank je!

Leuk verhaal en een goeie trip gemaakt zo.. :t
Die Multi's vind ik ook mooie machines om te zien, voordeel is dat je hem lekker vies hebt kunnen rijden en als huurfiets terug inleveren en klaar, niks nie wassen en poetsen*O*
Dank je wel! Ja, dat zijn ze ook vind ik. Best wel een behoorlijk voorkomen ook, totdat je er op rijdt. Echt een superding! Haha ja klopt, net voordat ik thuis was nog een zandpad gepakt met aardig wat plassen. Heb 'm toch snel nog even afgespoeld voordat ik 'm ingeleverd heb :9

Mooi verslag.
Mag ik nog een tip geven: het is heel prettig als iemand bij een verslag ook de (dag-)route op een kaartje er bij doet. Dan weet de lezer meteen waar iets precies ligt....
Dank je! Tips zijn altijd welkom natuurlijk, kan het vaak alleen maar beter van worden :t. Ik ga vandaag even kijken of ik dat een beetje duidelijk met plaatsnamen kan krijgen. Routes heb ik nog, kan ik zo toesturen voor eventueel geïnteresseerden.
 
Onderstaand de routes met globaal de routepunten aangegeven.

Dag 1. Eerste stuk was snelweg en de eerste 10 routepunten zijn minder interessant dan de laatste 10 denk ik.
Dag 1.jpg


Dag 2
Dag 2.jpg


Dag 3
Dag 3.jpg


Dag 4
Dag 4.jpg


Dag 5
Dag 5.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan