Oostenrijk heel mooi

Ja vooral dorpen waar je na 21:00 of 22 :o o uur niet meer in mag, of cafe's waar je geweigerd wordt.....
Onze enigste troost was dat een tijdelijke houten politiepost door een groep bikers met de grond gelijk werd gemaakt, en voor de zekerheid ook nog even in brand werd gestoken........ONS IS DE WRAKE
:Y :Y :Y :Y :Y :Y


Vreemd. Mijn ervaring uit b.v Duitsland is dat men zich in bepaalde streken, zoals langs de Moezel en in de Eifel steeds motorvriendelijker opsteld. Dat zal dan wel weer met de te behalen inkomsten te maken hebben, maar toch. We hebben ook wel eens om een doekje gevraagd om het vizier schoon te maken, kwam de serveerster met een uitgebreide schoonmaakset aanzetten *O*

Er is natuurlijk kans, dat in bepaalde dorpen de overlast door motoren zo groot is geweest, dat men maatregelen heeft genomen.


Wat dat brandje betreft, ik ben bang dat der polizei vervolgens de onkosten op het volgende groepje bikers heeft verhaald. :X
 
Ja vooral dorpen waar je na 21:00 of 22 :o o uur niet meer in mag, of cafe's waar je geweigerd wordt.....
Onze enigste troost was dat een tijdelijke houten politiepost door een groep bikers met de grond gelijk werd gemaakt, en voor de zekerheid ook nog even in brand werd gestoken........ONS IS DE WRAKE
:Y :Y :Y :Y :Y :Y

*O* En hier nog één. *O*
 
Timmelsjoch en omgeving:
dsc01532qx8.jpg

dsc01505lv8.jpg

dsc01523sd5.jpg
 
Ok, ik zit er naast!

Maar ik ga zeker terug naar de Dolomieten. Genoeg mooie stuurwegen voor een x aantal jaar vakantie's :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan