Oostenrijk heel mooi

SRADdraaier

Die hard MF'er
20 feb 2005
323
0
Zwolle (Overijssel)
beste medemotorrijders,

ben nu sinds vandaag in Oostenrijk met de..........auto, zit nu op een camping aan een hoofdweg, een motorrijders man!!! dikke choppers, racers en tourmotoren, echt superveel :9~ en ze rijden zelfs met dit rot weer, gigantisch regenen en onweren. RESPECT!!! :} :} :}
volgend jaar ook maar met de motor, eerst even wat ervaring opdoen met langere afstanden.

nog mensen die naar Oostenrijk gaan? (kan je in oostenrijk de hele tijd :W )

Groeten en :] ze
 
Laatst bewerkt:
koekblik topic.... :(

hangslot.jpg
 
altijd leuk om te horen waar het mooi rijden is. Zou nog leuker zijn met foto's. :Y

Aan de zwaaiers, probeer eens niet elk topic te verzieken aub.
 
Het meest motoronvriendelijke land wat ik ken...... wat een klerelui die politie daar, gingen naar de grote prijs op de A1 ring, regenen, regenen, de wegen werden overspoeld met modder, dus voetjes aan de grond om niet weg te glijden, stapvoets richting A1, staat er een paar km voor het cirquit zo'n overijverige dienstklopper, houdt iedere motorrijder aan, laat ze doodleuk alles uittrekken om de papieren e.d. te controleren, en dan (moet je nagaan dat we er allemaal uitzagen als of-road rijders die net 6 dagen door de modder hadden lopen stoeien) voor elke motorrijder 3 bekeuringen uitschrijven , geen kenteken leesbaar, geen verlichting zichtbaar, en gevaarlijk rijgedrag. 3 x 50 euro, meteen betalen.....

Oostenrijk eens maar nooit weer :( :( :( :( :( :( :( :(
 
je bedoeld foto's van de natuur wegen enzo? zal eens kijken of ik wat kan posten zit met internet dat het niet altijd doet vanuit oostenrijk
Ja, dat lijkt me mooi om te zien. Onze kinderen krijgen nu heel langzaam de leeftijd dat we samen weg kunnen. Dan vind ik het altijd erg leuk om de landen om ons heen te bekijken met de motor.
Dank vast.
 
Het meest motoronvriendelijke land wat ik ken...... wat een klerelui die politie daar, gingen naar de grote prijs op de A1 ring, regenen, regenen, de wegen werden overspoeld met modder, dus voetjes aan de grond om niet weg te glijden, stapvoets richting A1, staat er een paar km voor het cirquit zo'n overijverige dienstklopper, houdt iedere motorrijder aan, laat ze doodleuk alles uittrekken om de papieren e.d. te controleren, en dan (moet je nagaan dat we er allemaal uitzagen als of-road rijders die net 6 dagen door de modder hadden lopen stoeien) voor elke motorrijder 3 bekeuringen uitschrijven , geen kenteken leesbaar, geen verlichting zichtbaar, en gevaarlijk rijgedrag. 3 x 50 euro, meteen betalen.....

Oostenrijk eens maar nooit weer :( :( :( :( :( :( :( :(
Hebben ze daar ook een quota? Zo ja, dan had die agent het meteen binnen :o
 
Ja, dat lijkt me mooi om te zien. Onze kinderen krijgen nu heel langzaam de leeftijd dat we samen weg kunnen. Dan vind ik het altijd erg leuk om de landen om ons heen te bekijken met de motor.
Dank vast.

1 ding kan ik je wel vertellen het natuurschoon en wegen zelf zien zegt veel meer dan de foto's die ik binnenkort probeer te posten
:9~
 
Het meest motoronvriendelijke land wat ik ken...... wat een klerelui die politie daar, gingen naar de grote prijs op de A1 ring, regenen, regenen, de wegen werden overspoeld met modder, dus voetjes aan de grond om niet weg te glijden, stapvoets richting A1, staat er een paar km voor het cirquit zo'n overijverige dienstklopper, houdt iedere motorrijder aan, laat ze doodleuk alles uittrekken om de papieren e.d. te controleren, en dan (moet je nagaan dat we er allemaal uitzagen als of-road rijders die net 6 dagen door de modder hadden lopen stoeien) voor elke motorrijder 3 bekeuringen uitschrijven , geen kenteken leesbaar, geen verlichting zichtbaar, en gevaarlijk rijgedrag. 3 x 50 euro, meteen betalen.....

Oostenrijk eens maar nooit weer :( :( :( :( :( :( :( :(


En dan niet gelijk met veel lawaai en gedoe naar de ambassade of het consulaat gebeld, om wat bijstand te vragen. Ik bedoel die modder hadden zij op de weg liggen en jij was toch het slachtoffer, laat ze voor hun eigen bende betalen.

Ik denk dat die klootzak nog dagenlang heeft lopen schateren, nadat hij zijn nep bonnenboekje had opgeruimd en de opbrengst in eigen zak had gestoken. :+

Ik ken Oostenrijk, alleen maar als een land met vriendelijke mensen, die behulpzaam zijn. En heel goede ziekenhuizen :X :X :X
 
Helaas, ook ik met het koekblik. Mijn zoon maar zingen als er weer een motor voorbij kwam "een beetje jaloers", ECHT WEL :( :(
full
 
En dan niet gelijk met veel lawaai en gedoe naar de ambassade of het consulaat gebeld, om wat bijstand te vragen. Ik bedoel die modder hadden zij op de weg liggen en jij was toch het slachtoffer, laat ze voor hun eigen bende betalen.

Ik denk dat die klootzak nog dagenlang heeft lopen schateren, nadat hij zijn nep bonnenboekje had opgeruimd en de opbrengst in eigen zak had gestoken. :+

Ik ken Oostenrijk, alleen maar als een land met vriendelijke mensen, die behulpzaam zijn. En heel goede ziekenhuizen :X :X :X

Ja vooral dorpen waar je na 21:00 of 22 :o o uur niet meer in mag, of cafe's waar je geweigerd wordt.....
Onze enigste troost was dat een tijdelijke houten politiepost door een groep bikers met de grond gelijk werd gemaakt, en voor de zekerheid ook nog even in brand werd gestoken........ONS IS DE WRAKE
:Y :Y :Y :Y :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan