Oosterwoldenaar (friesland) in blik op de weg

Ik snap het niet. De man rijdt rond zonder kenteken, als een pauper die wil hard wil rijden maar niet de consequenties durft te dragen en iedereen doet alsof 'ie een held is. Stelletje mooiweerrijders, je kunt je op een motor ook gewoon gedragen in het verkeer. :(
Klopt. Alleen onze definitie van 'je gedragen in het verkeer' verschilt wat van die van jou en van de poliziek in dit land. :)

Enne, mooiweerrijders.... :Z Je z*kt iemand af omdat ie geen 'intelligent weerwoord' geeft, maar ondertussen zit je zelf met denigrerend bedoelde generalisaties te strooien. |(

Je komt hier op MF een hoop doorrijders tegen, meer dan gemiddeld in motorrijdend NL, in fact. Niet zo'n intelligente opmerking van je, dus.
 
Klopt. Alleen onze definitie van 'je gedragen in het verkeer' verschilt wat van die van jou en van de poliziek in dit land. :)

Enne, mooiweerrijders.... :Z Je z*kt iemand af omdat ie geen 'intelligent weerwoord' geeft, maar ondertussen zit je zelf met denigrerend bedoelde generalisaties te strooien. |(

Je komt hier op MF een hoop doorrijders tegen, meer dan gemiddeld in motorrijdend NL, in fact. Niet zo'n intelligente opmerking van je, dus.


Heerlijk, iemand die effe flink een uitspraak wil opblazen! :9

De persoon die zijn nummerbord van z'n motor afhaalt is volgens mij typisch iemand die eens effe lekker wil gaan blazen met z'n motor, hierbij lak aan alle regels heeft en niet snapt dat zijn gedrag het de wat beschaafdere motorrijders heel moeilijk maakt om vriendelijk behandeld te worden door autorijders. Mensen zoals ik die dagelijks door de file rijden en blij zijn dat er automobilisten zijn die aan de kant gaan. Die automobilisten zullen in de toekomst wat minder vriendelijk zijn als ze continu asociaal rijdende motorrijders tegenkomen. Dan scheren ze die allemaal over 1 kam. Mijn uitspraak over mooiweerrijders was enigszins uit frustratie gekomen omdat zo'n gast als de betrokkene even niet verder denkt dan zijn eigen situatie (lekker blazen als het hem uitkomt) maar ik wil er niet alle mensen mee kwetsen die voor hun plezier een tochtje maken want dat zou nergens op slaan. Als ik de luxe had om de motor te laten staan in de regen deed ik het ook... ben niet gek.

Overigens ben ik verre van een heilig boontje in het verkeer maar je nummerbord van de motor afhalen om effe flink te gaan raggen vind ik echt het toppunt van triestheid en lafheid. Je geeft daarmee namelijk aan dat je niet mans genoeg bent om de verantwoordelijkheid van je acties te dragen. Wat nou als hij een voetganger voor z'n flikker rijdt? Hij kan lekker makkelijk van het ongeluk wegrijden, toch niemand die hem kan traceren.

Nog 1 opmerking. Als iemand verwijst naar leeftijd en daaruit een conclusie verbind dat je geen recht hebt om een mening te uiten dan vind ik dat een complete drogreden en ben ik van mening dat ik daar mijn waardeoordeel over mag vellen. Dat jij dat als afzeiken ziet is je goed recht maar is wel erg overdreven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan