Oosterwoldenaar (friesland) in blik op de weg

@Thunderstreak:

Alsof jij nooit stomme dingen doet.. We zijn allemaal mensen tenslotte.. :)

Daar heb je gelijk: niets mesnelijks is mij vreemd! Oeps, met een typefout nogwel!

Het probleem is dat ik kennelijk niet mag zeggen wat ik ervan vind, daardoor schijnen anderen zich op hun tenen getrapt te voelen en moeten zich spontaan verlagen tot gezoek in profielen en dergelijke. Weinig 'volwassen' gedrag als je het mij vraagt.
 
Ja idd, je kan beter je plaat ombuigen dan er iets overheen doen *D
Toch blijven het zeikerds. Want mijn plaat had ik naar mijn idee al genoeg teruggebogen en dan nog een boete geven.
 
Ja idd, je kan beter je plaat ombuigen dan er iets overheen doen *D
Toch blijven het zeikerds. Want mijn plaat had ik naar mijn idee al genoeg teruggebogen en dan nog een boete geven.

haha :9
Tis ook nooit goed in dit land :+
 
Stoplichtsprinter 0 t/m 100 in minder dan drie seconden, je moest eens weten hoeveel buikschuivers zich hier al op hebben vergist......... ;)

dat ligt dan aan diegene die erop zit.
Die FJR van mij doet dat ook, moet ik nog goed vast houden ook. ;)

Maareh.... hopelijk ga ik die aflevering zien.
Ik bedoel, tis weer Nederland op zijn smalst.
Die rechter in Leeuwarden gaat daar weer een monoloog houden waar je als overtreder alleen maar "ja, edelachtbare" op kan zeggen om alles nog een beetje in de perken te houden.

Ja ja, bij dit soort gevalletjes denk ik dan maar aan draaideur criminelen die voor het échte leed zorgen in Nederland.
Maar die komen er beter vanaf.
 
Ik snap het niet. De man rijdt rond zonder kenteken, als een pauper die wil hard wil rijden maar niet de consequenties durft te dragen en iedereen doet alsof 'ie een held is. Stelletje mooiweerrijders, je kunt je op een motor ook gewoon gedragen in het verkeer. :(
 
Ik snap het niet. De man rijdt rond zonder kenteken, als een pauper die wil hard wil rijden maar niet de consequenties durft te dragen en iedereen doet alsof 'ie een held is. Stelletje mooiweerrijders, je kunt je op een motor ook gewoon gedragen in het verkeer. :(

Die Friezen zijn zowieso niet zuiver :+ , zei de Drenth :P .
 
Terug
Bovenaan Onderaan