Op 24 mei is de Appierun 2014

Snarfy

MF veteraan
12 jun 2008
1.466
161
Rotterdam
Op 12 mei wordt vanuit Hoofddorp de appierun gereden.


De organisatie van deze run is zoals altijd in de vertrouwde handen van stichting 2 Wheels 4 wings.


Het doel van deze run is om met een groep van ongeveer 200 motorrijders een even grote groep verstandelijke gehandicapten de dag van hun leven te bezorgen door met hun een rit te gaan maken.


De run is voor een ieder type motor toegankelijk mits er een buddyseat aanwezig is.


Ook voor ons als motorrijders word tijdens de dag meer dan goed gezorgd, zo is er tussen de middag altijd een goed verzorgde lunchstop en na de run is er altijd een barbecue met entertainment .


Lijkt het je leuk om je in te zetten voor een ontzettend goed doel en een zeer leuke en dankbare dag te beleven schrijf je dan in op de website van stichting 2 wheels 4 wings.


www.2wheels4wings.nl
 
Ik ben er dit jaar voor de zesde keer bij. *O*


De run is ieder jaar een feest voor zowel de motorrijder als de gahandicapte .

een complatie van de rit van vorig jaar :



en een stukje beeld uit het lokale nieuws



Dus heb je het hart op de goede plek en vind je het leuk om een dagje met 150 motoren op pad te gaan meld je dan snel aan op de website

www.2wheels4wings.nl
 
Dag allemaal,

Dit ga je nooit meer vergeten, ik doe nu 5 jaar mee, en ben helemaal verslaafd. mij krijgen ze er nooit meer weg!

Voor alle oud gediende, Tot de 12e, en voor iedereen die dit nog nooit heeft meegemaakt, Welkom, en schrijf je in.

En na de filmpjes van Senna, Daar kan ik toch niets aan toevoegen !
 
passagiers hebben zelf helm e.d. mee? en zijn in staat netjes te blijven zitten?
ik woon vlakbij hoofddorp, dus misschien wel leuk :)
 
De helmen worden grotendeels geleverd door de stichting en door een groep motorrijders die een helm beschikbaar stellen.

alle gehandicapten die meerijden zijn capabel om veilig achterop een motor mee te rijden !!!!!

Dus gewoon meedoen zou ik zeggen ;)
 
Same time, different place ;)

Wil nu wel eerst een bakkie voor we :]

Total klinkt goed !
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het mailtje van Wouter ook binnen. Het enige wat voor mij nog roet in het eten kan gooien is dat ik nog niet weet wanneer ik onder het mes moet en hoe lang de hersteltijd daarna is, maar dat zien we dan wel.
 
Ik heb het mailtje van Wouter ook binnen. Het enige wat voor mij nog roet in het eten kan gooien is dat ik nog niet weet wanneer ik onder het mes moet en hoe lang de hersteltijd daarna is, maar dat zien we dan wel.

Over 2 weken onder het mes, ik ben er dus ook bij !!!
 
Dat is goed nieuws Snarfy!! *O*

En dat filmpje :} , wat was dat een verrassing met z'n alle over het circuit Zandvoort.

Heb mezelf ook nog gespot :Y
 
Laatst bewerkt:
Mezelf ook zojuist ingeschreven. Kwam nog wat foto's van mezelf van vorig jaar tegen, altijd een leuke motivator :)
Appierun2011-1401024x768.jpg


Wie rijdt er nog meer over de A4 vanaf Den Haag?
 
Snarfy en ik.
En waarschijnlijk een collega van me

Komend vanaf de A13 dus zeg maar Leidschendam
 
Ik ook ff gezocht bij de foto's van vorig jaar.

Aanhaken ? Leuk ! Bikkie is de baas, ik ga op sleeptouw mee :]
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan