Op bedevaart naar Scherpenheuvel

JorgLee

MF'er
7 nov 2007
59
0
Brasschaat; Rotterdam
Om mijn nieuwe Kawasaki Ninja 250R in te wijden, ben ik met een maat op bedevaart gegaan.

Pinkstermaandag 12 mei ben ik 's morgens van Otegem (Kortijk) richting Brasschaat (Antwerpen) gereden.
Rond 13u stond een maat van mij klaar met zijn CBF 250 en trok de kort open en heeft zo beslist om een tour te doen naar Scherpenheuvel.

In de heenweg gewoon langs alle kleine boereweggetjes gereden. En zo toch wel er even over gedaan aangezien kaartlezen nog niet zo simpel was :P
Ook stond het niet altijd evengoed aangeduid.

Maar dan aankomst in Scherpenheuvel.

21nf62q.jpg

2vsktc9.jpg


Daarna toch is even naar de Basiliek gaan zien.

2f0gdo7.jpg


Aan de Basiliek dan toch maar even onze motokledij uitgeschoten, want ik kon er bijna in zwemmen.

3347wvq.jpg

32zjaer.jpg

rs4vf5.jpg


Onderweg terug naar de moto's na een frietje te steken.

bdd0.jpg


Dan terug aan onze motokes gekomen.

msmyh.jpg

10e28ba.jpg

2j3mes2.jpg


Zo dan naar Westerlo (Geel) gereden om zo op de autostrade te gaan en in Wijnegem er weer af om dan naar het vliegveld van Brasschaat te rijden.
Hier eindigde ons tripje.
 
Ah ge zijt dus nen Belg })

Hier ook. Ge zijt toch efkes goedendag gaan zeggen aan die losers van de Pfaffs _O-

Maar als ik dan de foto's bekijk ga ik ervan uit dat jullie niet zwaarder mogen dan 25kw, juist?

Ik mag al 12jaar rijden met elke motorfiets maar ik heb de CBF250 een paar jaar geleden nieuw gekocht. Fijn moto'ke en zelfs als ervaren rijder kan je daar veel plezier mee beleven op de daarvoor bestemde manier.

Nu had ik wel een vraagske omtrent jou Kawa Ninja 250R. Hoeveel heb je er nu uiteindelijk voor betaald? De catalogusprijs is 4350€ en hoeveel korting heb je gekregen of iets dergelijks.

Ik krijg bij de Honda dealer in Merksem altijd 11% dus ik ben met niet snel meer tevreden.

Als je dit hier niet wil posten stuur me dan een mailtje. Staat in m'n profiel.

Bedankt en by the way, leuke foto's

Nog een vraagske. Ik zie dat jullie alletwee een korte broek droegen. Dit hopelijk toch niet op de moto.
 
mooie moto man! helaas boven mijn budget, maar lijkt me een zeer leuk dingetje!
 
Ah ge zijt dus nen Belg })

Hier ook. Ge zijt toch efkes goedendag gaan zeggen aan die losers van de Pfaffs _O-

Maar als ik dan de foto's bekijk ga ik ervan uit dat jullie niet zwaarder mogen dan 25kw, juist?

Ik mag al 12jaar rijden met elke motorfiets maar ik heb de CBF250 een paar jaar geleden nieuw gekocht. Fijn moto'ke en zelfs als ervaren rijder kan je daar veel plezier mee beleven op de daarvoor bestemde manier.

Nu had ik wel een vraagske omtrent jou Kawa Ninja 250R. Hoeveel heb je er nu uiteindelijk voor betaald? De catalogusprijs is 4350€ en hoeveel korting heb je gekregen of iets dergelijks.

Ik krijg bij de Honda dealer in Merksem altijd 11% dus ik ben met niet snel meer tevreden.

Als je dit hier niet wil posten stuur me dan een mailtje. Staat in m'n profiel.

Bedankt en by the way, leuke foto's

Nog een vraagske. Ik zie dat jullie alletwee een korte broek droegen. Dit hopelijk toch niet op de moto.

Hellow,

Eventjes voorstellen, ik ben de kerel van de CBF ook wonende in Brasschaat, bij de Pfaffs ...Hehehehe spijtig dat bij Brasschaat altijd aan Pfaffs word gedacht! Idd aan dat CBFje heb ik al veel plezier beleeft, en het tripje naar scherpenheuvel was best wel fijn, lekker weertje, 2 motokes van het zelfde kaliber (alhoewel de Ninja best wel een stukje anders "lees beter en sneller" reed), leuke baantjes binnedoor.
Ik heb op de terugweg een stukje mogen rijden met de gloednieuwe Ninja van Jorglee (Nogmaals bedankt daarvoor Amigo ;) ) en ik moet zeggen dat hij echt enorm leuk en lekker rijd. Prijs/kwaliteit echt de perfect beginners moto en ik geloof gerust dat een meer gevorderde motorrijder er ook enorm veel fun van kan krijgen. Licht, wendbaar en voor een 250 toch wel wat vermogen! Ik ben dus vol lof over de Ninja 250!
Thuisgekomen en ontdaan van mijn motorkleding kwam ik ook tot de constatatie dat ik mijn marceleke kon uitwringen, goed plan van die zwemboek onder de motorbroek want gezwommen hebben we (in het zweet weliswaar)!
In iedergeval voor mij zijn het mijn laatste maanden met mijn CBFje, mijn zwaar rijbewijs heb ik en het voorschot op mijn Triumph Street Triple is betaald, nu nog geduldig wachten!

Greets D.O.N.
 
Ik lach maar wat met die wannebee keeper uit Brasschaat hoor. Mijn oma woont trouwens in de buurt achter de Groene jager en dus niet ver van het vliegveld van Brasschaat waar ik trouwens ook nog aan zweefvliegen heb gedaan (al was het maar een jaartje).

Allee de CBF250 mag buiten. Je gaat er nog met mooie herinneringen aan terug denken.
 
Ik lach maar wat met die wannebee keeper uit Brasschaat hoor.
wannabee keeper??


In 1986 werd hij met de laatste vierde bij het WK in Mexico en in 1987 werd hij verkozen tot beste doelman van de wereld en mocht op bezoek bij de Paus

in 1986 werd hij held van de match genoemd toen hij tegen spanje enkele strafschoppen stopte...

kben geen fan van de pfaff, maar om als beste doelman van de wereld verkozen te worden moet je volgens mij meer zijn als een wannabee keeper?

ontopic:
damn das een lekker "fietsje"
 
Terug
Bovenaan Onderaan