Op bezoek bij Sete !!!!

Marc Keijsers

MF veteraan
9 sep 2001
3.275
1
Sevenum
Vandaag iets ongelooflijks meegemaakt! Collega en ik hadden vip-kaartjes gewonnen van Castrol voor training TT-donderdag. Na de 1e training moto-gp komt die man van Castrol ons vrolijk vertellen of we interesse hebben om op bezoek te gaan bij Team Gresini Gibernau/Edwards. Wat denk je? Wij dus met ongeveer 7 man naar parc-fermee! Komt Biaggi nog op een scootertje voorbij knallen! Complete uitleg gehad van commercieel-manager Carlo van Team Telefonica-Movistar. Eerst bezoekje in de pitbox, Daarna Diner/koud buffet in de Hospitality-unit van Telefonica Movistar. Hierna nog interview met Sete gehad van ongeveer 20 minuten. Wint die collega van mij ook nog eens een RC211V voor de meest originele vraag! (weliswaar 1:10)

Kicken toch ????

De Kale :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Foto's zijn onderweg, maar dan moet ik wel effe uitzoeken hoe ik de foto,s als bijlage moet plaatsen. De vraag van mijn collega was, dat als Sete net als Schumacher alles zou winnen, of ie dan nog steeds de inzet op zou kunnen brengen om ervoor te stijden. Hij antwoorde bevestigend, want hij heeft het vermoeden dat ie dan liever gaat strijden voor 4 seconden voorspong ipv 2 seconden voorsprong.
Hij kwam trouwends erg sympathiek over. Ook Carlo, de comm. manager die de rondleiding deed was erg sympathiek.

De Kale

Terug
Bovenaan Onderaan