op de brommert naar Bretagne

sideburns

MF veteraan
7 nov 2001
1.384
0
s-Hertogenbosch
Ik ga dus zaterdag naar Bretagne op de motor. Samen met mijn vriendin en mijn broertje (drie motors)
Nou was ik bij de BBQ in Heerlen aardig wat verf verloren op mijn ducktail van de bagage die ik achterop had.
Dus waarom niet een frampie gelast? Hieronder ergens het resultaat.

Hij is wel wat lomp geworden, maar dat krijg je als je mij alleen laat met een las-apparaat en genoeg ijzer.

OBT-rijders zullen wel kunne raden welke kleur hij wordt ;) Zelfs welke soort verf er wordt gebruikt.

Groeten verders en veul plezier iedereen tijdens hun/haar/zijn vakantie :P

 
Laatst bewerkt door een moderator:
f*ck, ga je naar Bretagne?? Damn daar is het errug gaaf en mooi!

Hoop dat je van schaal en schelpdieren houdt :9 lekkah lekkah!

Ik vond noord Bretagne mooier dan zuid (te toeristisch...

Plezier man!!

[lamazitten]
(P.S. Volgends mij moet je bij het plaatsen van die foto het % veranderen in _ ...)
[/lamazitten]
 
Dat heb je leuk in elkaar geknutseld Sideburns :} Ziet er ook wel degelijk uit! Ik hou het wel bij mijn GIVI-setje (als ie tenminste nog aangepast kan worden voor vrijdag '( ) Wij (Yammie en ik) vertrekken zaterdagmorgen naar Tjechië :]
Sideburns en natuurlijk alle anderen ook veel vakantie -en :] plezier gewenst
 
Mooi rekje... Wou dat ik z'n handige harry was :(

Maar ja daar heb ik draadman voor (v/h jan de maijer). Die zijn handjes maken wat zijn oogjes zien :(

Wel verchroomen he :)
 
He Sideburns....ik heb een bagagerekkie voor mijn Div dat niet helemaal goed past (waarschijnlijk voor een nieuwer type). Kun jij die een keer voor mij aanpassen?
 
He Sideburns....ik heb een bagagerekkie voor mijn Div dat niet helemaal goed past (waarschijnlijk voor een nieuwer type). Kun jij die een keer voor mij aanpassen?
Kan misschien na mijn vakantie wel een keer jouw kant op crossen om eens te kijken. Beloof niets, anders ben ik dadelijk de in-house-lasser van M-F :P Maaruh....kijken kan altijd!

Ga eerst eens lekker twee weken door Bretagne crossen op mennuh FJ!
Groeten!
 
Kan misschien na mijn vakantie wel een keer jouw kant op crossen om eens te kijken. Beloof niets, anders ben ik dadelijk de in-house-lasser van M-F :P Maaruh....kijken kan altijd!

Ga eerst eens lekker twee weken door Bretagne crossen op mennuh FJ!
Groeten!

Ik wil ook wel jouw kant op crossen hoor, ik het nl. geen lasapparaat.

Prettige vakantie! Ik ga dinsdag ook naar Frankrijk, blijf er lekker 3 weken. Helaas met het koekblik, aangezien ik anders een bagageprobleempje krijg :(
 
Matzwart afwerken, bij voorkeur met goeie tectyl, valt je bagage er ook niet af.. :P :P Mooi gedaan jochie!!
 
Passen inderdaad precies 4 kratten bier op. Vraag je of je broertje en / of vriendin de rest van de bagage meeneemt... :}

Mooi werk!
 
Allemachtig, wat een handig apparaat. Daar kun je nog eens bagage op vervoeren...

:}

Pas wel op dat er niet een stel illegalen in je bagageruimte kruipt... Daar kun je gezeik mee krijgen bij de grens :+
 
Mooi dingetje sideburns ! Hammerite erop - Klaar.
Als je d'r nog een kissie optimmert kun je onderweg in je motor slapen, een soort motorhome.

En, ja , je hebt gewonnen: de lassert van de maand is bekend. Je biedt jezelf wel aan op Gezocht en Gevonden he, of moeten wij dat voor je doen :)

Veel plezier in Bretagne !!

cu,
John
 
nog ff een leuk aneqdote-tje:
Gisteren het frampie dus voorzien van de verplichte (voor mij dan ) laag zwarte hamerslag-verf. Waar de gehele motor ook mee is gedaan. Je moet per slot van rekening wel in de zelfde stijl blijven werken.

Nu komt het. Belt een vriend van mij op. Ik sta te lullen met hem, hang op en neem een slok cola. FOUT! Betreffende fles die ik op dat moment vast had was de Terpentine. Smaakt overigens echt nergens naar. Net water.

Ikkus toch maar ff de dokter bellen. Is niet zo erg zegttie, alleen je mag vooral niet :r Spul mag niet in je longen komen want dat is wel erg slecht.
Ik die terpentine in mijn maag verdunt met de nog aanwezige cola.
Rest van de avond een opspelende maag gehad. En elke boer die je laat stinkt naar terpentine.

Om 22.30 moest ik opeens errug nodig naar de w.c.
De terpentine had mijn gehele darmstelsel doorlopen en zocht naarstig naar de uitgang.
Ik kan u vertellen ook de grote boodschap rook nog verdacht veel naar terpentine.

Branden deed het overigens niet meer ;)

Conclusie; Voor mij, Terpentine is gevaarlijk, ik kan me voorstellen dat kleine kinderen hier grote hoeveelheden van opdrinken want het heeft dus echt geen smaak. Uwes is gewaarschuwd!

En Ikkus was weerus DOM :P
 
nog ff een leuk aneqdote-tje:
Gisteren het frampie dus voorzien van de verplichte (voor mij dan ) laag zwarte hamerslag-verf. Waar de gehele motor ook mee is gedaan. Je moet per slot van rekening wel in de zelfde stijl blijven werken.

Nu komt het. Belt een vriend van mij op. Ik sta te lullen met hem, hang op en neem een slok cola. FOUT! Betreffende fles die ik op dat moment vast had was de Terpentine. Smaakt overigens echt nergens naar. Net water.

Ikkus toch maar ff de dokter bellen. Is niet zo erg zegttie, alleen je mag vooral niet :r Spul mag niet in je longen komen want dat is wel erg slecht.
Ik die terpentine in mijn maag verdunt met de nog aanwezige cola.
Rest van de avond een opspelende maag gehad. En elke boer die je laat stinkt naar terpentine.

Om 22.30 moest ik opeens errug nodig naar de w.c.
De terpentine had mijn gehele darmstelsel doorlopen en zocht naarstig naar de uitgang.
Ik kan u vertellen ook de grote boodschap rook nog verdacht veel naar terpentine.

Branden deed het overigens niet meer ;)

Conclusie; Voor mij, Terpentine is gevaarlijk, ik kan me voorstellen dat kleine kinderen hier grote hoeveelheden van opdrinken want het heeft dus echt geen smaak. Uwes is gewaarschuwd!

En Ikkus was weerus DOM :P

WooooW Blij dat je dat overleeft hebt ! En je rekkie, stel je voor dat je dat met Cola vetvrij had proberen te maken :)

cu,
John
 
Terug
Bovenaan Onderaan