Op de DD naar de Moezel

Het wordt toch wel tijd om een weekendje te gaan vastleggen, er komt nml. een toertochtje aan die goed is voor mijn netwerk
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor, ben de weg echt niet kwijt..... :P
Maar we kunnen niet gaan reserveren voordat de anderen (lees vaste kern van de Clan) hebben gereageerd, om eerst een datum vast te zetten waarop de meesten van ons kunnen.
Als dat bekend is kunnen we gaan kijken, of er nog kamers vrij zijn, anders zijn er altijd wel uitwijk mogelijkheden naar andere hotels o.i.d.
 
Ik stel voor om nog tot 1e week van april te wachten en dan toch maar tegaan kijken of we iets kunnen boeken.

Ik weet niet hoe de anderen hierover denken, graag reactie.

PS mocht de EIffel niets meer worden, hoe staat het dan met een alternatief in de Ardennen (huize JJ). Of zit jij alle weekenden al volgeboekt?
 
Ik vind het allemaal best, maar het weekend van 20 meiheb ik vrij gevraagd, andere weekenden gaat me niet lukken.
Waar we heen gaan maakt me ook niet zoveel uit, als we maar wel gaan :9
 
Nog even een schopje ;)

Ons maakt het ook niet uit, zolang we het maar van tevoren weten (en dat ik de kids niet heb dat weekend....).
 
Even voor de info, bij mij gaat het echt op het laatste moment worden. Reken er niet op, als ik mee kan zoek ik eventueel zelf nog wel onderdak.
Dacht dat we tegen deze tijd wel meerdere collega's zouden hebben maar helaas is dat nog niet het geval. '(
 
Ik ben bang dat ik ook niet mee kan... Geld gaat even in de brommer zitten anders kan ik sowieso nergens meer heen.... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan