Op de klep op de Baars

BraboFrits

MF veteraan
20 mrt 2003
3.153
82
Tilburg
Gisteravond kwam ik rond 20:15 in koekblik '( langs de Baars en zag dat er een motor op een bergingswagen werd getakeld (Einde bocht oprit A58 richting Breda). Was niet net gebeurd. Was aan de overkant dus ik kon niet al te veel zien.

Toch geen MF'er?
 
hmmm ik heb gisteren ook nog een paar rondjes gegedraaid maar heb niks gezien dan is dat net na dat ik weg was gebeurt .

is mooi kl%t@

ik hoop dat hij zelf niks heeft en dat de schade meevalt
 
yep, it was I.... m'n eerste face-down...

Ik kwam dus inderdaad met de uitlaat op de grond en aangezien ik dit nog nooit gehad heb schrok ik me dus de tering. Hierdoor ging ik iets rechter en dacht: O god als ik die vangrail maar niet raak of niet de weg opschiet.

tja, beginnersfoutje..
regel 1: kijk waar je naar toe wilt... en niet naar wat je niet wilt raken.

Ik ben uiteindelijk niet met de bergingswagen meegegaan omdat ik tati al gebeld had voor een aanhanger. Dus dat wordt weer een nieuw hobbyproject de komende week. heb volgende week nog een andere verplichting

Zelf heb ik niet veel, beetje last van een stijf been en stijve nek. (en gekrenkte trots natuurlijk ;) )
 
Zelf heb ik niet veel, beetje last van een stijf been en stijve nek. (en gekrenkte trots natuurlijk ;) )
Gelukkig ben je er goed van afgekomen, en ach, wie van de aanwezigen heeft geen deuk in zijn of haar ego *D

Succes met je herstel en de reparatie, daarna weer lekker :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan