op de motor naar de TT ?

"K hoor net op de radio een jongenman bij Tynaarlo is verongelukt op weg naar de TT...... onthoofd door de vangrail...

Maar, zoals ik hier zoveel lees.... een ongeluk zit in een klein hoekje..blabla.. koekblikken kijken niet uit... etc etc.....

Misschien is Anticiperen iets ??


Hé...... lets be carefull out there !!!

Ps. Ga je met de auto.... dito :
 
Laatst bewerkt:
En niet te vergeten dat ze graag je motor en rijbewijs in beslag nemen. Of gewoon jatten!!!
 
Op donderdag 27 juni 2002 22:32 schreef Knorrie het volgende:
Rij voorzichtig, laat je niet op$#$##... en laat het racen over aan de jongens op het circuit. "K hoor net op de radio een jongenman uit Tynaarlo is verongelukt op weg naar de TT...... onthoofd door de vangrail...

Maar, zoals ik hier zoveel lees.... een ongeluk zit in een klein hoekje..blabla.. koekblikken kijken niet uit... etc etc.....

HET ZAL JE KIND MAAR WEZEN.

Hé...... lets be carefull out there !!!

Ps. Ga je met de auto.... dito :)


Ja Pa :) zal heel braaf wezen :?
 


is bizar zo'n ongeluk... je zult maar een helm langs de kant vinden ... MET INHOUD ...
 
Mijn zwager heeft het zien gebeuren op de andere weghelft.
Kwam doordat er een auto en andere auto inhaalde, deze ging naar rechts(leek erop) maar bedacht zich, en stuurde weer naar links
Daardoor kwam de Duitse motorrijder in de vangrail terecht.
Hij moest als getuige een verklaring afleggen.
Was er behoorlijk kapot van.
P.S. de helm was totaal verspintert.
 
Max gooide een topic snel op slot, maar er stond iets opmerkelijks in :

Op vrijdag 28 juni 2002 09:35 schreef Edwin van der Weele het volgende:
NIJMEGEN - ....een Italiaanse motorcoureur bekeurd die 160 kilometer per uur reed en daarbij halsbrekende toeren uithaalde. Hij reed af en toe tegen bumpers van auto's aan die voor hem reden...
knap :}
 
Op vrijdag 28 juni 2002 09:39 schreef http://www.desmoquattro.nl (www.desmoquattro.nl) het volgende:
Max gooide een topic snel op slot, maar er stond iets opmerkelijks in :knap :}

Ja, die Italianen zijn wel knap :P Kijk naar al die Versace en Armani meiden enzo :P Of de pitpoezen van Rossi en Biaggi *D
 
Ik heb al een keer eerder iemand een verhaal horen vertelen over een motorrijder, die zijn hoofd kwijt is geraakt op een vangrail. Deze rijder was in een bocht onderuit gegleden en met zijn hals op de rand van de vangrail, aan de binnenzijde van de bocht, terrecht gekomen. Daar wordt je ook knap :r , als je zoiets hoort.
 
Onthoofd door de vangrail, hoe ironisch.

Laat het een goede waarschuwing zijn: altijd je hoofd erbij houden tijdens het rijden. ;)
 
Sleepy Hollow II : The Headless Bikeman.

Ze kunnen de weg naar Assen vanmiddag beter autovrij maken, dan wordt er niemand van de weg gedrukt door twijfelende natte-kranten koekblikbestuurders.

Nog 5 uurtjes, dan kom ik eraan!!!!! }) })
 
Onthoofd door de vangrail, hoe ironisch.

Laat het een goede waarschuwing zijn: altijd je hoofd erbij houden tijdens het rijden. ;)
Op vrijdag 28 juni 2002 10:12 schreef Janus J Jaspers het volgende:
Sleepy Hollow II : The Headless Bikeman.
Op vrijdag 28 juni 2002 11:43 schreef The Saint het volgende:Dan is er een uitdrukking van toepassing:

He lost his head...

Hallo..... We hebben het hier over een echte dode met een echte vrouw en kinderen (om ff wat te noemen)...
Lijkt me meer het moment om ff weer met je beide benen op de aardkloot ipv op het racecircuit te komen dan het moment om leuke woordspelingen te bedenken. :(
 
Hallo..... We hebben het hier over een echte dode met een echte vrouw en kinderen (om ff wat te noemen)...
Lijkt me meer het moment om ff weer met je beide benen op de aardkloot ipv op het racecircuit te komen dan het moment om leuke woordspelingen te bedenken. :(

Kan ik me iets bij voorstellen... stel je voor dat het een bekende was geweest...
 
Zoiets is zeker niet leuk, vooral niet voor de nabestaanden. Aan de andere kant maakt het altijd aanwezige gevaar het motorrijden tot wat het is...
 
Hallo..... We hebben het hier over een echte dode met een echte vrouw en kinderen (om ff wat te noemen)...
Lijkt me meer het moment om ff weer met je beide benen op de aardkloot ipv op het racecircuit te komen dan het moment om leuke woordspelingen te bedenken. :(

Ja, één dode van de velen. Moet ik me dan sip gaan gedragen plots? Ik maak hem toch niet bespottelijk? Het is inderdaad lullig voor die echte vrouw en kinderen, maar het zijn toevallig wel consequenties die gebeuren en iedereen kan overkomen (en dus ook mij).

Daarbij, de wereld ziet er beter uit met een lach op het gezicht dan door emoties ontwricht.
 
Ja, één dode van de velen. Moet ik me dan sip gaan gedragen plots? Ik maak hem toch niet bespottelijk? Het is inderdaad lullig voor die echte vrouw en kinderen, maar het zijn toevallig wel consequenties die gebeuren en iedereen kan overkomen (en dus ook mij).

Daarbij, de wereld ziet er beter uit met een lach op het gezicht dan door emoties ontwricht.


Ik lig echt geen moment wakker van dit ongeluk, shit happens, risico van het vak. Ik ben ook niet boos, windt me er niet over op (misschien dat de smiley iets anders deed vermoeden).

Maar... er stonden drie replies onder elkaar met leuk bedoelde (en aardig gevonden) opmerkingen en ik vond het nou niet echt een onderwerp om dat soort dingen bij te bedenken.

Uiteraard is dat mijn persoonlijke mening, aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend etc. etc. etc.
 
Op vrijdag 28 juni 2002 14:52 schreef bzn het volgende:
Maar... er stonden drie replies onder elkaar met leuk bedoelde (en aardig gevonden) opmerkingen en ik vond het nou niet echt een onderwerp om dat soort dingen bij te bedenken.

Ik snap je punt, maar het onderwerp zelf is (voor mij) vrij zeldzaam dat het op zich laat wachten om (cliché) grapjes over te maken.

====

Wat een pokkeweer is het trouwens. Ik weet niet wie er allemaal naar de TT gaan, maar een regenpak of paraplu (op de motor :) ) is een aanrader. Of zijn we hier allemaal bikkels :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan