Op de motor naar het werk?

Ga jij met de motor naar je werk?

  • Nee, nooit.

    Stemmen: 11 5,9%
  • Een paar keer per jaar.

    Stemmen: 45 23,9%
  • In de winter niet maar in de zomer wel

    Stemmen: 27 14,4%
  • Eigenlijk altijd

    Stemmen: 105 55,9%

  • Totaal aantal stemmers
    188
Ik neem altijd de motor. Behalve bij gladheid. Vorst, pekel en regen zijn geen redenen om niet te rijden in my book ;). Als ik de auto neem moet ik een uur eerder mijn nest uit om de filetijd te compenseren, d8 het niet 8-)
 
*mooiweerijder 8-) (lees (droog +5grC)

anders de auto, en wanneer er meer mee moet dan de laptop , ook auto..
 
Elke dag 25 km heen ( en ook weer terug uiteraard ) op de motor naar m'n werk. Alleen als er een feestje is op m'n werk of de hond moet mee "moet" ik met het koekblik -O-

Heb wel een zomer- en een winterfiets ( en vandaag mocht de zomerfiets ff uit de schuur om me te brengen ;) )


~[edit]Ik zie een reactie van Skwefje hierboven *O* , dacht dat je hier niet meer zat :? Had het Zaterdag nog over met Niels :Y ~[edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik ga eigenlijk altijd met de motor, tenzij het weer te gevaarlijk wordt (gladheid, zware storm). Ik rij vier dagen per week Maassluis - Utrecht, 76 km enkele reis en heb veel files onderweg.

Ik doe er met de motor gemiddeld vijf kwartier over. Met de auto wordt dat al gauw gemiddeld anderhalf uur. Met het OV een uur en drie kwartier. Auto en OV zijn dan ook niet echt een alternatief.

Maar het grootste voordeel van op de motor naar het werk gaan vind ik dat ik met een veel prettiger gevoel aankom. Lekker wakker, doorgaans met een grote :) .
 
Ik heb een ov kaart van m'n werk, dus pak niet zo vaak de motor door de weeks meer.

Alleen als het echt lekker weer is of ik geen zin in het ov heb(das nogal vaak de laatste weken :X )
 
Ik ga bijna altijd met de trein (Oss <-> Amsterdam), dat kost van deur tot deur 1 uur en 3 kwartier, en met de motor (incl. omkleden, laptop achter in de koffer proppen etc) toch ook 1 1/2 uur.
In de trein (1e klasse op kosten van de baas...) kan ik op m'n laptop werken enzo.
Als ik op de motor ga moet ik ook eerst de WC in duiken om m'n haar een beetje goed te doen.

Alleen als ik 's avonds wat eerder thuis moet zijn voor een of andere sociale verplichting, zoals vandaag, ga ik met de motor, om te voorkomen dat ik door treinvertragingen te laat thuis kom.
 
Rijdt bijna altijd woon/werk.
Werk op schiphol, dus de motor kan voor de deur geparkeerd worden.
En verder blijf ik het gewoon lekker vinden om elke dag op de motor te zitten, weer of geen weer !!
 
Als de temperatuur ht enigzins toelaat met de motor. Heb jaren enkel een motor gehad en heb enige afkeer gekregen van de verkleumde handen en knieën in de winter.

Voor de rest, een ommetje naar het werk door het mooie zeeuwse landschap!!! :] :]
 
6 minuten fietsen of 20 minuten lopen met mooi weer.
Motor pak ik wel als ik voor controle naar ziekenhuis moet. Parkeren met koekblik daar is een waar drama, maakt niet uit op welk tijdstip van de dag.
O-) En zo`n motorfietsje parkeer ik met toestemming gewoon tussen de fietsen en 49cc-ers. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga waarschijnlijk enkele keren per jaar. Vorig jaar niet de kans gehad, aangezien ik toen nog geen motor had en dit jaar ga ik alleen met mooi weer als ik er heeeel erg zin in heb denk ik.

Met de leasebak 80 kilometer (enkele reis) is nml. wel ietsie goedkoper...
 
Vandaag *O*

Maar liever niet eigenlijk..... rugzak of tanktas moet dan mee -O- .

Maar 't was zo'n mooi weertje vandaag, dus kon het niet laten 8-)
 
Ik ga alle dagen op de motor naar mijn werk, het is helaas maar 30 km rijden v.v.
Moet wel zeggen dat het nu wel weer een stuk leuker word met het zonnetje erbij. Ik denk dat mijn voering al bijna uit het pak gehaald kan worden!!!!!
 
Ik ga alle dagen op de motor naar mijn werk, het is helaas maar 30 km rijden v.v.
Moet wel zeggen dat het nu wel weer een stuk leuker word met het zonnetje erbij. Ik denk dat mijn voering al bijna uit het pak gehaald kan worden!!!!!

VOERING uit je pak???? Heb je daar winter gehad dan???? :?
 
Meer dan de helft neemt altjid de motor tot nu toe :?

[me="DinX"]is best verbaasd van die score.[/me]

De rest stemt gewoon niet ;)

Mijn enige vervoersmiddel is ook de motor, maar dat is omdat het hier schraal betaald parkeren is. Mijn 50cc brommert is kaduuk en fietsen in de regen en door de drukke stad heb ik ook een schijthekel. :P

Dus ik ga ook altijd 4,3 km enkele reis met de motor naar school, 5 km naar m'n werk en 8 km naar sport. :+ :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan