Levi_rsv_mille
Die hard MF'er
- 5 mei 2009
- 507
- 4
Ik ben me aan het voorbereiden op een lange rit op mijn motor (honda vtr sp2)
Begin juli ga ik met 2 maatjes naar Turkije. Om een lang verhaal kort te houden;
Naast de controle van mijn motor (banden, olie, filter, bougie etc etc etc) wil ik van ervaren mensen hier weten wat belangrijk is om een lange rit van 3300 km (enkele rit) rekening te houden. Hiermee doel ik op het vast maken van bagage, hoe kan ik dit het beste doen en waar moet ik op letten.
Zelf ben ik niet zo van bagage op mijn tank. Maar ik verwacht dat ik 2 a 3 sporttassen aan bagage bij me zal hebben. Iemand tips, welke bagagerek kan ik het beste gebruiken?
p.s. het gaat mij hier om het meenemen van bagage en niet wat ik allemaal aan mn motor moet vervangen/ controleren voor ik op vakantie ga!
Thanks!!
Begin juli ga ik met 2 maatjes naar Turkije. Om een lang verhaal kort te houden;
Naast de controle van mijn motor (banden, olie, filter, bougie etc etc etc) wil ik van ervaren mensen hier weten wat belangrijk is om een lange rit van 3300 km (enkele rit) rekening te houden. Hiermee doel ik op het vast maken van bagage, hoe kan ik dit het beste doen en waar moet ik op letten.
Zelf ben ik niet zo van bagage op mijn tank. Maar ik verwacht dat ik 2 a 3 sporttassen aan bagage bij me zal hebben. Iemand tips, welke bagagerek kan ik het beste gebruiken?
p.s. het gaat mij hier om het meenemen van bagage en niet wat ik allemaal aan mn motor moet vervangen/ controleren voor ik op vakantie ga!
Thanks!!