Op dijken moeten auto’s en motoren zoveel mogelijk geweerd worden

Ik woon zelf op een dijk en het valt reuze mee. Natuurlijk hoor je verkeer, maar dat is echt niet anders dan langs een andere willekeurige weg.

Ook bij mij in de straat is er zo'n debiel die foto's maakt van voertuigen die te hard rijden, de grap is dat ze net langs een onoverzichtelijke bocht wonen waar mensen toch al moeten afremmen _O-

Dat zegt al genoeg over het type klager.
En daarna weer optrekken als ze van je af rijden en dus het best hoorbaar zijn. Een beetje hetzelfde als een drempel neerleggen om de snelheid er uit te halen en dan constateren dat de geluidoverlast is toegenomen. We zullen de ruimte moeten delen, dus als wij geen aanleiding geven wordt de discussie met iemand die zelf feiten verzint ook makkelijker. En een poll in de krant is maar een poll in de krant en geen steekhoudend onderzoek waar iets op wordt gebaseerd.
 
het punt is niet zozeer dat die 5% overlast bezorgd.
Die roeptoeter van de Nemof schermt met cijfers die variëren van 60% tot 80% van alle motoren.
vandaar dat er een onafhankelijke onderzoek door der TNO is uitgevoerd in Amsterdam op de meest drukste en overlast gevende locaties.
daar bleek dat van alle verkeersherrie wat veroorzaakt werd door de motoren er 5% door motoren veroorzaakt worden met de brulpijpen/verwijdere db killers/etc.
let op: tijdens deze onderzoek er is op alle verkeerdeelnemers gemeten gemeten! dus ook auto's vrachtwagens, bussen, brommers, etc.

sowieso is die kwakzalver van de Nemof een roeptoeter die zijn eigen cijfers en waarheden fabriceert.
zo beweerde ie ooit dat als je 1 motorfiets hebt en die produceert bijvoorbeeld 75 db aan lawaai, dat 2 motorfietsen die elk 75 db aan lawaai produceren dan ineens 150 db aan lawaai produceren (is onzin, db's blijven gelijk, alleen de geluidsintensiteit neemt toe).

ook meende ie ooit stellig te zeggen dat een groep motorrijders net zoveel lawaai produceren op 10 meter afstand als op 1 meter afstand (is onzin want gelang de afstand groter wordt neemt de geluidsintensiteit af).

en nog meer van dat zelf in elkaar geknutselde (on)waarheden waarmee hij dan de zieltjes van lokale bewonersgroepjes voor zich probeert te winnen.
Zou niet verkeerd zijn die 150db,hebben ze daarna nergens geen last meer van
 
ja en?
Slechts 0,5 % is LHBTIDIOOT...en wat hebben die voor elkaar gekregen??
De ervaring leert dat tegenstanders van motoren op dijken vrij sterke lobbyisten zijn en bovendien een enorm platform geboden krijgen. Kijk maar de de dijken en wegen die al gesloten zijn of die met sluiting bedreigd worden. De MAG heeft er de handen vol aan. Wat mij betreft wel serieus, dus.
 
De ervaring leert dat tegenstanders van motoren op dijken vrij sterke lobbyisten zijn en bovendien een enorm platform geboden krijgen. Kijk maar de de dijken en wegen die al gesloten zijn of die met sluiting bedreigd worden. De MAG heeft er de handen vol aan. Wat mij betreft wel serieus, dus.
dat bedoelde ik ook...als een half procent van de bevolking al de rest van het land kan gijzelen met hun madness, dan kan 60 % dat helemaal...
 
Top; als ik op plekken niet mag rijden dan hoef ik dus ook geen wegenbelasting meer te betalen.

Of dat gaat zeker niet gebeuren?

(Niet dat ik überhaupt ooit op die dijken kom.. blijf wel in Brabant en omstreken)
 
Top; als ik op plekken niet mag rijden dan hoef ik dus ook geen wegenbelasting meer te betalen.

Of dat gaat zeker niet gebeuren?

(Niet dat ik überhaupt ooit op die dijken kom.. blijf wel in Brabant en omstreken)
Je betaald al geen wegenbelasting.
 
dat bedoelde ik ook...als een half procent van de bevolking al de rest van het land kan gijzelen met hun madness, dan kan 60 % dat helemaal...
Ah, dan heb ik je verkeerd begrepen en ben ik het helemaal met je eens :Y
 
Tuurlijk niet, is als jurisprudentie gebruikt om andere dijkafsluitingen mogelijk te maken..... B|
Blijft wel Nederland he! _O-
 
Als mensen ergens over klagen dan wordt er naar gekeken ( ook al zijn het 2 of 3 mensen) mensen die nergens last van hebben klagen niet maar sturen ook geen brief/mail van 'oh wat is het hier heelijk rustig'.
Kunnen wij (motorrijdende personen) niet klagen over gevaarlijk midden over de weg lopende mensen. Ff kijken of ze daar ook serieus naar gaan kijken? Want als er een klacht is moet er naar gekeken worden?j 😇
 
@Sierra November zeg nou niet dat jij voorstander bent van LGHDTV troep ? :r
daar moeten ze heel gauw mee ophouden om the jeugd trans te maken , hier in NL valt het wel wat mee maar in america hoor je er niet meer bij als je niet minimaal half apache helikopter bent :r

Over de dijk : ik blijf er toch wel rijden met de oldtimers , en die hebben nou eenmaal geen type goedkeuring kwa uitlaat
 
Wat een debiele bende. Het gaat hier over dijken en jullie halen er LHBTI/transgenders bij. Verder alles wel helemaal goed? Ik kom hier om over motoren te praten. Slap lullen doe je maar op Facebook met andere gelijkgestemden. Ik vind dit echt niet normaal voor een motorforum af en toe dus ja, ik zeg er wat van.
Ik haal ze er ook liever niet bij. :P Maar het punt wat hier gemaakt wordt is dat tegenwoordig zelfs een kleine groep heel veel voor elkaar kan krijgen als ze maar hard genoeg zeiken online, of dat nou LGHDTV+ personen zijn of mensen die aan een dijk (wat een doorgaande weg is) wonen.
 
We dwalen af en halen de wereldse problemen erbij….kom je toch niet uit. Voornaamste is dat je wegblijft vd dijken en andere wegen opzoekt…… :?
 
Dijken zijn er om het water tegen te houden zodat de boeren hun land konden bewerken en onderhouden. Die stelling geld nu al lang niet meer. Boeren zijn zowat verdwenen. Wat overblijft zijn nutteloze belangen van de dijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan