Op een busje gereden vanmiddag

klopt!

simon vrijhof van freebike heeft dat een paar maanden geleden ook meegemaakt.(is instructeur en eigenaar van freebike) werd door een mitsubishi L400 bussie van ze sokken gereden...

ging ook staan...heeft zijn leven gered...
zijn fjr1300 was totall loss....

alleen een paar kneuzingen...was 20 meter door de lucht gevlogen enzo... ;(

Vergelijkbaar iets meegemaakt maar dan met een tegenligger. Was toen ook mijn schuld.
Trouwens gisteren op de VRO1 cursus geleerd dat je dan maar moet gaan staan en er overheen vliegen na de impact.
 
shit man! ik heb t niet zo op auto´s van rechts...weet nog echt zeker of ze je nou wel of niet gezien hebben.....en tsja met de auto kun je een stootje hebben

Toch maar ff afkloppen ;)

Beterschap
 
Dat is klote voor je
Was het zo'n busje met gordijntjes of zat er een pet in? In beide gevallen zouden ze van de weg moeten worden gehaald.
Veel sterkte voor jou en je fiets.
 
Zwaar kl*te........ :)
Suc6 iig met je herstel en met verzekeringsgeouwehoer!
Netjes van je trouwens om toch de minst schadelijke/gevaarlijke optie te kiezen :} :} :}
 
Das K*T Sander.
Gelukkig ben je er goed van af gekomen.
Je motor heel wat minder ;(

Hoe kwam het dat je hem te laat zag :?
Of lag het aan dat klote busje :?
 
Vergelijkbaar iets meegemaakt maar dan met een tegenligger. Was toen ook mijn schuld.
Trouwens gisteren op de VRO1 cursus geleerd dat je dan maar moet gaan staan en er overheen vliegen na de impact.


:? :? :? :? Verklaar....

Hoe bedoel je staan...?
Gewoon op je stepjes rechtop staan ofzo?
Kan me er even niets bij voorstellen, please explain... :?
 
Pfieuw, KL :( TE voor je Sander...

Gelukkig heb je niets gebroken. Sterkte...

Enne... Succes met het uitzoeken van je nieuwe fiets.

(Misschien die vernieuwde onderdelen er weer afslopen en de oude er weer opzetten?? Zat CBR's hier die wel een nieuw tandwiel- en kettingsetje kunnen gebruiken)
 
Da's zwaar klote Sander maar gelukkig heb je zelf nagenoeg niets, busjes zijn over het algemeen behoorlijk hard.
Succes verder en laat even weten hoe het met jouw motor afloopt
 
Zal het nog maar even een beetje toelichten.
Ik reed dus op een voorrangsweg.
Die beste man die zelf op een ambulance rijd en zelf al zei dat hij over het algemeen enorm op motoren let omdat hij er zelf al meerdere op heeft moeten halen, had net een hele omleidingsroute gevolgd en was blij dat hij de weg weer herkende.
Op het betreffende kruispunt ziet hij dus haaientanden en een voorrangsbord en een stopbord alleen ziet hij mij niet en steekt dus zo vrolijk over. Op het moment dat hij me wel ziet remt hij ineens in plaats van gas te geven en ja dan heb ik een probleem.

Nu maar weer afwachten wat de verzekering ermee doet maar het was dus in ieder geval niet mijn schuld. Wordt alleen een paar weken niet rijden denk ik :( .

Waren trouwens 2/3 politiewagens, een ambulance en een motoragent bij. Motoragent was net onderweg naar PPP dus die heb ik nog even fijn van zijn werk afgehouden :) .
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbaar iets meegemaakt maar dan met een tegenligger. Was toen ook mijn schuld.
Trouwens gisteren op de VRO1 cursus geleerd dat je dan maar moet gaan staan en er overheen vliegen na de impact.
Daar heb je gelijk in. Maar bij een hoog busje vlieg je niet zomaar overheen :(
 
Balen, hopen dat alles snel weer heel is (dus jij ook ;) )

Vergelijkbaar iets meegemaakt maar dan met een tegenligger. Was toen ook mijn schuld.
Trouwens gisteren op de VRO1 cursus geleerd dat je dan maar moet gaan staan en er overheen vliegen na de impact.

[offtopic]
Dus dat was jij :) Ik was die kerel in het gele pakkie en de schroef in z'n band ;( Was wel een zeer nuttige dag.
[/offtopic]
 
Op zaterdag 15 juni 2002 22:35 schreef poohbeer het volgende:Eneeuhh.. morgen zijn't niet alleen je bovenbenen meer die stijf zijn :)
Iemand die snapt waarom je na een motorongeluk zo stijf wordt eigenlijk?

Op het moment dat je de aanrijding krijgt spannen alle spieren zich in een keer. Je kunt de spanning vergelijken met het "liften" van grote gewichten.

Sander, succes met de afwikkeling van de hele zaak en tof dat jezelf geen schade hebt opgelopen.
 
[...]

[offtopic]
Dus dat was jij :) Ik was die kerel in het gele pakkie en de schroef in z'n band ;( Was wel een zeer nuttige dag.
[/offtopic]
[/quote]

Dat is nog eens toevallig! Was inderdaad een zeer nuttige dag. Ons groepje reed toch wel effe beter dan die van Erik. Heb me maar meteen opgegeven voor VRO2 7 juli in Lelystad. Circuitje in Veldhoven viel wel een beetje tegen.
 
Edit: trouwens de laatste paar weken aardig wat geld in dat ding gestoken aan nieuwe ketting, vervangings veren en alle voleistoffen e.d. vervangen. Kan je dat ook claimen bij de verzekering?
Laat 'm bij de zaak waar je dat hebt laten doen taxeren. Dan kunnen zij daar op wijzen dat er net groot onderhoud aan het ding is gepleegd. Sterkte met je claim.
 
Zal het nog maar even een beetje toelichten.
Ik reed dus op een voorrangsweg.
Die beste man die zelf op een ambulance rijd en zelf al zei dat hij over het algemeen enorm op motoren let omdat hij er zelf al meerdere op heeft moeten halen, had net een hele omleidingsroute gevolgd en was blij dat hij de weg weer herkende.
Op het betreffende kruispunt ziet hij dus haaientanden en een voorrangsbord en een stopbord alleen ziet hij mij niet en steekt dus zo vrolijk over. Op het moment dat hij me wel ziet remt hij ineens in plaats van gas te geven en ja dan heb ik een probleem.

Nu maar weer afwachten wat de verzekering ermee doet maar het was dus in ieder geval niet mijn schuld. Wordt alleen een paar weken niet rijden denk ik :( .

Waren trouwens 2/3 politiewagens, een ambulance en een motoragent bij. Motoragent was net onderweg naar PPP dus die heb ik nog even fijn van zijn werk afgehouden :) .

Klote Sander, hoop dat het uiteindelijk allemaal goed afloopt, nieuwe motor bijv, betaalt door de verzekering.
 
Gelukkig heb je zelf nix, en is de schulvraag duidelijk.

Succes met de hele afhandeling, balen dat je een paar weken zonder zit :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan