Op een busje gereden vanmiddag

***BTR***

MF veteraan
30 mei 2001
1.326
0
Den Hoorn
Vanmiddag, net toen ik op weg was naar huis vanaf PPP, bij Naaldwijk van rechts ineens een busje wat zo oversteekte. Zat nog te hopen dat hij misschien even als een idioot gas kon geven om van mijn rijbaan weg te komen maar helaas toen hij me zag boven op zijn rem en toen stond hij dus recht voor mijn neus stil.
Ben gelukkig nog wel op de neus af gereden en volgens mij een aardig stoppie gemaakt om vervolgend met mijn lijf zijn voorruit te verbrijzelen. Er waren diverse mensen die meteen een ambulance hebben gebeld dus die waren er ook al snel bij ook al vond ik het zelf niet echt nodig.

Resultaat: vraag me af of me motor los is, neus ligt compleet in de poeier. Voorvork is volgens mij wel goed. Schade aan tank, zijkappen, zadel maar volgens mij geen deuk in de tank.
Bovenbenen goed stijf nu al maar verder eigenlijk nergens last van.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbaar iets meegemaakt maar dan met een tegenligger. Was toen ook mijn schuld.
Trouwens gisteren op de VRO1 cursus geleerd dat je dan maar moet gaan staan en er overheen vliegen na de impact.
 
angryfire.gif
angryfire.gif
angryfire.gif
Gaat die vent op z'n rem staan |( |( Dat komt weer lekker lullig uit natuurlijk. Wel goed dat je er zelf zo goed op hebt gereageerd en er dus ook goed vanaf bent gekomen. Wel balen van je fiets uiteraard, maar da's verzekeringswerk. Aangezien er meerdere keren een amulance is bestelt zullen er ook wel voldoende getuigen zijn geweest. Suc6
thumbsup.gif


[edit]Was het een gelijkwaardige kruising??[/edit]
 
Trouwens..veel sterkte ...enne ...bij mij resulteerde dat in een nieuwe fiets..
Je moet jezelf natuurlijk trakteren op iets leuks na zoiets vervelends
 
Als hij echt niet meer te maken is en dat hoop ik eigenlijk stiekem wel een beetje dan komt er waarschijnlijk een soes :9~ .

Mocht er 50 en natuurlijk ging ik te hard maar dat laat ik verder maar even in het midden ;) .

Edit: trouwens de laatste paar weken aardig wat geld in dat ding gestoken aan nieuwe ketting, vervangings veren en alle voleistoffen e.d. vervangen. Kan je dat ook claimen bij de verzekering?
 
Echt Kloten (idd met een grote K).

Veel sterkte toegewenst, en hopen dat je gauw weer rijden kunt.
 
Als hij echt niet meer te maken is en dat hoop ik eigenlijk stiekem wel een beetje dan komt er waarschijnlijk een soes :9~ .

Mocht er 50 en natuurlijk ging ik te hard maar dat laat ik verder maar even in het midden ;) .

Edit: trouwens de laatste paar weken aardig wat geld in dat ding gestoken aan nieuwe ketting, vervangings veren en alle voleistoffen e.d. vervangen. Kan je dat ook claimen bij de verzekering?
Klootte voor je,hij is gezien jouw bechrijving totalielossssssss..het is al een oudje snappie.
De rekeningen (als jij die bezit) kan je bij de taxatie toevoegen misschien doen ze er wat bij voor je.
 
Altijd weer lekker K*T is het mooi weer wil je lekker :] rijdt zo'n dwaas je van de weg af :)

Succes met de weder opbouw
 
Laatst bewerkt:
Nou zeg...wat een EIKEL die van da busje |(

Maaruh, voorruit verbrijzeld? Dat moet toch een flinke klap zijn geweest! ;(

Sterkte ermee verder
 
sander, busje kwam van rechts? Was toch geen kruispunt met voorrang van rechts hoop'k?
 
Resultaat: vraag me af of me motor los is, neus ligt compleet in de poeier. Voorvork is volgens mij wel goed. Schade aan tank, zijkappen, zadel maar volgens mij geen deuk in de tank.
Bovenbenen goed stijf nu al maar verder eigenlijk nergens last van.

http://www.pricewatch.be/images/mybike/fubar2/DSC00004.jpg (zo) ongeveer dan?
Net dezelfde beschadigingen, alleen had de mijne wel een deuk in de tank. Mijne was net total loss . economisch total loss dan.
Wel goed verzekert hoop'k?

Eneeuhh.. morgen zijn't niet alleen je bovenbenen meer die stijf zijn :)
Iemand die snapt waarom je na een motorongeluk zo stijf wordt eigenlijk?
 
Op zaterdag 15 juni 2002 22:35 schreef poohbeer het volgende:Iemand die snapt waarom je na een motorongeluk zo stijf wordt eigenlijk?
Omdat mensen niet ontworpen zijn om op busjes/koekblikken/kastanjebomen enz. te knallen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan