Op- en afstappen met de jiffy

giphy.gif
 
Als ik zo volgepakt op vakantie gebruik ik wel de zijstandaard om op te stappen
 

Bijlagen

  • IMG-20180704-WA0010.jpeg
    IMG-20180704-WA0010.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 49
:o Maar is dat nou echt leuk, zo volgepakt op vakantie gaan? Ik heb het een keer met vier tassen geprobeerd en dat vond ik eigenlijk al meer gedoe dan me lief was. Maar ook toen kon ik gewoon over het zadel heen. Nou heb ik relatief lange benen voor ca. 1m85, maar toch.
 
Ik draai de motor best wel vaak op de zijstandaard, is wat makkelijker dan de motor heen en weer sturen als ik 180 graden wil keren. Opstappen doe ik soms ook zoals in de OP staat, vooral als ik bagage achterop heb zitten. Als de zijstandaard afbreekt zet ik er wel een nieuwe op..
 
Als de zijstandaard afbreekt zoals jij het gebruikt, dan heb je wel meer schade dan alleen een afgebroken zijstandaard...........
 
Zijstandaard breekt niet zomaar af. Dan is er al iets mis. Dat beetje gewicht erbij kan ie wel hebben.

Ik stap zo vaak op de XT op als ik te lui ben voor de karatetrap.
 
Ik draai de motor best wel vaak op de zijstandaard, is wat makkelijker dan de motor heen en weer sturen als ik 180 graden wil keren. Opstappen doe ik soms ook zoals in de OP staat, vooral als ik bagage achterop heb zitten. Als de zijstandaard afbreekt zet ik er wel een nieuwe op..
Ook een nieuw been?:P
 
Als ik behalve de topkoffer ook een tas op de motor heb gooi(leg) ik mijn been op t zadel en neem twee hinksprongetjes wat komisch is om te zien en hup ik zit goed.
Gaat al jaren goed.😃
 
Als ik behalve de topkoffer ook een tas op de motor heb gooi(leg) ik mijn been op t zadel en neem twee hinksprongetjes wat komisch is om te zien en hup ik zit goed.
Gaat al jaren goed.😃
Nou je het zegt... Dat doe ik inderdaad ook wel eens als ik op mijn buddy een vrachtje heb, of het nou een persoon is of een lading die tegen de topkoffer is aangetrokken. Werkt inderdaad ook, al lijkt het van een afstandje inderdaad ongetwijfeld wat stuntelig _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan