op foto gezet

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
overigens: het schijnt dat je kunt maar beter niet in de eifel gepakt moet worden. Daar houden ze je gewoon aan en ze staan er vaaaaak.....

Je moet je natuurlijk nergens laten pakken. :j Maar ik kan niet zeggen dat de pakkans in de Eifel zo groot is. Ik kom daar al bijna 10 jaar elk weekend (mits het weer goed is) maar ben pas een keer gepakt. Meestal wordt je door de grote aantallen motorrijders tijdig gewaarschuwd. :)
 
Vandaag samen met JoKing ook geflitst (van voren gelukkig :) ), op een recht stuk 80 km weg waar je makkelijk en veilig wat harder kon, oplichters zijn het door juist daar te gaan staan. |(

Heb het net ff opgezocht in de Boetebase van het OM, was toch even 600 gulden geweest, als we van achter waren geflitst. :j
 
Ik ben afgelopen week ook op de foto gezet vanvoren, reed 70 waar je 50 mocht, die flitspaal staat wel op een km van mijn huis, dus ff niet meer die route rijden.
 
Vandaag samen met JoKing ook geflitst (van voren gelukkig :) ), op een recht stuk 80 km weg waar je makkelijk en veilig wat harder kon, oplichters zijn het door juist daar te gaan staan. |(

Heb het net ff opgezocht in de Boetebase van het OM, was toch even 600 gulden geweest, als we van achter waren geflitst. :j

600 delen door twee? Maakt ook niet uit. Al was het 300, dan zal het met dat WAT harder wel tegenvallen.
Maar jullie houden het weer mooi op de bankrekening. Daar gaat het uiteindelijk om.

Ondertussen zit ik nog steeds op een dure foto te wachten.
 
600 delen door twee? Maakt ook niet uit. Al was het 300, dan zal het met dat WAT harder wel tegenvallen.
Maar jullie houden het weer mooi op de bankrekening. Daar gaat het uiteindelijk om.

Ondertussen zit ik nog steeds op een dure foto te wachten.
Nou ja, reden beide te hard dus zal dan wel 1200 gulden zijn. :?
 
In Duitsland mag heel veel. Ook erg hard rijden. Het is dus helemaal niet raar wanneer er een snelheidslimiet aangegeven staat dat (bijna) elke Duitser boven op zijn rem gaat staan.
De Duitse wetgeving is al een aantal keer door Brussel gevraagd om een algehele snelheidslimiet in te stellen, maar tot op heden niet gelukt.

M.a.w. verpest het niet en houdt je aan de Duitse regels.

En wat de Eifel betreft daar is toch geen beperking? :( :? (LOL)
 
Ik ben afgelopen week ook op de foto gezet vanvoren, reed 70 waar je 50 mocht, die flitspaal staat wel op een km van mijn huis, dus ff niet meer die route rijden.

Ah joh, maakt niks uit, ben hier ook al een paar keer geflitst door die vaste kasten. \'k Heb er nog nooit iets van gehoord hoor.

ff dat je \'t weet. De kasten aan beide kanten van de weg van gevuld! Oppassen dus..
 
M.a.w. verpest het niet en houdt je aan de Duitse regels.

Als we het daarover moeten gaan hebben....Laat ze dat dan ook bij ons doen.
En dat is niet generaliserend bedoeld. Er zijn buitenlanders (oa Duitsers) die hier te hard rijden of zich keurig aan de snelheid houden, en zo zijn er ook Nederlanders/Belgen die...

Jij houdt je er natuurlijk stipt aan :?
 
Ah joh, maakt niks uit, ben hier ook al een paar keer geflitst door die vaste kasten. \'k Heb er nog nooit iets van gehoord hoor.

ff dat je \'t weet. De kasten aan beide kanten van de weg van gevuld! Oppassen dus..

Het was idd op de Ermerweg, belachelijk 4 kasten op een stukkie van 400 meter, en als je hoek omgaat staan er weer 4 kasten op een stukkie van 400 meter....klote gemeente Emmen... :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan