Op het Officier van Justitie wachten

ik had niet in de gaten dat de opmerking over spelfouten over je eigen post ging :o ik was in de veronderstelling dat er idd weer een taalgoeroe een topic aan het verzieken was met niet terzake doende opmerkingen.

Mwah vooruit, miscommunicatie, kan gebeuren

;)
 
Het "gezever" over allerlei technische details van hoe veel te snel en hoe is het gemeten....., vooral de "schuld"bij de hermandad neerleggen.... Maar BOVENAL NIET bij jezelf!!!! Misschien een tip!? even nadenken, "Misschien moet ik het wat kalmer aan doen op de openbare weg??" :( Ga als je zo graag hard wilt gaan, naar een plek waar dat is toegestaan!! een circuit of als het dan perse op de weg moet naar (bv) duitsland op de autobahn! KNOCK YOURSELF OUT!!! Maar stop met dat kleingrutters gedoe!
 
Het "gezever" over allerlei technische details van hoe veel te snel en hoe is het gemeten....., vooral de "schuld"bij de hermandad neerleggen.... Maar BOVENAL NIET bij jezelf!!!! Misschien een tip!? even nadenken, "Misschien moet ik het wat kalmer aan doen op de openbare weg??" :( Ga als je zo graag hard wilt gaan, naar een plek waar dat is toegestaan!! een circuit of als het dan perse op de weg moet naar (bv) duitsland op de autobahn! KNOCK YOURSELF OUT!!! Maar stop met dat kleingrutters gedoe!


Must be a right fucking laugh riding with you :?
 
Maar het lijkt mij dat de teller van zo'n busje niet geijkt is, iets wat de camera's en flitsapparaten wel (horen) te zijn.

Moet je teleurstellen.
Elk politievoertuig heeft namelijk een overzicht in de auto ( meestal midden op het dashboard ) met 2 kolommen.
In kolom A staat de snelheid zoals de snelheidsmeter aangeeft en in kolom B staat wat hierbij de geijkte snelheid is.
 
Sjongejonge, alsof iemand nooit te hard rijdt, als is het maar een klein beetje.

ESSENTIE van het verhaal is enerzijds of de politie zich wel aan de regeltjes heeft gehouden met het meten van de snelheid, net zoals wij ons ook aan bepaalde regels dienen te houden. En gestraft worden als we dat niet doen. Anderzijds, is de meting toch niet juist geweest, kan het best zijn dat TS een tikkie langzamer reed dan de politie gemeten heeft. Ontkent TS ook niet.. Scheelt wel in Euroos.

Dus, heren mierenneukers / moraalridderers, "zeveraars", :W
 
Sjongejonge, alsof iemand nooit te hard rijdt, als is het maar een klein beetje.

ESSENTIE van het verhaal is enerzijds of de politie zich wel aan de regeltjes heeft gehouden met het meten van de snelheid, net zoals wij ons ook aan bepaalde regels dienen te houden. En gestraft worden als we dat niet doen. Anderzijds, is de meting toch niet juist geweest, kan het best zijn dat TS een tikkie langzamer reed dan de politie gemeten heeft. Ontkent TS ook niet.. Scheelt wel in Euroos.

Dus, heren mierenneukers / moraalridderers, "zeveraars", :W

Ja, er zijn nog van die motorrijders die nooit te hard rijden!! En "moraalridder" Lees je eigen stukje nu nog maar eens goed! Praten we daarna weer. :+
 
staat er op je bon niet de gemeten en gecorigeerde snelheid.
Vaak staat de keuringsdatum ook op de geschreven bon.
Vraag me nei hoe ik het weet })
 
Terug
Bovenaan Onderaan