###%@#### op mijn muil

bart_chaos

Die hard MF'er
29 sep 2002
311
0
Goes
nadat ik vorige wek al pech had met de mannen in blauw, lijkt deze eerste motorzomer een fiasco te worden...ik ben op weg naar huis, wil mijn zonnebril afdoen omdat het donder wordt, ga van de weg af op een parkeerplaats, eerst een scherpe bocht naar rechts, vervolgens een bocht narr links, zand op de weg, in reactie remmen, voorwiel schiet weg ....vangrail enz.

schade: uitrekte kniebanden, spiegel eraf, scheurtje in kuip, deuk in radiotor, schakelding verbogen, paar kleine krasjes.

deuk in ego? nee joh!

morgen maar eens kijken, aangezien ik volledig casco heb zal het allemaal wel goed komen.

vraag: had ik meteen de politie moeten bellen? ik ben door twee vissers uit de vangrail gehaald en direct doorgereden naar het ziekenhuis.
 
Mja had misschien wel beter geweest ze te bellen i.v.m. verzekering en het aansprakelijk stellen van de wegbeheerder...

Balen though..

Suc6 met opknappen en je herstel..
 
dat is balen zeg' maar wees gerust je bent niet de enige die momenteel niet kan rijden |(
je bent er zelf nog redelijk afgekomen en dat is toch het belangrijkste
suc6 met je herstel en natuurlijk je motor ;)
 
thanx, realiseer me nu eigenlijk dat ik helemaal niet geschrokken ben....en die knie, dat gaat wel weer over, in een dronken bui me oom wel eens verstapt met hetzelfde resultaat.

wat betreft politie, als ze willen kunnen ze zo de plek opzoeken, de remsporen staan er morgen nog wel....
 
Heb je adres.telefoonnummer van die visser nog, kan je hun als getuige opgeven.

In iedergeval succes met de verdere afhandeling ;)
 
knie doet het weer....en woensdag een andere fiets ophalen:
maar een upgrade naar een fazer 1000 gedaan! volgende week woensdag weer :]
 
Klote man,

Maar je weet er zijn twee categoriën motorrijders. Welkom bij de 'echte'.

Welke dan? :? de "nep"rijders die geen schade rijden of de "echte" die wel schade rijden???
Dan maar een "nep"rijder...

Iig. veel sterkte met de motort en het herstel van je knie.
 
dank dank dank....maar zoals ik al schreef, met mijn knie gaat alles beter, zit nog wel aan een paar fisiobehandelingen vast, maar lopen gaat weer naar behoren.
en de motorkriebels zijn er alleen maar erger op geworden. na een goede deal met de dealer staat er volgende week een mooie rode fazer 1000 uit 2001 op me te wachten, in plaats van een zwarte fazer 600 uit 98.

vanaf woensdag gaat het weer loos, en als eerste ga ik de bocht rijden waar ik uitgevlogen ben })
 
dank dank dank....maar zoals ik al schreef, met mijn knie gaat alles beter, zit nog wel aan een paar fisiobehandelingen vast, maar lopen gaat weer naar behoren.
en de motorkriebels zijn er alleen maar erger op geworden. na een goede deal met de dealer staat er volgende week een mooie rode fazer 1000 uit 2001 op me te wachten, in plaats van een zwarte fazer 600 uit 98.

vanaf woensdag gaat het weer loos, en als eerste ga ik de bocht rijden waar ik uitgevlogen ben })
veel plezier dan straks *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan