Op mijn trouwdag

19 jun 2001
80
0
Maakte een DUC 748 een mooi Burnout. EEn echt donut met streepje. De rest van de familie(geen benul van motorrijden) vonden het helemaal te gek. Fotograaf helemaal wild. Dat zijn mooie foto\'s

748 bedankt :} :}

Lijkt me wel stoer om een stoet van tientallen motorrijders te hebben die voor de trouwauto rijden :}

Ga volgend jaar trouwen. Als iemand zich volgend jaar verveeld op 9 augustus ;)

Lijkt me wel stoer om een stoet van tientallen motorrijders te hebben die voor de trouwauto rijden :}

gaan we regele!! (als je vrouwtje, in spe, het er ook mee eens is :) ) :+

Laatst bewerkt:

Zet de plaats en tijdstip maar op het forum en ik ben van de partij.

Dan heb je ook nog een mooie trouwkaart nodig voor de uitnodigingen.

Hierbij een voorbeeld

yam-r1-99-bikepics-12177.jpg

Laatst bewerkt:
gaan we regele!! (als je vrouwtje, in spe, het er ook mee eens is :) ) :+

Zoals je zou moeten weten rijd ze zelf ook motor. Je hebt haar donderdag nog gezien bij Corne. Dus ze is het er wel mee eens :)

Ga volgend jaar 9 augustus om een uurtje of 4 trouwen in Aalten. Ik betaal de rekenening van iedere motorrijder die aanwezig is *D

Zoals je zou moeten weten rijd ze zelf ook motor. Je hebt haar donderdag nog gezien bij Corne. Dus ze is het er wel mee eens :)

Ga volgend jaar 9 augustus om een uurtje of 4 trouwen in Aalten. Ik betaal de rekenening van iedere motorrijder die aanwezig is *D
Als vrouw Linda het er mee eens is (en ik de boel (me fiets) nog niet gesloopt heb): Count me in *D

ps. Rekening, is dat inclusief boetes op weg naar? :+

Laatst bewerkt:
Als vrouw Linda het er mee eens is (en ik de boel (me fiets) nog niet gesloopt heb): Count me in *D

Thanks, jij hebt de combi door (Zut+Linda=9-8-2002).

Wat heb je veel vertrouwen in jezelf... Of ben je bang dat medemotorrijders botsmotortje gaan spelen ;) (en ik refereer hier niet ergens naar hoor }) ).

Op welke dag valt 9 augustus :?

Vrijdag 9 augustus 2002. Ja het duurt nog even, maar dan is er wat om naar uit te kijken he? Het gemeentehuis van Aalten ligt aan de markt, dus een mooie grote ruimte om 8-jes te rubberen. Onder het motto, als geen rijst mag worden gestrooid...

Thanks, jij hebt de combi door (Zut+Linda=9-8-2002).

Wat heb je veel vertrouwen in jezelf... Of ben je bang dat medemotorrijders botsmotortje gaan spelen ;) (en ik refereer hier niet ergens naar hoor }) ).
Zelfkennis... Nog geen 2 maanden rijbewijs & ik doe al dingen die niet bepaald bij braaf rijgedrag horen... }) En als ik dan zie hoe de ervaren rijders om me heen bij bosjes onderuitgaan of crashen... \ '(

Maar, aan de andere kant, waar een tweetal ervaren collega\'s deze week onderuit klapten op een (diesel)olievlek, bleef ik toch maar weer mooi overeind... :}

Vrijdag 9 augustus 2002. Ja het duurt nog even, maar dan is er wat om naar uit te kijken he? Het gemeentehuis van Aalten ligt aan de markt, dus een mooie grote ruimte om 8-jes te rubberen. Onder het motto, als geen rijst mag worden gestrooid...
Een vrouw naar mijn hart... Geen rijst, dan maar donuts :P Weinig vrouwen zouden zo\'n instelling hebben... :)
Zut = gelukkig man :}

Op Zondag 28 oktober 2001 20:59 schreef DeGroteMuis het volgende:Maar, aan de andere kant, waar een tweetal ervaren collega\'s deze week onderuit klapten op een (diesel)olievlek, bleef ik toch maar weer mooi overeind... :}

Ben gelukkig nog geen rare voorwerpen als koelkasten (was ooit iemand eens tegengekomen las ik in een topic) tegengekomen op mijn weg. Moest laatst wel een noodstop maken voor oma die de N18 opdraaide terwijl ik met 100+ kwam aanrijden :j . Koe had mij niet gezien :( . Toen voelde ik het achterwiel ook mooi glijden. Gelukkig was het droog, anders was ik gaan glijden denk ik.

En mijn collega ging laatst horizontaal terwijl hij ongeveer 30 reed. Gelukkig dus weinig schade aan motor en aan collega :) , maar wat nu de oorzaak is geweest, hij weet het ook nog steeds niet. Wel kinderkopjes en andere keien als straat, maar het was kurkdroog.

Maar al met al blijkt dat een ongelukje in een klein hoekje zit.

Terug
Bovenaan Onderaan