Op m'n plaat gegaan @^$@#@^%$#@

D'eddio

Die hard MF'er
24 apr 2004
667
0
Doetinchem
Ja hoor, ik hoor nu dus ook tot de brigade der gevallenen :?

Ben ik maandag op m'n gemak onderweg van m'n werk naar huis, ga ik op vlak voor dat ik het industieterrein af rijdt op m'n plaat.
Ik weet nou nog niet hoe het precies gebeurd is. Ik weet alleen dat m'n voorwiel ineens onder me weg schiet en dat ik nog geen seconde later op de grond knal. K*T, K*T, K*T |( |( |(
Gelukkig reed ik op dat moment net een kleine 50 km/h en heb ik er lichamelijk alleen een geschaafde knie aan over gehouden.
Blijkbaar kan mijn beschermengel mij bijhouden, gelukkig maar

M'n brik is er iest minder aan toe, spiegel en toerenteller zijn aan gort, en van de koplamp tot het achterste knipperlicht is al het metaal behoorlijk geschuurd en verbogen. De motor loopt nog wel en onder begeleiding van een collega maar naar huis gereden. Ging op zich goed, alleen lijkt het alsof de voorkant licht verbogen is. Binnenkort maar eens naar laten kijken. Zal wel weer een aardige duit gaan kosten.

Hopelijk valt het allemaal mee, anders komt o.a. de OBT8 in gevaar. Ik laat nog wel weten hoe of wat.
 
Dat is klote zeg '( Gelukkig ben je zelf, op een geschaafde knie na, nog helemaal heel! Succes met het opknappen van je motor...
 
Dat is erg kut, zeker als het met een brik is waar je al veel tijd mee hebt samengebracht.

Succes verder met de wederopbouw.
 
Balen zeg. Maar ja iedereen gaat toch wel een keer onderuit.

Suc6 met je wederopbouw, Doe je het zelf of besteed je het uit? Zelf doen scheelt echt veel geld. Ik was na mijn crash toen 200 euro aan onderdelen lichter en daar zaten een voorwiel, kroonplaten en voorpoten bij.
 
Dat is knap lullig voor je , zeker als je ook geen aanspraak kan maken op een verzekering . Ik zie vaak goedkope onderdelen aangeboden op marktplaats.nl , maar dat wist je waarschijnlijk al . Hopelijk zit je snel weer in het zadel , sterkte er mee . :]
 
Welkom bij de club ! ;)

Hoop dat het snel weer goed is met je brikkie ( oh ja, en met jezelf ;) )

Hmmmmmmm, persoonlijk zit ik liever bij een andere club maar ja, het is niet anders.

Ik heb de motor nog eens goed bekekene en laten bekijken, het scheen allemaal heel erg mee te vallen. De voor kant is op zich niet scheef, alleen getordeerd. De kroonplaten (zo heten die dingen toch?) stonen niet meer recht onder elkaar. Twee moeren iets losgedraaid, de boel weer recht gezet en aangedraaid. Wat betreft de geschaafde onderdelen, die laat ik nog maar ff ongemoeid. De kapotte spiegel en toerrenteller worden binnenkort vervangen door onderdelen van de sloop.

Met mezelf gaat het ondertussen weer goed, het heelt netjes en ik ben zelfs al weer op de motor naar m'n werk gegaan. Wel het bewuste stuk overgeslagen. Daar wacht ik nog ff mee.

Kortom, het ziet er al met al goed uit, enneh........ de OBT8 komt waarschijnlijk niet in gevaar.

Nogmaals bedankt voor de opbeurende woorden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan