Op naar sepang

Zoek het maar uit

  • 46.

    Stemmen: 31 60,8%
  • 99.

    Stemmen: 7 13,7%
  • 93.

    Stemmen: 9 17,6%
  • 29.

    Stemmen: 2 3,9%
  • 26.

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Snap niet waarom ze hier zo laat pas mee komen. Ze hadden die dat gelijk vrij moeten geven, nu krijg je weer de discussie dat er wel of niet mee gerotzooid is.... en daarbij zou een remreflex van Marquez zelf ook een hele goede reden zijn.

Zal me niet verbazen dat bij dergelijke incidenten in de toekomst de data meteen bij racedirection komt, zeker met de standaard software volgend jaar.
 
Wat nu als die sukkel kampioen zal worden.
Een uitmuntende rijder,niet meer dan dit.
Zich zo gedragen voor miljoenen raceliefhebbers over de hele wereld,walgelijk :r
Ik had er onlangs(voor Sepang) vrede mij als deze sukkel kampioen zou worden,ik neem die woorden terug.

Rossi kan het seizoen nog positief afsluiten door deze klootzak aan te pakken,maar zal lastig zijn :X

MM is ten onder gegaan aan Rossi nu JL nog.
 
Volwassen reactie van Honda, in tegenstelling tot hun sponsor:

Honda: Data shows Rossi 'kick' on Marquez

Maar geen woord over de remprotector, hoe kun je daar doorheen trappen met zo'n minimale beweging :? Een schrikbeweging van Marc lijkt mij de meest waarschijnlijke optie?
Volwassen :?

Ze lullen over facts en dat alleen facts tellen. En aannames niet gewenst zijn

“First of all, we would like to state that we believe it is very important to speak about the facts, not about assumptions. A fact is a fact and there is only one interpretation.

After reviewing the images further, you can clearly see Valentino and Marc shaking hands after the chequered flag in Australia, acknowledging a great and fair battle.”

Is aanname.

We believe that this pressure was a result of Rossi's kick


We believe is aanname en geen fact.
 
Volwassen reactie van Honda, in tegenstelling tot hun sponsor:

Honda: Data shows Rossi 'kick' on Marquez

Maar geen woord over de remprotector, hoe kun je daar doorheen trappen met zo'n minimale beweging :? Een schrikbeweging van Marc lijkt mij de meest waarschijnlijke optie?
Vind ik ook nog steeds vreemd, zou een grotere impact moeten kunnen verdragen. Geloof dus ook nog steeds niet dat Marquèz er afgekickt is. No way.
 
Volwassen :?

Ze lullen over facts en dat alleen facts tellen. En aannames niet gewenst zijn

“First of all, we would like to state that we believe it is very important to speak about the facts, not about assumptions. A fact is a fact and there is only one interpretation.

After reviewing the images further, you can clearly see Valentino and Marc shaking hands after the chequered flag in Australia, acknowledging a great and fair battle.”

Is aanname.

We believe that this pressure was a result of Rossi's kick


We believe is aanname en geen fact.

Volwassen in de zin dat ze geen rijders af proberen te branden of dreigementen uiten, maar iedereen in hun waarde laat en hun standpunt laten weten.
 
Laatst bewerkt:
Een remhandle protector zit in je clip on gedraaid. Die beschermt heel goed bij directe impact, maar ze kunnen omhoog of naar beneden draaien (de oplettende kijker heeft dit vast wel eens gezien na contact tussen 2 rijders, de protegé van Sofuoglu tegen Caricasulo dit jaar bijv. en volgens mij Bo Bendsneijder vs. Di Giannantonio ook een keer). Marquez raakte Rossi onder een hoek. Grote kans dat die protector iets omhoog of naar beneden gedraaid is en bij het 2e contact (de beschermende beweging van Rossi, met z'n knie/onderbeen naar buiten nadat Marquez z'n voet van de steun reed) de remhendel geraakt is.

De beschermer zit er als extra protectie, maar is geen 100% garantie kan ik je vertellen.
 
Na het kinderachtige gedrag van beide titelkandidaten is er maar 1 verliezer en dat is de sport en het tot 9 dagen geleden prachtige seizoen. Doet er helemaal niet meer toe wie er kampioen gaat worden. 2015 motogp kampioen is kampioen van de schaamte.
 
Ervan uitgaande dat de vertaling de inhoud niet al teveel geweld heeft aangedaan is het een waardige, zij het bepaald niet feitelijk juiste, verklaring wat mij betreft.

Opmerkelijk is wel dat er gesteld wordt dat Marquez de motor rechtop wilde zetten en er vervolgens een impact op de rem heeft plaatsgevonden en dat hij naar aanleiding daarvan gecrashed zou zijn.

Als je de verschillende filmpjes bekijkt zie je Marquez duidelijk insturen in plaats van de motor oprichten...meteen daarna crashed hij.
 
Laatst bewerkt:
quote:
“Wij denken eerlijk van niet. We weten allemaal dat Marc altijd 100% geeft in de races. Het is één van de redenen waarom we van hem houden en hij zoveel fans heeft."

Deze zin staat idd vol van absolute feiten :+ .
MM veel fans??!...... dat zou ik ook willen geloven als ik zo veel geld zou betalen. :')
 
Laatst bewerkt:
quote:
“Wij denken eerlijk van niet. We weten allemaal dat Marc altijd 100% geeft in de races. Het is één van de redenen waarom we van hem houden en hij zoveel fans heeft."

Deze zin staat idd vol van absolute feiten :+ .
MM veel fans??!...... dat zou ik ook willen geloven als ik zo veel geld zou betalen. :')

Aaahw, ook zo'n geel bord voor je harses? :j
 
Aaahw, ook zo'n geel bord voor je harses? :j

Nope...........nooit gehad ook. Maar vind gorgel en MM dus helemaal niets. Snap niet dat je daar iets mee kan hebben. Hun rijstijl.... ok allebei zeer indrukwekkend op hun eigen manier. Maar zodra ze uitgereden zijn en geen gas meer geven......... zijn het gewoon ronduit eikels. Echt niet prettig om daar te lang naar te kijken of te luisteren. :N

Ik heb een oranje bord voor mn harses. En wie dr opzit maakt me geen reet uit als ze maar winnen, die Oostenrijkers..... *D :+
 
Na het kinderachtige gedrag van beide titelkandidaten is er maar 1 verliezer en dat is de sport en het tot 9 dagen geleden prachtige seizoen. Doet er helemaal niet meer toe wie er kampioen gaat worden. 2015 motogp kampioen is kampioen van de schaamte.

Hoeveel jaar is het geleden dat zoiets gebeurde... volgens mij moet je terug naar de jaren 80 of 90. Dus 1x in de 10-20 jaar vind dit soort escalaties plaats in de motoGP/500cc...
Dat is toch niks in vergelijking met bijvoorbeeld voetbal of formule 1.
Geeft aan hoe gespannen de heren zijn. Gaaf toch. Het voorval is gebeurt. De feiten liggen op tafel, de straffen zijn verdeeld (eens kijken wat Rossi zijn appeal oplevert).

Nu op naar Valencia.
Diegene die kampioen wordt heeft het verdiend. Lorenzo voor zijn fenomenale inhaalrace gedurende het seizeon. Rossie als ie in staat is vanuit laatste positie binnen de benodigde punten te rijden. Thriller in Valencia. Nog 4 dagen tot de eerste training..... 0 :}

Nu maar hopen dat Eurosport geen voorrang geeft aan het WK snooker, schaken of dressuur....... |( |(
 
Als die KTM MotoGP machine net zo snel is als hij klinkt komt dat wel goed!

Idd hij klinkt veelbelovend. :) Ik heb in 2005 of 2006 al gelezen dat ze een V4 990 klaar hadden om in de motogp te stappen, maar dat hebben ze later weer uitgesteld omdat er toen sprake was van de 800cc. Maar ze hebben dus al een mooie tijd het een en ander uitkunnen proberen. En ik geloof ook niet dat KTM iets doet zonder dat ze er heel zeker van zijn dat het een succes gaat worden. :Y Ze houden zich mooi aan een buizenframe, iets waar ze nu ruime ervaring mee hebben. :)
En in het verleden hebben ze het in de 125 en 250 ook gewoon goed gedaan. En in de moto3 natuurlijk. :} Best knap voor zo'n relatief kleine europese fabriek, die vanuit de cross is komen opzetten. En volledig met eigen stijl en kleur een degelijk merk neerzetten. :} })
 
Hoeveel jaar is het geleden dat zoiets gebeurde... volgens mij moet je terug naar de jaren 80 of 90. Dus 1x in de 10-20 jaar vind dit soort escalaties plaats in de motoGP/500cc...
Dat is toch niks in vergelijking met bijvoorbeeld voetbal of formule 1.
Geeft aan hoe gespannen de heren zijn. Gaaf toch. Het voorval is gebeurt. De feiten liggen op tafel, de straffen zijn verdeeld (eens kijken wat Rossi zijn appeal oplevert).

Nu maar hopen dat Eurosport geen voorrang geeft aan het WK snooker, schaken of dressuur....... |( |(

:} volledig mee eens, wordt gewoon een mooi weekend. :)
 
Idd hij klinkt veelbelovend. :) Ik heb in 2005 of 2006 al gelezen dat ze een V4 990 klaar hadden om in de motogp te stappen, maar dat hebben ze later weer uitgesteld omdat er toen sprake was van de 800cc. Maar ze hebben dus al een mooie tijd het een en ander uitkunnen proberen. En ik geloof ook niet dat KTM iets doet zonder dat ze er heel zeker van zijn dat het een succes gaat worden. :Y Ze houden zich mooi aan een buizenframe, iets waar ze nu ruime ervaring mee hebben. :)
En in het verleden hebben ze het in de 125 en 250 ook gewoon goed gedaan. En in de moto3 natuurlijk. :} Best knap voor zo'n relatief kleine europese fabriek, die vanuit de cross is komen opzetten. En volledig met eigen stijl en kleur een degelijk merk neerzetten. :} })

Ik heb KTM ook altijd wel hoog zitten als merk. :Y Ben benieuwd, ik hoop dat ze iets neer kunnen zetten zoals Suzuki dit jaar gedaan heeft. Dan hebben ze een goede basis om van uit te gaan werken richting de échte top in de MotoGP.
 
Ik heb KTM ook altijd wel hoog zitten als merk. :Y Ben benieuwd, ik hoop dat ze iets neer kunnen zetten zoals Suzuki dit jaar gedaan heeft. Dan hebben ze een goede basis om van uit te gaan werken richting de échte top in de MotoGP.

Ben erg benieuwd welke coureurs ze er op gaan zetten in 2017. Mika Kallio zou wel eens kunnen natuurlijk, Johann Zarco.............. })

En wat te denken van ene VR die zijn contract eind 2016 afloopt. Volgens mij wil hij het leifst zijn carriere eindigen bij Yamaha, maar je weet maar nooit hij zou een goede bijdrage kunnen leveren in de ontwikkeling van die machine. :P
En dan in de iets verdere toekomst natuurlijk Bo, voor WC op de RC 19/20 in de motogp. *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan