Op naar sepang

Zoek het maar uit

  • 46.

    Stemmen: 31 60,8%
  • 99.

    Stemmen: 7 13,7%
  • 93.

    Stemmen: 9 17,6%
  • 29.

    Stemmen: 2 3,9%
  • 26.

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Jij weet dat hij zich bewust laat afzakken? Ik vind het echt knap, al die insiders hier die alle ins en outs weten, met beide coureurs gesproken hebben, alle data gezien hebben, etc. Ik laat het gewoon in het midden. Stelletje experts hier. ;)

1 ding is wel zeker, je weet met het karakter van Marquez, dat hij je niet laat gaan als hij je tegenkomt op de baan. Deed hij met Jorge ook niet in 2013.
Je kijkt de race toch neem ik aan... Rossi bleef een tijdje achter Marquez en ze reden dramatische sectortijden, zodra Rossi er voorbij gaat kan Marquez plots versnellen.
 
15x herhaald op MotoGP.com; Rossi tikt bewust met onderbeen tegen remhandle van Marquez.


----Overduidelijk----
 
MM is een lul, erg opvallend om Lorenzo zonder gevecht voorbij te laten gaan en daarna met Rossi te gaan knokken.
Puntenaftrek voor die kleine paella vreter
 
Bemoeien in de titelstrijd? Laten we anders de rest van het veld gewoon niet laten starten.... Wat een onzin. Marquez mag gewoon het gevecht met Rossi aangaan om positie. Die hoeft Rossi echt niet te laten gaan. En dat hij Rossi het moeilijk zou maken als hij hem tegen zou komen, heeft Rossi zelf over zich afgeroepen.

Hij hoeft echt niet aan de kant, daar heb je gelijk in. Maar hij houdt Rossi heel duidelijk bewust op, dan bemoei je je op een unfaire manier met het kampioenschap. Niet echt sportief of kampioenwaardig, net als iemand van de fiets trappen dat ook niet is
 
Hij hoeft echt niet aan de kant, daar heb je gelijk in. Maar hij houdt Rossi heel duidelijk bewust op, dan bemoei je je op een unfaire manier met het kampioenschap. Niet echt sportief of kampioenwaardig, net als iemand van de fiets trappen dat ook niet is

Ik zou exact hetzelfde doen als iemand me in de media zo aanvalt zoals Rossi deed.
 
Hij hoeft echt niet aan de kant, daar heb je gelijk in. Maar hij houdt Rossi heel duidelijk bewust op, dan bemoei je je op een unfaire manier met het kampioenschap. Niet echt sportief of kampioenwaardig, net als iemand van de fiets trappen dat ook niet is

Helemaal mee eens.
 
MM zou nog wel een probleem kunnen krijgen met het grote verschil in ronde tijden dat heeft wel een rol gespeeld waardoor VR in deze positie is terecht gekomen.
In dat opzicht gaat het ook niet op dat MM vol voor de winst zou gaan anders was ie wel gewoon vol achter JL aan gegaan. Hij heeft duidelijk een rekening bij VR willen vereffenen die ook niet thuis hoort in de wedstrijd....
 
Volgens mij is het wel een bewuste actie van Rossi, je ziet hem eerst opzij kijken, wat niet nodig is, en op het moment dat Marquez instuurt tilt hij zijn been op.
 
Volgens mij is het wel een bewuste actie van Rossi, je ziet hem eerst opzij kijken, wat niet nodig is, en op het moment dat Marquez instuurt tilt hij zijn been op.
Is ook bewust, net als dat Marquez bewust Rossi aan het ophouden was. Diep triest van beide heren.
 
kan me voorstellen dat ook MM een sanctie krijgt hij heeft het ook in de wedstrijd opgezocht.
Ik denk beide voorwaardelijke straf
 
Man man man wat heeft Dani een progressie gemaakt sinds zijn operatie! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan