Op naar sepang

Zoek het maar uit

  • 46.

    Stemmen: 31 60,8%
  • 99.

    Stemmen: 7 13,7%
  • 93.

    Stemmen: 9 17,6%
  • 29.

    Stemmen: 2 3,9%
  • 26.

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
full
 
Laatst bewerkt:
Goed de trent is gezet...je komt hier dus voortaan gewoon mee weg in de wedstrijd...
 


Ik sluit mij aan bij de mening van Freez. Wat zoekt Marquez eigenlijk? Ik zag hem eigenlijk niet achter Lorenzo aangaan? Volgens mij doet hij niets anders dan expliciet tegen Rossi rijden sinds Australië. Wat is Marc zijn probleem eigenlijk? Ook zijn vader moet maar eens normaal doen zeg hij lijkt idd vergeten hoe zijn zoon vorig jaar de gp3 won?
Ook Lorenzo gaat wat lopen huilen omdat Rossi niet gestraft wordt? Gaat hij de boel wat slopen in de gang? Als volgend jaar Rossi stopt dan gaan er nog heel veel fans overblijven om voor de sympathieke Spanjaarden te supporten! :r
 
Als ik MM was zou ik het nu wel weten. In Valencia Rossi van het podium houden en nu wel Lorenzo laten winnen. NO Championship for Rossi!
 
Geen diskwalificatie ......mooi dat is dan een vrijbrief voor iedereen , je kan dus voortaan je tegenstander eraf trappen en je punten pakken ....lekker boeiend dat je dan achteraan moet starten , bij een eventuele goeie start trap je de rest eraf en weer volop in de punten ....zo zie ik Karel Abraham nog kampioen worden in 2016.
 
Lorenzo is ook duidelijk.... hij vindt het niet eerlijk. Rossi had geen punten moeten krijgen.
 
kijk ook eens naar de reactie va MM als hij weer opstaat , hij gaat niet staan zwaaien met zijn armen , hij weet donders goed dat hij te ver is gegaan en het zijn eigen fout is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan