Op naar sepang

Zoek het maar uit

  • 46.

    Stemmen: 31 60,8%
  • 99.

    Stemmen: 7 13,7%
  • 93.

    Stemmen: 9 17,6%
  • 29.

    Stemmen: 2 3,9%
  • 26.

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Had liever anders gezien ......wordt ook niet spannend , als je op Valencia achteraan moet starten kan je beter gelijk de handdoek gooien want is een moeilijk baantje om dat tot een goed resultaat te brengen , de start is al lastig met aanloop naar de eerste bocht en heeft ook geen lange rechte stukken , maar je weet het nooit want kan ook wisselvallig weer zijn daar .
Ja dat snap ik
 
idd... is iedereen Rossi geil? de meesten vinden de straf te HOOG? zulk gedrag hoort niet, en dan roepen dat het marquez zijn eigen schuld is. Als het gevecht (buiten de laffe actie om) tussen marquez en bijv. ianone was geweest was het een mooi spannend gevecht geweest waar men meer van wilt zien , maar omdat het Rossi is, is MM een klootzak en rossi een held. Ze reden allebei op het limiet en waren aan elkaar gewaagd maar 1 kon zich niet inhouden.
 
Eens kijken wat een ticket Valencia kost .... Vind dit wel een erg gave situatie.

full
 
Maar hoe gaat dit nu lopen? Want mag rossi wel mee doen in de kwalificatie? Anders verwacht ik van Rossi daar nog wat irritante in de weg rijd spelletjes aangezien hij toch achteraan moet starten...Hij heeft op gebied van kwalificatie volgende race toch niks te verliezen..........Ben echt benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Weet iemand dat? Mag hij uberhaubt mee doen in de QP 1 en of QP2
 
Laatst bewerkt:
Een ding is duidelijk: Mocht Rossi de titel alsnog behalen, dan heeft Jan Thiel toch gelijk! _O-
 
MotoGP Race Director explains Rossi punishment

Kortom, ze beweren dat MM hard maar tot de limiet reed. Rossi ook, maar zich heeft laten uitlokken tot een illigale manoevre om marquez bewust wijd te laat gaan of van de baan te duwen. Uit de beelden konden ze geen bewijs vinden of hij wel of niet trapte.

Ik was volledig tegen Rossi, maar na vele malen de beelden terug gezien te hebben ben ik er nou ook niet zeker van of die knie of voet voor of na het contact bewoog. Of hij zich breed maakte na contact of trapte.

Dan vind ik het nog wel een aardige beslissing. Rossi verdient een straf dat hem, maar het is em niet onmogelijke gemaakt om het kampioenschap te pakken. Maar ik verwacht dat niemand em ruimte gaat geven de volgende de race dus ik verwacht Lorenzo gewoon het kampioenschap pakken.

Ik vraag me wel af of MM en VR mekaar nog in de ogen gaan kijken. Misschien zon handdruk net zoals Rossi met Biaggi toen :')
 
waarom zou hij niet mee mogen doen met de QP ? Hij hoeft toch alleen als laatste te startten?
 
Het is duidelijk hetzelfde als in de wielerwereld: Spanjaarden helpen elkaar altijd ook al zijn ze van verschillende ploegen. MM laat zich bewust inhalen door JL (was wel heel duidelijk te zien) en gaat vervolgens VR lopen te klooien terwijl hij gewoon met DP vooraan had moeten zitten. JL laat vervolgens DP winnen als Spanjaarden onder elkaar.
Wat VR vervolgens doet is ook niet slim. Hij had MM na afloop maar beter buiten het zicht van de camera's even flink apart genomen.
 
Laatst bewerkt:
idd... is iedereen Rossi geil? de meesten vinden de straf te HOOG? zulk gedrag hoort niet, en dan roepen dat het marquez zijn eigen schuld is. Als het gevecht (buiten de laffe actie om) tussen marquez en bijv. ianone was geweest was het een mooi spannend gevecht geweest waar men meer van wilt zien , maar omdat het Rossi is, is MM een klootzak en rossi een held. Ze reden allebei op het limiet en waren aan elkaar gewaagd maar 1 kon zich niet inhouden.

Ik als Rossi fan vind de straf zeker terrecht en ook niet te hoog..... alleen is het kampioenschap min of meer al gestreden nu. Hadden ze hem net zo goed kunnen diskwalificeren.
 
waarom zou hij niet mee mogen doen met de QP ? Hij hoeft toch alleen als laatste te startten?

Precies. De straf is als laatste starten en niet daar bovenop ook nog minder tijd krijgen om je fiets in de juiste setting te krijgen.
 
waarom zou hij niet mee mogen doen met de QP ? Hij hoeft toch alleen als laatste te startten?


Oke nou dan kan hij daar natuurlijk de boel eens lekker gaan verstoren zoals MM bij hem deed. Dat zie ik dus ook nog wel gebeuren. Niet met knie en voeten maar meer doormiddel van in de weg rijden.
 
Ik kan niet omschrijven hoe erg ik hier van baal. Rossi zijn actie valt NIET goed te praten, hoe je het ook benaderd. maar Marquez moet ook gewoon ophouden met zijn geklier. Laat dit gewoon gestreden worden zoals het hoort, ipv dit gesodemieter. Ik heb een kleine slowmo gemaakt van wat er nou echt gebeurt, dit kan je vergelijken met wat er op de voetbalvelden vrijwel elke pot gebeurt denk ik.
 
Jij zegt wat ik dacht.
Ik ben absoluut geen Rossi fan en het is misschien onprofessioneel om je knie uit te steken maar waarom moest marquez nou perse tegen hem aan rijden? Je stuurt toch zelf ook geen bocht in als er nog iemand rijd? Daar begint de aanzet van zijn aktie al! Dat Rossi zijn knie uitsteekt vind ik niet raar, je schud een insect er toch ook af als die je raakt? Ik bedoel, wie gaat er nou onderuit van zo'n klein tikje?

Maar goed, je draait het niet meer terug, de racedyslexie kon niks anders doen anders kon ze van partijdigheid beticht worden. Daarom is die beslissing zo genomen, laf. Het lijkt godverdomme wel de FIFA...
De wereld op zijn kop! Zelfs MM fans hebben tegenwoordig een gele bril op!
Er is niks mis met mijn ogen en ik ben ook niet kleurenblind. Een kind kan zien wat hier gebeurde en als Spanjool heb ik een natuurlijke aversie tegen alles wat Italiaans is, dat is me met de paplepel ingegoten en ik kan er weinig aan doen. Alleen vals en gemeen spel zoals de Italianen altijd doen staat een Spanjaard niet.
 
Ik kan niet omschrijven hoe erg ik hier van baal. Rossi zijn actie valt NIET goed te praten, hoe je het ook benaderd. maar Marquez moet ook gewoon ophouden met zijn geklier. Laat dit gewoon gestreden worden zoals het hoort, ipv dit gesodemieter. Ik heb een kleine slowmo gemaakt van wat er nou echt gebeurt, dit kan je vergelijken met wat er op de voetbalvelden vrijwel elke pot gebeurt denk ik.
Nou duidelijk toch.
was geen schoppende beweging
 
~
Ik ben absoluut geen Rossi fan en het is misschien onprofessioneel om je knie uit te steken maar waarom moest marquez nou perse tegen hem aan rijden? Je stuurt toch zelf ook geen bocht in als er nog iemand rijd? Daar begint de aanzet van zijn aktie al! Dat Rossi zijn knie uitsteekt vind ik niet raar, je schud een insect er toch ook af als die je raakt? Ik bedoel, wie gaat er nou onderuit van zo'n klein tikje?

Maar goed, je draait het niet meer terug, de racedyslexie kon niks anders doen anders kon ze van partijdigheid beticht worden. Daarom is die beslissing zo genomen, laf. Het lijkt godverdomme wel de FIFA...Er is niks mis met mijn ogen en ik ben ook niet kleurenblind. Een kind kan zien wat hier gebeurde en als Spanjool heb ik een natuurlijke aversie tegen alles wat Italiaans is, dat is me met de paplepel ingegoten en ik kan er weinig aan doen. Alleen vals en gemeen spel zoals de Italianen altijd doen staat een Spanjaard niet.~


zit wat in, kan me nog goed herinneren dat capirossi ten koste van alles wereldkampioen moest worden, daarbij geholpen door vele italianen in de beruchte laatste australische GP. Helaas ten kosten van onze Hans '(
 
\
Ik ben absoluut geen Rossi fan en het is misschien onprofessioneel om je knie uit te steken maar waarom moest marquez nou perse tegen hem aan rijden? Je stuurt toch zelf ook geen bocht in als er nog iemand rijd? Daar begint de aanzet van zijn aktie al! Dat Rossi zijn knie uitsteekt vind ik niet raar, je schud een insect er toch ook af als die je raakt? Ik bedoel, wie gaat er nou onderuit van zo'n klein tikje?

Maar goed, je draait het niet meer terug, de racedyslexie kon niks anders doen anders kon ze van partijdigheid beticht worden. Daarom is die beslissing zo genomen, laf. Het lijkt godverdomme wel de FIFA...Er is niks mis met mijn ogen en ik ben ook niet kleurenblind. Een kind kan zien wat hier gebeurde en als Spanjool heb ik een natuurlijke aversie tegen alles wat Italiaans is, dat is me met de paplepel ingegoten en ik kan er weinig aan doen. Alleen vals en gemeen spel zoals de Italianen altijd doen staat een Spanjaard niet.\


zit wat in, kan me nog goed herinneren dat capirossi ten koste van alles wereldkampioen moest worden, daarbij geholpen door vele italianen in de beruchte laatste australische GP. Helaas ten kosten van onze Hans '(

Volgens mij was het Loris Reggiani of Fausto Gresini.
 
Ik ben absoluut geen Rossi fan en het is misschien onprofessioneel om je knie uit te steken maar waarom moest marquez nou perse tegen hem aan rijden? Je stuurt toch zelf ook geen bocht in als er nog iemand rijd? Daar begint de aanzet van zijn aktie al! Dat Rossi zijn knie uitsteekt vind ik niet raar, je schud een insect er toch ook af als die je raakt? Ik bedoel, wie gaat er nou onderuit van zo'n klein tikje?

Maar goed, je draait het niet meer terug, de racedyslexie kon niks anders doen anders kon ze van partijdigheid beticht worden. Daarom is die beslissing zo genomen, laf. Het lijkt godverdomme wel de FIFA...Er is niks mis met mijn ogen en ik ben ook niet kleurenblind. Een kind kan zien wat hier gebeurde en als Spanjool heb ik een natuurlijke aversie tegen alles wat Italiaans is, dat is me met de paplepel ingegoten en ik kan er weinig aan doen. Alleen vals en gemeen spel zoals de Italianen altijd doen staat een Spanjaard niet.

Dan is het maar goed dat we geen Groningse en Friesche motorrijders in de GP hebben rond rijden :P ;)
 
Ohja jozef? En waar lees jij dat dan.......... Wel leuk als je zo iets meld maar zet er dan ook een bron bij ofzo

Mensen in het mediacentrum in Sepang. Zeg niet dat het officieel is maar dat daar over gesproken wordt. Overigens hoor ik nu ook weer dat Yamaha officieel protest heeft aangetekend tegen de beslissing van de racedirectie.

Kortom, het houdt de gemoederen overal aardig bezig.


Rossi schijnt ondertussen weer op weg te zijn naar het circuit om tekst en uitleg te geven. Wordt de komende weken ongetwijfeld constant vervolgd.
 
Mensen in het mediacentrum in Sepang. Zeg niet dat het officieel is maar dat daar over gesproken wordt. Overigens hoor ik nu ook weer dat Yamaha officieel protest heeft aangetekend tegen de beslissing van de racedirectie.

Kortom, het houdt de gemoederen overal aardig bezig.


Rossi schijnt ondertussen weer op weg te zijn naar het circuit om tekst en uitleg te geven. Wordt de komende weken ongetwijfeld constant vervolgd.

Nou we zullen maar zien..........




Al met al het maakt niet uit wie de titel wint Rossi of Lorenzo het zal nu wel de boeken ingaan als een oneerlijke strijd....danwel voor rossi danwel voor lorenzo omdat er eigenlijk niet eerlijk gestreden is. Beetje jammer van een top seizoen dat het doormiddel van domme acties of penalties besloten gaat worden.

Als lorenzo wint zal er gezegd worden hij is geholpen door MM
Als Rossi wint en misschien een mindere straf krijgt ofzo (wat me sterk lijkt) dan zal er gezegd worden hij heeft niet fair geraced door marquez er af te beuken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan