op naar Skotsland!

squirez020

Rookie
15 nov 2004
18
0
mokum eastside
hai MF-ers!
net voor zo'n 100 euri aan bonnen aan CJIB te ljauwert overgemaakt, GVD!
heb meteen nóg een reden om die Friezen te wantrouwen 8-)
kenne we daar niet een roedel Hell's Angels 'gratis drank en vrouwen!' op af sturen? verbouwen volgt dan vanzelluf... of moet ik het weer in mun eendje doen :?

enniewees, ik heb vorig weekeinde mijn R100 ingeruild voor een Funduro :] en ben er zéér kontent over. tis wel wennen met het relatieve hoge toerental; bij die dikkert maakte het nix uit als ik un versnelling te hoog zat: 'van onder' kwammie der wel bij, maar nu is het direkt bokken en kloppen |( veul oefenen, zei de juf!

nog bedankt voor de reakties toen ik hier begon over die Dr.Big, uiteindelijk ben ik omgegaan nadat ik nét een mooie Funduro hier in Mokum misliep, maar de heldere redenering van waarom hij hem tóch niet verkocht, maakte míj wakker. :)
bovendien blijf ik ermee bij 'die kleine BMW-garage in de Jordaan' lopen, al had ik daar met elke ander motor ook terecht gekund


goed, dat terzijde!
ik kan met een beetje mzzl in Schotland een opleiding gaan volgen, ga der tijdelijk (?) wonen en die Funduro moet mee, vanzelluf.
nou is mijn vraag, ik kan op mijn groene kaart er 2 maanden mee in het buitenland, daarna wordt het invoeren, denkkik. want het zal wel iets worden van; halfjaar opleiding en een tijdje nawerken (hullie gaan betalen!) totaal zo'n twee jaar, schat ik zelf in... ik ben bang dat invoeren een heel gedoe en duur is!

heeft iemand daar ervaring mee, of kan me verwijzen, of een beter idee?

tot zover, een rustige zondagrit gewenst en dat alle flitspalen een oogje toeknijpen :}

Squirez

Bijlage: logo.JPG
 
Laatst bewerkt:
kijkt wat makkelijker:

full
 
hee, bedankst! tistie mooi, he?

benner nognie agter hoe ik dat zelluf ken doen, maar dat komt vast wel.
kan je me een tip ervoor geven?

alaaf!
 
Laatst bewerkt:
benner nognie agter hoe ik dat zelluf ken doen, maar dat komt vast wel.
kan je me een tip ervoor geven?

hang je attachment er gewoon aan zoals je hebt gedaan, maar eindig je text met het woord IMGATT tussen vierkante haakjes (IMGATT = toon IMaGe ATTached !!!)

 
Terug
Bovenaan Onderaan