Op pad met een Blade

AJK

Die hard MF'er
26 feb 2002
491
0
thuis waar ....
Wilde ff laten weten dat mijn Bleet weer running is. Ik heb een alminium plaat achter mijn spanningsverdeler gezet. Deze verbonden met mijn Frame zodat de warmte weg kan. Hoop dat dit voldoende is. De warmere dagen zullen dit gaan uitwijzen. Ik heb iig al 300 zorgeloze km achter de rug :) :) :)
 
Ja echt wel beter. Begon me al ernstig zorgen te maken. Ben echt super blij. Wil trouwens Peter ( nvt), monteur Honda garage Nijmegen en Theo bedanken. :}
 
Laatst bewerkt:
Ik heb heel wat problemen gehad met mijn spanningsregelaar (3 stuks). Werden op de 1 of andere manier te heet. Voor dat we hier achter waren gebeurde er de gekste dingen. Zoals de beveiliging van de standaard zorgde er voor dat de hoofdzekering eruit klapte. Dit terwijl het contact uit stond :? . Ben iig blij dat ik weer rijd na 10 lange weken
 
Ik ben blij voor je dat je weer kan rijden. En ik wil je niet pessimistisch stemmen hoor, maar die is niet echt een topoplossing toch? Je hebt niet de oorzaak weg kunnen nemen van het probleem. Kunnen ze bij Honda niets voor je doen?
 
Nope ik heb nog niks aan mijn verlichting veranderd.

Honda kan niks doen. Iedereen was het er wel over eens dat het om een koelingsprobleem gaat. Er zit nu iig de nieuwste op met koelribben. De tijd zal het leren.

Motor ziet er nu in ieder geval wel top uitmet het kontje. Wil nog paar kleine dingetjes veranderen en dan is Winnie(vriendinnetje van Alfred) af.
 
Erg leerzaam om te horen hoe een probleem opgelost is ipv. alleen de probleemvragen te horen :} Mocht je nog meer moeten koelen, dan kun je zo'n koelblok erop zetten wan een versterker (in elke electrozaak te koop in verschillende maten). Misschien dat een afschermplaatje tussen het motorblok en de regelaar ook nog eens kan helpen om de afgestraalde wamte van de motor niet langs je regelaar te voeren.

[/ en niet vergeten warmtegeleidingspasta te gebruiken tussen de regelaar en het koelblok ]
 
Laatst bewerkt:
Erg leerzaam om te horen hoe een probleem opgelost is ipv. alleen de probleemvragen te horen :} Mocht je nog meer moeten koelen, dan kun je zo'n koelblok erop zetten wan een versterker (in elke electrozaak te koop in verschillende maten). Misschien dat een afschermplaatje tussen het motorblok en de regelaar ook nog eens kan helpen om de afgestraalde wamte van de motor niet langs je regelaar te voeren.

Bedankt voor de tip. Ik wilde als dit niet voldoende is een computer-fan gebruiken. Is gewoon 12 volt. Vastmaken aan de binnenzijde van mijn kontje en klaar. Hoop dat dit niet nodig zal zijn.

ps. aan wat voor een afschermplaatje dacht je dan? Is trouwens voor tussen uitlaten en regelaar. probleem is de hitte namelijk als de motor stil staat voor bv een stoplicht. Als de motor rijdt heeft die voldoende koeling.
 
Laatst bewerkt:
Wilde ff laten weten dat mijn Bleet weer running is. Ik heb een alminium plaat achter mijn spanningsverdeler gezet. Deze verbonden met mijn Frame zodat de warmte weg kan. Hoop dat dit voldoende is. De warmere dagen zullen dit gaan uitwijzen. Ik heb iig al 300 zorgeloze km achter de rug :) :) :)
dat is mooi dan hoef je niet meer op het divje
 
Top Jodokus, dat ie het doet en blijft doen vooral }) Toch gisteren weer lekker gereden!!!

Scheelt weer wat uurtjes op de vluchstrook rondhangen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan