OP quoten

Yahonduci

God van dienst
29 mei 2010
42.276
1
Waarom kan je de OP quoten? Neemt doorgaans veel ruimte in beslag, en d'uh als je in een topic reageert zonder een reactie te quoten mag je ervanuitgaan dat je op de OP reageert he. :')

Er zijn een hoop mensen die dit doen, beetje schermvervuiling die voor veel scrollen kost wat mij betreft.
 
Daar heb je een punt. Niet aan gedacht, het viel me alleen op dat er vaak een lap tekst gequote werd. :P
 
Waarom kan je de OP quoten? Neemt doorgaans veel ruimte in beslag, en d'uh als je in een topic reageert zonder een reactie te quoten mag je ervanuitgaan dat je op de OP reageert he. :')
Er zijn een hoop mensen die dit doen, beetje schermvervuiling die voor veel scrollen kost wat mij betreft.

of je reageert op degene die vlak voor/boven je post.
En zeker in snel lopende topic's kan het zo zijn dat je reageert op iemand en dat er alweer meerdere reply's tussen zitten.

Het is gewoon veel duidelijker.
 
Waarom kan je de OP quoten? Neemt doorgaans veel ruimte in beslag, en d'uh als je in een topic reageert zonder een reactie te quoten mag je ervanuitgaan dat je op de OP reageert he. :')

Er zijn een hoop mensen die dit doen, beetje schermvervuiling die voor veel scrollen kost wat mij betreft.

srry wat zei je? Vrijdag morgen geintje
 
Toroque, also called moment or moment of force

Waarom kun je NIET iemands sig quoten, da's een veel betere vraag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan