Op reis?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie wil een stukje toeren 1 week vanaf 12 oktober?

Misschien dat je je eigen ideeën hierbij kan noemen. Stukje rondje weekje rond Ysselmeer zit ik iig niet op te wachten.

Dus, wat had je in gedachten? :)

[edit] max...niet zo snel zijn met je reactie hoor...mij ook ff de tijd gunnen... })
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik rij op een HD Road king. Ik dacht een stukje richting Ardennen/Frankrijk afhankelijk van het weer. Hotelletjes, eten drinken, lol maken, normaal tempo, ben man van 54 jaar.
 
Ik denk dat LCB, en ik ook trouwens, te oud zijn voor je...en toch dat wij probs zullen hebben met het aanhouden van de tempo...
 
ben man van 54 jaar.

Weet je je geboortedatum dan nog. Daar mis je 22 jaar in jouw voordeel. bwjr '70 maakt bij mij geen 54 jaar

[edit] Hoor net dat je je datum niet van vóór '70 kan neerzetten. Sorry Hans
 
Laatst bewerkt door een moderator:
oktober? zitten toch in maart nu. Of mis ik iets?

Denk niet dat jij wat mist, maar sommige mensen plannen graag hun dingen of hebben geen keus daarin ivm vrije dagen opnemen om maar iets te noemen.

Ik heb mijn vakantie voor zomer 2004 al geregeld 8-) Kan maar op tijd zijn. :?
 
VOOR DE TT of Man moet je immers ook 1 of 2 jaar van tevoren regelen wil je een beetje goedzitten kwa overnachting en ferry
 
Ik ga 29 maart 3 dagen in de Ardennen scheuren.
:] :] , wel in mijn eentje ;(
Hoe regelen jullie dat eigenlijk met overnachtingen enzo?
Ga je gewoon een hotel binnen en hopen dat er plek is of boek je van te voren een plekkie?
Of ga je bikkelen in een tentje..
 
Hoe regelen jullie dat eigenlijk met overnachtingen enzo?
Ga je gewoon een hotel binnen en hopen dat er plek is of boek je van te voren een plekkie?
Of ga je bikkelen in een tentje..
Via vrij uit kan je alles in een regelen, hotel routeboek enzo voor weinig geld. :)
 
Soms vind ik wel dat we nogal bot zijn tegen alles wat niet jong, snel en wild is. (we hadden veronica kunnen zijn)

Zoals hier krijgt iemand die nieuw is op dit forum meteen de wind van voren. Wel niet zo supergrof, maar wel genoeg om hem meteen weg te jagen van het forum.

Dat mensen die met een grote bek binnen komen (zoals kamikazi laatst) afgebekt worden, ok.
Maar deze meneer moet toch gewoon hier terecht kunnen. Anders moeten we het maar supersportmotor-forum.nl noemen. Die naam is trouwens nog vrij.
 
Soms vind ik wel dat we nogal bot zijn tegen alles wat niet jong, snel en wild is. (we hadden veronica kunnen zijn)

Zoals hier krijgt iemand die nieuw is op dit forum meteen de wind van voren. Wel niet zo supergrof, maar wel genoeg om hem meteen weg te jagen van het forum.

Dat mensen die met een grote bek binnen komen (zoals kamikazi laatst) afgebekt worden, ok.
Maar deze meneer moet toch gewoon hier terecht kunnen. Anders moeten we het maar supersportmotor-forum.nl noemen. Die naam is trouwens nog vrij.

Ut was maar een geintje hoor.... Sorry.... ;(
 
Soms vind ik wel dat we nogal bot zijn tegen alles wat niet jong, snel en wild is. (we hadden veronica kunnen zijn)

Zoals hier krijgt iemand die nieuw is op dit forum meteen de wind van voren. Wel niet zo supergrof, maar wel genoeg om hem meteen weg te jagen van het forum.

Dat mensen die met een grote bek binnen komen (zoals kamikazi laatst) afgebekt worden, ok.
Maar deze meneer moet toch gewoon hier terecht kunnen. Anders moeten we het maar supersportmotor-forum.nl noemen. Die naam is trouwens nog vrij.

Ben het helemaal met je eens. Volgens mij zijn er nu al zowat geen toerders enne uuh andere meer enzo.
 
Wijze woorden johan, dat al de supersportliefhebbers en anderen maar eens wat meer respect tonen voor andere 'categoriën'.. grapje moet kunnen, maar dit is bij ELK topic dat over iets anders dan het gangbare gaat.
En ik die dacht dat HD rijders "tunnelvision" hadden :(
 
SHAME ON YOU ALL...tering jongens, toen ik dit las, dacht ik van OEPS, da gaat wel eruug ver!!

"wij kunnen het tempo niet aan" "van voor '70 kan je niet neerzetten" jeez. Ik proeste echt van het lachen, zo iemand moet toch ook hiero kunnen komen?

En toen zei ie ook nog dat ie HD reed....OW FUCK....DEAD MAN :+

en jah hoor, KILLED

8-)
 
Soms vind ik wel dat we nogal bot zijn tegen alles wat niet jong, snel en wild is. (we hadden veronica kunnen zijn)

Zoals hier krijgt iemand die nieuw is op dit forum meteen de wind van voren. Wel niet zo supergrof, maar wel genoeg om hem meteen weg te jagen van het forum.

Dat mensen die met een grote bek binnen komen (zoals kamikazi laatst) afgebekt worden, ok.
Maar deze meneer moet toch gewoon hier terecht kunnen. Anders moeten we het maar supersportmotor-forum.nl noemen. Die naam is trouwens nog vrij.

:^ Ik stel voor dat één van de moderators namens M-F een mailtje stuurt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan