Op TV , De Vmax vereniging by Yorin

Vk1heA==

MF veteraan
Donateur
21 mei 2001
19.813
14
Special over de Vmax Club Nederland op TV bij Yorin Motor TV.
Tijdstip 19 mei 17:00
Wat er komt weet ik niet maar er zullen ongetwijfeld wel Vmaxen te zien zijn.

Kijken dus voor iedereen die wat meer wil weten over de Vmax en de vereniging.
 
Cool, weer een reden/excuus om toch naar dat programma te gaan kijken. Ik verwacht eigenlijk niet al te hoogstaande TV van Yorin, maar ik ben toch benieuwd wat ze er weer van weten te maken.

Ik zeg maar zo:

Beter een slecht in beeld gebrachte motor op TV, als helemaal geen TV :+
 
Er zullen een paar vmaxen te zien zijn van de Northern Division van de Vmax Club (René en kornuiten) welke is opgenomen tijdens de geplande toerrit op een verleden zondag...
Onder andere mét Burnouts...

KIJKEN DUS !!!

burnout_3.jpg
 
dat motor-tv is zonodig nog slapper geworden.

ze hebben een presentatrice gevonden die nog slechter motor rijdt, en het gas bij de r1 alleen opentrekt als ie op de standaard staat....

was het voorheen nog lekkere erger-tv, nu is het zelfs daar te erg voor.

en je zag een voorvertoning van de v-minnen... beetje met de voorbanden tegen elkaar een burnout maken.... sneu.....

dan maar liever helemaal geen motoren op tv
 
dat motor-tv is zonodig nog slapper geworden.

ze hebben een presentatrice gevonden die nog slechter motor rijdt, en het gas bij de r1 alleen opentrekt als ie op de standaard staat....

was het voorheen nog lekkere erger-tv, nu is het zelfs daar te erg voor.

en je zag een voorvertoning van de v-minnen... beetje met de voorbanden tegen elkaar een burnout maken.... sneu.....

dan maar liever helemaal geen motoren op tv
GAAAAAAAAP
 
Erik, wat knap dat je, op de foto op de eerste pagina van dit topic, die andere VMax - waar je met je voorband tegen de voorband van die andere VMax stond blijkbaar - helemaal weg ge"edit" hebt. Nix van te zien man, 2 helmen en een verkeersbord er voor in de plaats gezet. :+
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij verbrandt dat ding gewoon een beetje olie, niks bijzonders... :P :P :P
 
Erik, wat knap dat je, op de foto op de eerste pagina van dit topic, die andere VMax - waar je met je voorband tegen de voorband van die andere VMax stond blijkbaar - helemaal weg ge"edit" hebt. Nix van te zien man, 2 helmen en een verkeersbord er voor in de plaats gezet. :+


... Ik doe binnenkort óók cursus 'creatief met kurk'

Tja die schaduw wegedditten was het lastigste, hmmm schijnbaar de helm van m'n fotograaf vergeten...
 
Altijd vàn je af snijden hè !!

Goeie tip, hij rijdt ook motor in zijn korte broek & T-shirt en staat het milieu nodeloos te vervuilen. Duidelijk iemand zonder enig verantwoordelijkheidgevoel.. :P :P :P

Maar hij heeft wel een leuke brommert!!
 
Laatst bewerkt:
Goeie tip, hij rijdt ook motor in zijn korte broek & T-shirt en staat het milieu nodeloos te vervuilen. Duidelijk iemand zonder enig verantwoordelijkheidgevoel.. :P :P :P

Maar hij heeft wel een leuke brommert!!
slijmbal ;)
ik zal eens een plak rubber voorop je brommer maken }) ;)
 
Goeie tip, hij rijdt ook motor in zijn korte broek & T-shirt en staat het milieu nodeloos te vervuilen. Duidelijk iemand zonder enig verantwoordelijkheidgevoel.. :P :P :P

Maar hij heeft wel een leuke brommert!!

Milieu vervuilen ?!?! Rubber is een natuurprodukt, en ik zorg ervoor dat het daar óók weer terug komt... (dat geldt ook voor de brandstof...) :j

... Ik zal bij het snijden van me af snijden en m'n tong in m'n mond houden ...
 
Milieu vervuilen ?!?! Rubber is een natuurprodukt, en ik zorg ervoor dat het daar óók weer terug komt... (dat geldt ook voor de brandstof...) :j

... Ik zal bij het snijden van me af snijden en m'n tong in m'n mond houden ...

Ik bedoelde die 2 volgezwete helmen in de berm, weet je wel wat dat zweet met hem bodemleven doet??? :P :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan