Op vakantie met de Motorscooter

chengeve

MF'er
15 okt 2007
206
12
Vleuten
Beste Motorscooter rijders.

Wie heeft met zijn motorscooter weekend trips of vakantie's gemaakt?
Zoja waar naar toe en op wat voor motorscooter?

Ik ben benieuwd naar de reacties..
 
Persoonlijk ga ik liever met m'n cabrio op vakantie óf met het vliegtuig en huur dan een motor of scooter zodat ik lekker kan touren in de omgeving maar het is wel mogelijk;
ziehier de europa-reis van een medeHexagonrijder :
full
 
Toerend met m'n vriendin op een Vespa P200E 3bak langs de kust van Mitilini Griekenland enkele jaren geleden:
full
 
Laatst bewerkt:
Weekends naar de Eifel, Een week naar de Vogezen. Met een Burgman 400. Via Autobahn, Franse tolwegen en andere snelroutes.
Ruimte onder de budduseat voldoende voor het wat minder lange werk, voor de Vogezen een klein weekendtasje extra op de buddyseat vastgezet.
In de bergen/heuvels meer dan voldoende power om heel goed mee te kunnen. Idem op de genoemde wegen.
Wel in hotelletjes verbleven. <Die in Duitsland zijn door de bank genomen voordeliger én beter dan de Franse; zeker wat het eten betreft <eigen -dus subjectieve- ervaring>.
Met de scooter op vakantie, met weekend? Een aanrader!
 
we gaan deze zomer naar Marienmunster in Duitsland met ons tweetjes op de Silverwing 600.
De eerste echte motortocht, zo'n 400 km enkel, en 4 dagen ginder. Al geboekt in hotel Weber.

Ik heb plaats onder de buddy en een grote topbox; dat zal moeten volstaan. En anders 4 dagen de zelfde onderbroek en kousen aan... (beeuuuh!!!)
 
Mocht je naar Italie gaan, kun je alle soort motorscooters huren, en de prijzen vallen nog mee..

Dan kun je relaxed daan naartoe rijden/vliegen, om vervolgens rond te touren.

Achter op de caravan/in de caravan meenemen kan ook, als je een beetje lichte scooter hebt.
 
wij gaan dit jaar een paar dagen weg op onze 83er honda lead 125cc,nog geen idee waar naar toe maar we gaan/kunnen/durven niet over de snelweg met een top van 80/90kmpu

is gewoon voor de fun,de "echte" vakantie doen we op de motoren
 
Terug
Bovenaan Onderaan