Op vakantie met mijn nieuwe Bmwr1200

Weet niet welke R1200 je nou hebt, maar het is eenvoudig te zien. Heb je aan beide kanten zo'n uitstulping als op de foto hieronder is het een boxer. Je kunt ook je kenteken bij ovi.rdw.nl invullen of op je kentekencard kijken. Eventueel naar de handelsbenaming. Bij BMW is alles wat begint met R een boxer, K een 4 (of 6) in lijn, F een staande twin volgens mij en een G een eencilinder.

Bekijk bijlage 1834252
Nee is zekker een 4 celinder ik heb net gebeld
 
Dus je koopt een motor, maar je hebt eigenlijk geen idee wat je hebt gekocht :/?

0C050EB3-F3BE-47D1-A744-414106334C10.jpeg
 
Weet niet welke R1200 je nou hebt, maar het is eenvoudig te zien. Heb je aan beide kanten zo'n uitstulping als op de foto hieronder is het een boxer. Je kunt ook je kenteken bij ovi.rdw.nl invullen of op je kentekencard kijken. Eventueel naar de handelsbenaming. Bij BMW is alles wat begint met R een boxer, K een 4 (of 6) in lijn, F een staande twin volgens mij en een G een eencilinder.

Bekijk bijlage 1834252
Je vergeet de ‘S’ en ‘M’: 4 in lijn :Y.
 
Nu hoop ik niet dat ze mijn moter gaan afkeuren. Ik moet erop rijden en ben nu bang dat het nog een 4 celinder is ook nog omdat hij maar net over de 200km rijd
Wie moet jouw motor afkeuren? Je vrienden?
En is het werkelijk zo belangrijk dat ie harder dan 200 rijdt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan