Op Vakantie Met scooter

13 jun 2004
83
5
goor
Ik zal me eerst effe voorstellen,

ik ben raijmond,30 jaar oud.

Ik heb een vraag over een snorscooter, ja ja voor dat ik iedereen op mijn nek krijg ik weet dit is een motor forum,en ik ligt mij zelf effe toe.

In verleden gereden

gpz500
rs125
gpz500
rs125
cbr125
zzr600
runner 180 2takt
cbr600

en nu dus een snorcooter {mijn financien zijn er momenteel even niet naar om motor te rijden,gezinsuitbreiding verbouwing enzo} hier komt mijn vraag dus

Ik ging altijd in het verleden in het voorjaar een weekend naar duitsland {ik woon in haaksbergen en dat is ong 10 km van duitse grens} maar heb nu dus geen motor.

Nu was ik van plan om een zelfde soort uitstapje te maken maar nu met snorscooter,jaja ik weet dit schiet niet op maar gaat gewoon om er even uit te zijn en wat dingen te bekijken.

Ik wil eigenlijk voor het eerst op een camping overnachten en dus mijn eigen zooi meenemen {tent,slaapzak,enzo en ben voor bereid met koffer enzo}
Maar zou ook in een hotel kunnen overnachten.

Iemand tips waar ik zoal het een en ander kan bekijken {plaats en dus niet zover}.

Ik hoor het wel,

Ik weet er is ook een scooter forum maar ik wil graag tips van volwassenen{ben zelf ook 30} en niet van blagen van 16
 
Het kan natuurlijk altijd, alleen duurt het wat langer.

En dan het volgende: Waar laat je de vrouw en kinderen???? _O-
 
Laatst bewerkt:
OK, ik heb een Silverwing 600 met gigantisch vermogen en ruimte,
maar vroeger altijd gedroomd om met een oude 2CV camionette op reis te trekken.
Dus: wat je ook wil gebruiken, geniet van de reis en de beperkingen!
Zelfs met een snorscooter kan je gezellig op reis en alles voor het camperen kan wel mee.
Door de beperkte snelheid en mogelijkheden kan je des te meer genieten van landschap en het kamperen.
Kies op internet campings in de streek waar je op reis wil en geniet van de eenvoud van dat alles.

En vooral, stuur nadien wat foto's door op deze site zodat ook wij mee kunnen genieten
van de gezellige dingen des levens.

groetjes van een levensgenieter en scooterfanaat.
 
Ik wilde je topic bijna verplaatsen naar Reizen totdat ik zag dat het om een snorscooter ging... Dit is wel een motor-forum dus ik weet niet zo goed wat je nu wilt met deze vraag op MF?
 
Wat ik niet mee zou nemen is een horloge. Kan je niet gewoon een scooter of iets dergelijks van iemand lenen?
 
In Rheine, niet ver over de grens heb je best al een leuk buitenland gevoel.
Compleet met een leuke dierentuin campings en hotels en ook op de scooter nog te doen.

Zou de trein niet een mogelijkheid zijn, scooter er mee op, en op de plaats van bestemming toeren. Dan zou je ook verder weg kunnen naar de Harz b.v.
 
hoeveel dagen wil je weg?
hoeveel km denk je terijden per dag?

er zijn anwb fietsroutes die meerdere dagen duren.

wel leuk plan :]
ik heb een 125cc scooter en heb afgelopen zomer meer van mijn omgeving gezien dan in al die jaren dat ik hier woon.
 
ik heb een 125cc scooter en heb afgelopen zomer meer van mijn omgeving gezien dan in al die jaren dat ik hier woon.

Nu ik eindelijk weer tourwielen heb zal mij dat ook ten deel kunnen gaan vallen. ik verheug mij daar nu al op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan