Op vakantie? waar naar toe en hoe?

om dan meteen de spits af te bijten.

Dit jaar met de motor naar isle of Man geweest, en in het najaar nog een week naar Italie
 
naar zuid spanje, daar een fiets huren...

lekker in het zonnetje door de bergen en langs de kust crossen!
 
Met de boot naar Engeland, vanuit daar naar schotland met de trein, waar we een beetje op de fiets gaan rondcrossen.

deze optie was helaas niet aanwezig in de poll ;)

boot,trein en fiets!

mhh boot en trein, die kunnen er ook nog wel bij in mijn icoontje })
 
Met de camper naar Zweden en als de motor lief is mag ie achterop het aanhengertje mee. :)
 
Het wordt Schotland dit jaar. Voor het eerst met de motor op vakantie. Heb er kei veul zin in.
 
Wij gaan dit jaar met de motoren op vakantie. We gaan alleen secundaire wegen rijden. We zakken vanaf Zutfun af naar de Eiffel (hotelletje), het Zwarte Woud (hotelletje), Zwitserland beetje rijden (3 dagen) en dan weer terug via het Zwarte Woud (zelfde hotelletje), Eiffel (zelfde hotelletje) en vervolgens naar huis.

Ik wil eigenlijk een kontmasseur mee, want ik weet nu al dat ik last van m'n kont krijg... ;)


CAT
 
Lekker doelloos rijden maar wel door belgie naar duitsland en dan ff kijken hoe de terugweg gaat.
Wel lekker op de bike.
 
Ik ga met me pa naar Normandië, de kustlijn afdwalen, op de FJR :)

Al heel veel zin in.. :)
 
Gaaf hoor, beetje met snelle karts rijden })

Eh.. vakantie.. ben een weekje Turkije geweest en dat was het voor dit jaar. Huisje gekocht en daar moet ook nog wat aan beuren....

Volgend jaar is het plan naar Corsica te gaan, op de motor natuurlijk!
 
Ben wel van plan met de motor beetje europa onveilig te gaan maken, misschien met een vriend die bijna klaar is met lessen. Maar dat is nog ff kijken hoe en wat, en t geld kan ook nog weleens een probleempje zijn ;(
 
10 dagen Spanje met de bus....
en nog een weekje zeilen half augustus :)
Motor blijft in beide gevallen thuus.
 
weekje Luxemburg en dan door naar de Vogezen (of omstreken, moeten we nog regelen) voor een week, in huisjes. Op de motor en als het een beetje meezit vriendin op eigen motor 8-) en anders mag ze wel achterop hoor :)
 
2 weken turkije met vliegtuig.

alles gratis in het hotel, eten drinken drinken drinken disco enz.

wat zal ik dronken zijn 2 weken lang!!!!
 
Begin Augustus 6 daagse motorvakantie van Vrij Uit (heeft iemand hier al ervaring mee?? ), en direct daarna nog een weekendje weg van de rijschool met ex-leerlingen. ja dat wordt een drukke zomer !
 
Naar Spanje (Salou) met de bus. Stond niet bij de poll :) Dus dat wordt 24 uur in de bus zitten nixen.

maar ik neem mee : veel motorbladen en een cdspeler met mp3 functie. Dan hoef ik maar 2 cd's vol met mp3's mee te nemen. Zat luisterplezier :)

Nu maar hopen dat er niets met de bus gebeurd, het is nu een media-hype, zo'n touringcar :)
 
Nog 2 nachtjes slapen!!! Dan gaan Yammie en ik vertrekken richting Tjechië, NATUURLIJK op de motor :]

Ik zat alleen te bedenken dat ik dan 2 weken niet op MF kan. Ik krijg al afkickverschijnselen bij het idee
cry.gif


[edit]Ik ga met een paar vrienden in de eerste week van september ook nog ff naar de Eiffel :] [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan