Op veler verzoek: de Top 100 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, dat niet.Het is klote weer buiten en ik zit aan me stageverslag te werken het hele weekend.
En dan kom ik nog weleens op het M-F *D
 
Ik heb pas 170 posts ;(
Maar ik internet dan ook alleen op m\'n werk en daar moet ook nog gewerkt worden natuurlijk...
 
J.W. : we weten nu wel dat je de top 5 binnen wilt komen vallen!! Kun je alleen nog een nuttige bijdrage leveren aan dit forum?? :9

Ik ben trouwens hard op weg maximum van zijn plaats te donderen. Maar het is niet mijn bedoeling om zoveel mogelijk onzinposts hier te planten.

Poohbeer: Is het eenzaam aan de top??

Een dubbelpost is nu trouwens wel lukratief geworden *D
 
J.W. : we weten nu wel dat je de top 5 binnen wilt komen vallen!! Kun je alleen nog een nuttige bijdrage leveren aan dit forum?? :9

Ik ben trouwens hard op weg maximum van zijn plaats te donderen. Maar het is niet mijn bedoeling om zoveel mogelijk onzinposts hier te planten.

Poohbeer: Is het eenzaam aan de top??

Een dubbelpost is nu trouwens wel lukratief geworden *D

kwantiteit = :}
kwaliteit = |(

Of niet :?
 
Laatst bewerkt:
Goed idee misschien om de post waar alleen maar een smilie in voorkomt NIET mee te tellen. Kan die lamer hierboven me ook weer eens wat zinnigs in z\'n posts gaan zetten. ;)
 
Goed idee misschien om de post waar alleen maar een smilie in voorkomt NIET mee te tellen. Kan die lamer hierboven me ook weer eens wat zinnigs in z\'n posts gaan zetten. ;)

Als we toch op de ideeentoer gaan, here is one :

Ipv allemaal op aantal posts te gaan letten, wat imo bullshit is. (zie mijn smiliesacties)
Eens op kwaliteit van iemands mailtje letten, dus mensen nomineren op bruikbare posts.
 
Jezus christus stelletje debielen...moet je es kijke hoeveel posts er nou zijn met een smilie of een paar letters of een quote met een vraagteken erbij ofzo....ONZIN...dus nou gauw kappe met dat ongein....anders word ik echt boos :P
Als ik een mod was had hier al lang een slotje op gestaan...
 
Jezus christus stelletje debielen...moet je es kijke hoeveel posts er nou zijn met een smilie of een paar letters of een quote met een vraagteken erbij ofzo....ONZIN...dus nou gauw kappe met dat ongein....anders word ik echt boos :P
Als ik een mod was had hier al lang een slotje op gestaan...

:}
 
Jezus christus stelletje debielen...moet je es kijke hoeveel posts er nou zijn met een smilie of een paar letters of een quote met een vraagteken erbij ofzo....ONZIN...dus nou gauw kappe met dat ongein....anders word ik echt boos :P
Als ik een mod was had hier al lang een slotje op gestaan...

goed zo Max...........
verspreid het geloof..
 
Het is inderdaad ook niet meer nodig om hier nog tekst bij te gaan zetten. Gooi er een slotje op en houd hem bovenin beeld. Kan iedereen er toch nog naar kijken en heb je geen gezeik/geziek meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan