Op veler verzoek: de Top 100 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk lijstje... Erg leuk om tussendoor eens te zien...
Muis met ruime voorsprong op 8... :P
Geeft ook een beetje een doorsnee van de posters... Zie je meteen dat de \'vaste kern\' toch groeit... :)
 
hier nog maar een postje, kom ik ook nog eens in de top 40 ;)

(voor degenen die hier kwaad om gaan worden; het is maar een (eenmalig) geintje))
 
Ja, wat is dit nou voor klets. Ik sta op 71 dat is toch niks ... Ik teken protest aan tegen de uitslag!

Maar ik ben ook pas een kleine twee maanden dit forum met mijn \"nuttige\" bijdragen aan het vervuilen.

Ah well, dit is er ook weer een ... Maar die maffe Belg inhalen kan ik vergeten (hoe de f*ck krijgt \'ie het voor elkaar om meer dan 3000 posts te plaatsen in een half jaar? :? :? :? )
 
hier nog maar een postje, kom ik ook nog eens in de top 40 ;)

(voor degenen die hier kwaad om gaan worden; het is maar een (eenmalig) geintje))
Da\'s schandalig! Hoe durf je!!! :( ;)

En weer een post voor muis :P

[offtopic]
Hoe beviel de eerste rijles trouwens? Nog niet veel van gelezen, behalve dat je eigen MB erg klein leek daarna... Viel het je mee of tegen?
[/offtopic]

[ontopic]
Waarvoor dienen die clickable namen eigenlijk?
[/ontopic]
 
Eindelijk, hulde aan Niels :}

Is dit een eenmalige lijst of blijft deze geupdate?

De toptien ziet er goed uit!!!
 
Laatst bewerkt:
leuk om te weeten dat er toch wel aardig wat mensen zijn die geregeld poosten.
maar er zijn er toch ook wel een hoop die zich registreeren om iets te koop zetten en je daarnaa nooit meer terug ziet.
 
nogmaals, kwaliteit boven kwantiteit.

De lijst is gewoon handig om te kijken hoeveel mensen er hier actief zijn, en om te zien of er mensen zijn die maar 1 keer wat posten en daarna weg zijn.

Ik ben hier veel te vinden en houd mijn bek nooit dicht. Dat is natuurlijk ook de reden waarom ik zoveel posts heb.
 
Netjes gemaakt, die lijst! :)

Hehe, de eerste 5 op de lijst zijn M-F mods/admin en de nummer 6 is een ex-mod. :)
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 24 november 2001 17:37 schreef DeGroteMuis het volgende:Da\'s schandalig! Hoe durf je!!! :( ;)

En weer een post voor muis :P
Haha hypocriet!

[offtopic]
Hoe beviel de eerste rijles trouwens? Nog niet veel van gelezen, behalve dat je eigen MB erg klein leek daarna... Viel het je mee of tegen?
[/offtopic]

[offtopic \"onquote\"]
Lessen was super en ik mag dinsdag a.s. op een (nieuwe) Kawasaki ER-5 rijden, het viel hard mee, (1e keer af laten slaan, 2e keer stotend weg en toen ging het een hele tijd goed (héél goed), en later moest ik rustig optrekken en dat gaat nog niet zo goed, nog een keer laten afslaan en voor de rest lekker :] , bochten gaan beter dan ik had verwacht (niet echt goed maar zeker niet slecht).

Moet alleen nog even brommerstyle rijden afleren (laat m\'n been optrekken te lang van de stepjes en rijdt een beetje aan de rechter kant, en het kijken kan ook nog wat beter.

Ik heb wel weer zin in dinsdag en hoop dat het weer een beetje meezit.
[/offtopic \"onquote\"]
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat deze lijst realtime wordt ge-update, dus er word gewoon een query uitgevoerd, elke keer dat deze lijst word opgevraagd door iemand.

Met zo\'n klein forum als dit geen probleem maar met enkele duizenden users kan het wel vertragend werken...
 
Hoogste stijger, snelste zakker; leuke dingen om toe te voegen?

mischien beetje overdreven maar ik sta nu wel in de top 40 })
 
hoogste stijger moet rev zijn.
Maand ofzo terug stond\'k namelijk nog ruim 800 posts voor.
 
Ik dacht eerst dat het de top100 was van volgorde van inschrijven, maar het is die van het aantal posts.........

Die Pooh, staat mooi op 1......... :}
 
De lijst blijft gewoon bestaan zo...zolang de bandbreedte er maar niet al teveel door wordt opgeslokt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan