Op wat voor fiets ben jij begonnen?

mijn huidige :)

geen moment spijt van...denk dat als ik een andere (lichtere) motorfiets had gekocht ik me nu al verveelde (heb hem nu 3-4 maanden)...en een zwaardere hoeft van mij ook niet (zou ik ook niet aanraden) aangezien je het volle vermogen nauwelijks gebruikt (ik hoef niet zo hard...alleen in de bochten :) )

tis alleen ff een kwestie van wennen aan de motor in het begin...daarna kan je er erg veel mee :)
 
Het is maar wat je niet al te zwaar noemt. Leeg 210 kilo (stalen frame).. ;)

Maar het is inderdaad een geschikte beginnersfiets. Het stuurt heerlijk, heeft best veel kracht nog, maar is neit zo'n ontzettend kanon. Het zit best lekker, dus touren gaat prima. Wil je wat gassen wil die best wel. Hij is niet zo venijnig, dus ook geen problemen. Een aanrader, en niet eens zo duur!

Oh, en het ziet er ook gewoon ontzettend mooi uit!

Ik bedoelde eigenlijk zwaar als in veel PKs en cilinderinhoud ;) en verschilt qua gewicht niet heel veel met m'n lesmotor hoor! :) Die is +/- 200kg als ik mij niet vergis.

En inderdaad hij ziet erg leuk uit! :)
 
Een Suzuki GN250...
full

Was niet deze maar mijne was wel exact dezelfde.
 
m'n eerste was een kawa-zzr 250 1991 oid (zo'n 2 jaar geleden en ca. 1,5 jaar op gereden)

aaa.sized.jpg


aac.jpg


en sinds februari een Suzuki GSX-R SRAD 750, en toch blij dat ik zo klein ben begonnen, want dit is redelijk grof geweld als je net je rijbewijs hebt zeg maar :P

aah.sized.jpg


aae.sized.jpg
 
Sind ik mijn rijbewijs heb (al maarliefst 9 dagen geleden, de 6e Juli :+ ) rijd ik op een Honda VT700C uit '83

Moet zeggen dat ie goed bevalt... waait alleen een beetje bij 130kmh, maar wel een machtig lekker geluidje..
 
'k Heb sinds een maandje m'n voorlopig rijbewijs en rij dus ook al even lang rond op een Suzuki gsxf-600 uit '98...
Vind ik misschien net iets te zwaar zwaar om te beginnen maar ik wou alleszinds een viercilinder aangezien ik geen zin heb om binnen enkele maandjes een nieuwe te kopen...

greetz!!
 
Op mijn 17de op deze honda cb 750k6.(Maar dan in het blauw met een hele leuke brulpijp).

Shit dat is al 25 jaar geleden,dus eigenlijk tijd voor een zilveren motor jubileum :+ :+
full
 
:] Mijn eerste motor, waar ik dus les op kreeg, was een Honda CBR400. Een prima fiets met goede rijeigenschappen en zeer goed te handelen. Het was zo'n fiets met een 4-in-1 uitlaat, wat ik persoonlijk, qua smaak, niet zo'n mooit gezicht vind. Ik had destijds een goede en geduldige instructeur die zelf op een Honde Goldwing reeds met kuip en alles erop. Maar de CBR400 heb ik zondermeer goede herinneringen aan... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan