Op wat voor fiets ben jij begonnen?

mijn eerste bike was een oude racer van team zeelenberg! een honde cbr 600 s met de oude race kleuren van hun team,maar tot mijn grote spijt is ie over gespoten door me zelf naar mat zwart! |( en heb hem ook maar gauw weer verkocht,kwa lopen deed ie als geen ander cbr van dat bouwjaar! :+ hier nog een picci van mijn eerste bike die is vervangen door een r 6 van 2000
full
 
Ik ben begonnen op m'n fireblade uit '92 en daar rijd ik eigenlijk nog steeds
mee, gaat als een beest, heerlijke stuntfiets!! :} Klein tandwieltje voor, yoshimura rvs racepijp van voor naar achter en een dynojet kitje.GAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!
 
ik ben ooit begonnen op een GS750 Suzuki, bouwjaar 1977
die had en heeft nog altijd mij hart gestolen.
1977_GS750_black_450.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eerste motor een Suzuki GSX 600R (SRAD '98), daarna een Yamaha R1, vervolgens een Honda Fireblade.
Inmiddels heb ik weer een Suzuki GSX600R, maar van het bouwjaar 2001.
 
Ducati Monster 750 Dark uit 1999. Heb ik nog steeds. :] :]
Mag binnenkort naar de motordokter, cosmetic surgery: kader en wielen laten spuiten...
 
Volgens mij ben ik inmiddels de derde in dit topic dus het zal wel een echte beginnersfiets zijn...een R6 ;)
 
mijn eerste bike was een nagelnieuwe yamaha trx 850 in zwart/rood uitvoering.
had hem al voordat ik mijn rijbewijs had......slagen was dus echt een must.
 
ik ben begonnen als ik mijn brommers en crossers niet meetel op een honda vfr400r uit 88 en ik wil je wel een tip geven begin niet met een motor die veel koppel of vermogen heeft want als je in de bocht een beetje fanatiek op het gas ga dan kig je heel snel en dat kan niet de bedoeling zijn :+ dus beter een jaartje een iets lichtere tot je een beetje ervaring hebt en dan koop je een wat snellere en zo bouw je het op

en wat is er anders nog om naar uit tekijken als je begin met bv de nieuwe honda cbr1000rr fireblade :} :}

:] :] rock on :] :]
goblin667
 
Terug
Bovenaan Onderaan