Op wat voor soort motor rijd jij?

Er staat toch bij waarom ik dat gestemd heb!!!

Dus iemand die sportief met zijn goldwing rijdt, rijdt dan ook met een supersport ? of omdat hij vindt dat zijn goldwing er sportiever uitziet dan die BMW van zijn buur ?
waarom hebben mensen het toch zo moeilijk om te zeggen dat ze met een toerfiets rijden, is toch niets mis mee ?

edit: uitstraling diversion: toer.
 
Laatst bewerkt:
Een Agusta F4 is dat toer of sport-toer ????

Dat is bij voorbaat al een klassieker!

Is de vraag nu wat je rijdt of op wat voor soort motoren je rijdt?

Ik rij van alles en op van alles rij ik meestal sportief.
Behalve op de '43 HD Liberator van mijn moeder...die behandel ik met respect.
 
Op maandag 10 juni 2002 14:51 schreef Dennis Sol het volgende:Is de vraag nu wat je rijdt of op wat voor soort motoren je rijdt?
Lijkt me toch wel duidelijk :P gezien de titel: 'Op wat voor soort motor rijd jij' en gezien de vraag in de pol: 'Ik rij een:'
 
Dus iemand die sportief met zijn goldwing rijdt, rijdt dan ook met een supersport ? of omdat hij vindt dat zijn goldwing er sportiever uitziet dan die BMW van zijn buur ?
waarom hebben mensen het toch zo moeilijk om te zeggen dat ze met een toerfiets rijden, is toch niets mis mee ?

edit: uitstraling diversion: toer.

Ik heb er geen moeite mee om te zeggen wat ik rijd en schaam me nergens voor.
Wat jij wil B2

Ik, Annette Engels, verklaar hierbij te rijden...een toermotor
 
Ik heb er geen moeite mee om te zeggen wat ik rijd en schaam me nergens voor.
Wat jij wil B2

Ik, Annette Engels, verklaar hierbij te rijden...een toermotor

Was dat nu zo moeilijk ? :9

En wat ik wil... ik zeg gewoon wat ik denk.
 
Op maandag 10 juni 2002 16:39 schreef Lage CB het volgende:Ik, Annette Engels, verklaar hierbij te rijden...een toermotor
Yakkes :r een toermotor? En jij durft nog wel te komen zaterdag?

;)

Nou, het zal me een rotzorg wezen waar je op rijdt als jij het maar leuk vindt! :)
 
Was dat nu zo moeilijk ? :9

En wat ik wil... ik zeg gewoon wat ik denk.

Heb nooit gezegd dat het moeilijk is ;)

Jij zegt wat je denkt en ik zeg wat ik vind.
Maar voordat men gaat generaliseren mag men eerst lezen wat er staat.

Er zullen vast mensen zijn die er moeite mee hebben om ervoor uit te komen. Ik vind dat kolder en ben trots op me fietsie.
Dus niet generaliserend spreken met de vraag waarom mensen toch moeite hebben ervoor uit te komen wat ze voor fiets rijden.

(En nee Nappert...dit is geen verdediging maar me mening. Net zoals in je yogapost/topic. En nee, ik ga niet aan yoga doen en ook niet tot 6 tellen ;)
 
Op maandag 10 juni 2002 16:56 schreef Lage CB het volgende:Heb nooit gezegd dat het moeilijk is ;)

Jij zegt wat je denkt en ik zeg wat ik vind.

Lijkt me logisch.

Maar voordat men gaat generaliseren mag men eerst lezen wat er staat.

heb ik gedaan, dus mening blijft dezelfde.

Er zullen vast mensen zijn die er moeite mee hebben om ervoor uit te komen. Ik vind dat kolder en ben trots op me fietsie.
Dus niet generaliserend spreken met de vraag waarom mensen toch moeite hebben ervoor uit te komen wat ze voor fiets rijden.
zoals gezegd, was niet generaliserend gesproken en van toepassing op hetgeen jij zei (en dat er toevallig nog een paar hetzelfde zeggen maakt mijn gedachtengang inderdaad algemener, maar ligt dat dan aan mij ? En wat is er dan trouwens mis met mijn gedachtengang ?)

(En nee Nappert...dit is geen verdediging maar me mening. Net zoals in je yogapost/topic. En nee, ik ga niet aan yoga doen en ook niet tot 6 tellen ;)

dat vechten jullie onderling maar uit ;)
 
Die van mij is naakt, had geen geld meer voor een tweede pakkie ;)
 
Op maandag 10 juni 2002 17:11 schreef B2 het volgende:zoals gezegd, was niet generaliserend gesproken en van toepassing op hetgeen jij zei (en dat er toevallig nog een paar hetzelfde zeggen maakt mijn gedachtengang inderdaad algemener, maar ligt dat dan aan mij ? En wat is er dan trouwens mis met mijn gedachtengang ?)dat vechten jullie onderling maar uit ;)

Als het niet generaliserend gesproken is had er ipv
waarom hebben mensen het toch zo moeilijk om te zeggen dat ze met een toerfiets rijden, is toch niets mis mee ?
Waarom hebben sommige mensen...., moeten staan bv.

En verder heb ik niks uit te vechten...dus ook niet onderling :+
 
Ik, Annette Engels, verklaar hierbij te rijden...een toermotor

Momenteel rijd je helaas helemaal nix. Dat 't maar snel weer beter met je, m.n. linkerarm, goed mag gaan. ;(

Zelf rijdt Plastic Power 2x super sport: YZF1000R en R6. :9~ :9~


CAT
 
Op maandag 10 juni 2002 17:20 schreef Lage CB het volgende:Als het niet generaliserend gesproken is had er ipvWaarom hebben sommige mensen...., moeten staan bv.

En verder heb ik niks uit te vechten...dus ook niet onderling :+

OK dan, voor dat detail heb je gelijk...verdorie ;) ... maar je snapt waarschijnlijk de essentie wel van wat ik bedoel.
 
Als ie weer opgelapt is, dan rij ik een sport.

Kan ook nog km's gaan maken op een chopper, maar denk toch dat ik dan liever in m'n koekblik ga rijden. 8-)
 
Op maandag 10 juni 2002 16:56 schreef Lage CB het volgende:Er zullen vast mensen zijn die er moeite mee hebben om ervoor uit te komen. Ik vind dat kolder en ben trots op me fietsie.
Dus niet generaliserend spreken met de vraag waarom mensen toch moeite hebben ervoor uit te komen wat ze voor fiets rijden.
Ik heb er geen moeite om er voor uit te komen dat ik eh... super sport rij.


Shit, toch maar therapie dan :?
 
Toer!

Alhoewel mijn "schaamrandjes" weg zijn!

Of beter gezegd, waren, heb donderdag een nieuwe achterband gekregen, en mijn favoriete uitritten waren nog niet vrij :)

Je hoeft met een pan het betere bochtenwerk niet te schuwen, en dan hebben de meeste (super)sport-machines nog pittig te doen om je kwijt te raken *D

Lage CB: Heb ook een diversion gereden,.. toen mijn dagelijkse kilometers van 150 naar 230 stegen, heb ik toch maar een motor met kardan gekocht :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan