Op weg naar een 'nieuwe' motor

He dave ziet er goed uit :} ben benieuwd naar het eind resultaat. toch maar overgestapt naar r6 ? ( ik had op bm nog bij je achterop gezeten op de fzr )
 
Hey, mag ik je effe herinneren aan je fototoestel :+
Dat mag je idd doen ja. Ik doe dat ook al 2 dagen, maar elke keer is het dan al donker. Dus dan schiet het niet op om foto's te maken.

Hey Nikos, jij ook hier..... :] Ik herinner me die 2 lijmnegers, waaronder jij, zeker nog wel. Nog nooit zo gelachen na een kort rondje :P
 
Dat mag je idd doen ja. Ik doe dat ook al 2 dagen, maar elke keer is het dan al donker. Dus dan schiet het niet op om foto's te maken.

Hey Nikos, jij ook hier..... :] Ik herinner me die 2 lijmnegers, waaronder jij, zeker nog wel. Nog nooit zo gelachen na een kort rondje :P

haha , ja dat was ik :+ je hebt me toen ook overgehaald voor de motor te gaan :] , en nu is ie er 25kw nog ff, en dan hoop ik over 1,5 jaar ook op een r6 te stappen.
 
Ok, vandaag waren mijn stalen remleiding ook binnen, dus die heb ik vandaag geinstalleerd. Tevens heb ik gisteren en vandaag gewerkt aan een homemade kentekenplaat/knipperlicht houder gewerkt, omdat ook de undertray binnen is.

Zaterdag is de eerste laag vulprimer erop gegaan. Dat moet helaas nog een keer gebeuren omdat niet alles even goed gelukt is. Dit kwam door de 'uitstekende' kwaliteit van de vulprimer. Dan kan dus ook meteen de undertray mee genomen worden. Nu natuurlijk nog de piccies :)

picserver.jpeg

Speciaal voor Stijn, ik hoop dat je er wat aan hebt. De grote stekker is van het achterlicht. Zwart/wit is de aarde van de knipperlicht. Bruin en groen is van de plus van de knipperlichten.

picserver.jpeg

Stalen Goodridge remleiding. Dankzij het creditje wat ik nog had bij mijn dealer heb ik incl. remolie maar 20 euro hoeven betalen.

img.php

Gemonteerd op de rempomp. Alles ging eigenlijk heel makkelijk en hij staat nu in de garage met een ty-rip om het handvat en remhendel om te ontluchten.

img.php

De gespoten (achterkant) kentekenplaat en de 3 onderdeeltjes die nodig zijn om de kentekenplaat en knipperlichten te monteren. Morgen meer foto's van hoe het gemonteerd wordt.

Zo dat was het weer voor nu. Helaas kan ik niet verder werken aan de motor vandaag omdat het donker is in de garage.
 
jeetje jij hebt er wel veel voor betaald hoor !!!!
ik heb die onderwerpen via een vriend voor een prikie gekocht !!! hij deed zijn R6 weg dus die heb ik voor een prikkie van em over genomen.

O-)
 
Nou, niet veel nieuws te melden, buiten dat deze week de tweede laag vulprimer erop gaat en a.s. zaterdag de eerste blauwe laag lak erop gaat. Hopelijk gaat dit zonder problemen en in hooguit 2 lagen.

Gister heb ik ook nog even stopcontacten en tl-verlichting aan gebracht in mijn garage omdat ik nu eindelijk 60 meter goede kwaliteit stroomkabel op de kop heb kunnen tikken. Dus nu kan ik ook 's avonds aan de motor werken.

picserver.jpeg

Koud, schoon en smachtend naar zijn kleding staat hij te wachten in de garage. Eerlijk gezegd vind ik het ook wel genoeg geweest nu, ik wil weer rijden.

picserver.jpeg

Kentekenplaathouder klaar en kan gemonteerd worden na het spuiten.

img.php

Mijn werkplaatsje....
 
waarom heb je de achterkant van je kentekenplaat gespoten?

maarum, kwou dak zo handig was '( keep them comming 8-)
 
misschien weet je het al, maar als het goed is vervangt je undertail niet je hele bak. je moet alleen een stuk van je bak afzagen, en dat de undertail dan over je originele bak heen gaat.

maar dat kan natuurlijk ook weer anders zijn bij jouw undertail.... :)
 
Ik maak straks piccies, dus morgen staan ze hier. Tweede laag vulprimer is er perfect op gegaan. Probleem met de vorige keer was dat we de verharder vergeten waren erbij te doen. Dit keer wel gedaan en meteen is het resultaat er. Morgen of overmorgen gaat de eerste laag blauw erop. Dan kan deze een paar dagen drogen. Zaterdag gaat de aflaklaag erop. Deze gebeurt in tegenstelling tot de eerste 3 lagen wel in een profi spuitcabine. Dan alweer uitharden en vervolgens als een razende stickers plakken, licht opschuren en dan zaterdag 11 december de blanke laklaag erop. Met een beetje geluk kan ik 5 dagen daarna de motor in elkaar zetten en dan eindelijk weer rijden.
 
Ik maak straks piccies, dus morgen staan ze hier. Tweede laag vulprimer is er perfect op gegaan. Probleem met de vorige keer was dat we de verharder vergeten waren erbij te doen. Dit keer wel gedaan en meteen is het resultaat er. Morgen of overmorgen gaat de eerste laag blauw erop. Dan kan deze een paar dagen drogen. Zaterdag gaat de aflaklaag erop. Deze gebeurt in tegenstelling tot de eerste 3 lagen wel in een profi spuitcabine. Dan alweer uitharden en vervolgens als een razende stickers plakken, licht opschuren en dan zaterdag 11 december de blanke laklaag erop. Met een beetje geluk kan ik 5 dagen daarna de motor in elkaar zetten en dan eindelijk weer rijden.
Gaat super goed man!

Keep up the good work :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan